eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Umowa ramowa na dostawę rur stalowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-28

Nr: BR/2021/09/0011/GS

Przedmiot zamówienia: Umowa ramowa na dostawę rur stalowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.

Typ: Badanie Rynku

Tryb: Z ogłoszeniem

Kategoria: Dostawy

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2021-09-28

Data wygaśnięcia: 2021-10-01

CPV:

Osoba kontaktowa: Jarosław Kalisz (ZA) jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl +48 222201833

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : ZAMAWIAJĄCY: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. ul. Mszczonowska 4, 02-337 Warszawa Osoby wyznaczone do kontaktu: Pan Mateusz Gorta-Busz Nr Tel.: +48 22 220 16 96 e-mail: mateusz.gorta@gaz-system.pl Pan Jarosław Kalisz Nr. Tel.: +48 22 220 18 33 e-mail: jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl Godziny kontaktów: od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00. Uwaga: Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem: ,,Wstępne Konsultacje Rynkowe dot. postępowania w celu zawarcia umów ramowych na dostawy rur stalowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.". I. PODSTAWA PRAWNA Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z ,,Regulaminem przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych", opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego. II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ CEL PROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH 1. Zamawiający ogłasza Wstępne Konsultacje Rynkowe poprzedzające postępowanie w celu zawarcia umów ramowych na dostawy rur stalowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." 2. Przedmiotem przewidywanego postępowania w celu zawarcia umów ramowych będą dostawy fabrycznie nowych, w tym izolowanych zewnętrznie i malowanych wewnętrznie (opcjonalnie pokrytych laminatem szklano-żywicznym) rur stalowych do rurociągowych systemów transportowych spełniających wymagania poziomu PSL2 zgodnie z PN-EN ISO 3183 o średnicach od DN500 do DN1000, oraz rury osłonowe zgodne z PN-EN 10219-1/PN-EN 10219-2 o średnicach od DN700 do DN1200 3. Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest poinformowanie rynku o planowanym postępowaniu, doradztwo/uzyskanie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określenia warunków umowy ramowej. 4. W toku wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenie zamówienia. III. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU WE WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH 1. Aby wziąć udział we wstępnych konsultacjach rynkowych należy przekazać do Zamawiającego wypełnione Zgłoszenie do udziału, stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia. 2. W konsultacjach Rynkowych mogą brać udział wyłącznie podmioty dopuszczone do Konsultacji Rynkowych, zgodnie z postanowieniami §6 ust. 1 i 2 ,,Regulaminu wstępnych konsultacji rynkowych" 3. Zgłoszenie do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych w wersji elektronicznej należy przesłać w języku polskim lub angielskim do GAZ-SYSTEM w terminie do 01.10.2021 r. godz. 15:00 na adres: jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl IV. ZASADY PROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH 1. Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami ,,Regulaminu przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych" opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Warunkiem udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych jest złożenie Zgłoszenia, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia. 3. Zaproszenie przesłane zostanie na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych wraz z prośbą o doradztwo/uzyskanie informacji w zakresie: a) zapisów projektu opisu przedmiotu zamówienia
b) zapisów projektu warunków udziału w postępowaniu
c) szacunkowej wartości zamówienia
d) innych informacji służących do opracowania dokumentacji planowanego zamówienia. 4. Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone będą w języku polskim i angielskim. Zamawiający udostępni wybrane dokumenty przetłumaczone na język angielski. W przypadku rozbieżności pomiędzy obiema wersjami językowymi, pierwszeństwo ma wersja polska. W przypadku informacji przekazanych w języku innym niż polski lub angielski, Uczestnik zapewni tłumaczenie na język polski lub angielski. 5. Konsultacje mają charakter jawny, z zastrzeżeniem § 3 ust. 6 ,,Regulaminu przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych". 6. Konsultacje rynkowe prowadzone będą w formie wymiany korespondencji w postaci pisemnej/elektronicznej lub w formie indywidualnych spotkań, w tym zorganizowanych w formie wideokonferencji przy wykorzystaniu narzędzi internetowych. THE CONTRACTING ENTITY: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. ul. Mszczonowska 4, 02-337 Warsaw Contact persons: Mr Mateusz Gorta-Busz Phone number: +48 22 220 16 96 e-mail: mateusz.gorta@gaz-system.pl Mr Jarosław Kalisz Phone number: +48 22 220 18 33 e-mail: jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl Opening hours: Monday to Friday from 9.00 a.m. - 3.00 p.m. Note: Any correspondence to the Contracting Entity should be marked with the following words: "Initial Market Consultations refering to the procedure for concluding the framework agreements for deliveries of steel pipes for the investment tasks carried out by Gas Transmission Operator GAZ-SYSTEM S.A." I. LEGAL BASIS The Market consultations shall be conducted pursuant to Article 84 of the Act of 11 September 2019 - Public Procurement Law in accordance with the Regulations of Initial Market Consultations published on the website of the Contracting Entity. II. SUBJECT MATTER OF THE CONTRACT AND OBJECTIVE OF THE MARKET CONSULTATIONS 1. The Contracting Entity published an Initial Market Consultations preceding the procedure for concluding the framework agreements for deliveries of steel pipes for the investment tasks carried out by Gas Transmission Operator GAZ-SYSTEM S.A.". 2. The subject of the envisaged procedure for concluding the framework agreements will be the deliveries of brand new, including externally insulated and internally painted (optionally covered with glass-resin laminate coating) steel pipes for transport pipelines systems, meeting the PSL2 level requirements in accordance with PN-EN ISO 3183 with diameters from DN500 to DN1000, and casing pipes in accordance with PN-EN 10219-1/PN-EN 10219-2 with diameters from DN700 to DN1200The objective and subject of the Market consultations is to informing the market about the planned procedure, prepare the procedure and inform the contractors about the Contracting Entity's plans and framework agreement requirements. 3. In the course of the Market consultations, the Contracting Entity shall be entitled to limit or extend the scope of the subject matter of the Market consultations to include issues selected by the Contracting Entity, provided that from the point of view of the Contracting Entity this will allow obtaining all significant information for the planned procedure to award the contract. III. APPLICATION FOR PARTICIPATION IN MARKET CONSULTATIONS 1. In order to participate in the Market consultations, the questionnaire, constituting Appendix 1 to this Notice, should be filled out and submitted to the Contracting Entity. 2. Who may participate in the Market consultations shall solely be entities admitted to the Market consultations in accordance with the provisions of §6(1) and (2) of the "Regulations of Initial Market Consultations". 3. The Application for participation in the Market consultations in electronic form should be sent in Polish or English to GAZ-SYSTEM by 01.10.2021 to 15:00 hours to the following address: jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl IV. PRINCIPLES OF MARKET CONSULTATIONS 1. The Market consultations shall be conducted pursuant to the provisions of the Public Procurement Law and the provisions of the "Regulations of Initial Market Consultations" published on the website of the Contracting Entity. 2. A prerequisite for participation in the Market Consultations shall be submission of the questionnaire constituting Appendix 1 to this Notice within the deadline stipulated in this Notice. 3. The invitation will be sent to the e-mail address indicated in the application for participation in initial market consultations along with a request for advice / obtaining information on: a) provisions of the draft description of the subject of the contract
b) provisions of the draft terms of participation in the procedure
c) the estimated value of the contract
d) other information for the development of documentation for the planned procurement. 4. The Market consultations shall be conducted in Polish and English. The contracting authority will provide selected documents translated into English. In the case of any discrepancies between both language versions, the Polish version shall prevail. In the case of information provided in a language other than Polish or English, the Participant shall provide translation thereof into Polish or English. 5. The Market consultations shall be open, subject to § 3 (6) of the "Regulations of Initial Market Consultations". 6. Market consultations will be conducted in the form of an exchange of correspondence in written/electronic form, or in the form of individual meetings, including organized in the form of videoconferences with the use of Internet tools.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Brak
Termin składania ofert : 2021-10-01
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : Brak
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.