eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › remont ulicy Barbary w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach wraz z ulicami przyległymi obejmujący roboty drogowe-budowlane i instalacyjne



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 474

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: remont ulicy Barbary w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach wraz z ulicami przyległymi obejmujący roboty drogowe-budowlane i instalacyjne

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Jarosław Chechelski, Plac Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 2486281, fax 32 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ulicy Barbary w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach wraz z ulicami przyległymi obejmujący roboty drogowe-budowlane i instalacyjne. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje - roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie podbudowy i nawierzchni, wykonanie odwodnienia, w tym przepusty i kanalizacja deszczowa. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 tygodnie od dnia przekazania placu budowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 26 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający określone w SIWZ warunki oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-potwierdzający że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę, oraz doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień - wykaz wykonanych porównywalnych robót, poparty dokumentami (referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 5 latach (2001-2005) minimum 3 zamówienia na porównywalne roboty budowlane, za które uważa się wykonanie robót drogowych polegających na: budowie, rozbudowie, remoncie kapitalnym dróg, o wartości minimum 1.500.000,00 zł każda - dysponują osobami do wykonywania zamówienia - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia- w tym min. wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej minimum 1 osoba, wodociągowej i kanalizacyjnej instalacyjnej 1 osoba; należy dołączyć kserokopie świadectw, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - posiadają w pełni sprawny i niezbędny sprzęt oraz narzędzia do wykonywania zamówieniawykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym minimum: 1 frezarka do asfaltu, 1 rozładowarka, 1 walec drogowy wibracyjny gładki, 1 skrapiarka; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. l ustawy prawo zamówień publicznych - wykonawca musi wykazać, iż ostatnich 3 latach (2002-2004) jego obrót wyniósł nie mniej niż 2 mln. zł w każdym roku; sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu; - informację z banku potwierdzająca, że wykonawca posiada wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 6 mln zł; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; - oświadczenie podwykonawcy zawierające jego zobowiązanie do współpracy z wykonawcą zlecającym realizację zamówienia; - zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego, z właściwego oddziału ZUS - dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub podatków aktualna informację z krajowego rejestru karnego; - oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publ.; - oświadczenie wykonawcy że zapoznał się z warunkami zamówienia , wzorem umowy i przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń; - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami robót dołączonymi do siwz; - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.02.2006, cena - 220,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.02.2006 godzina 09:45. 3.3) Termin związania ofertą: do 13.04.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.02.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.