Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2012 r. - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 474916 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w 100 % własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2012 r. - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do zaproszenia do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
- ADRO Kolanek i S-ka Spółka Jawna, ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3843,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4150,12
Oferta z najniższą ceną: 4150,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4150,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne Po rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 10.08.2012 r., zawarta została umowa nr 172/ZP/171/2012 na wymianę stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących w 100% własność m.st. Warszawy na kwotę brutto 93 087,25 zł. W ramach umowy zlecona została wymiana stolarki okiennej w 39 lokalach na łączną kwotę brutto 92 632,90 zł. Saldo umowy wynosi 454,35 zł. Po udzieleniu zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, w dniu 04.10.2012 r., została zawarta umowa nr 208/ZP/207/2012 na kwotę brutto 46 022,10 zł, w ramach której, zlecono wymianę stolarki okiennej w kolejnych 18 lokalach na łączną kwotę 44 901,97 zł brutto. Saldo umowy wynosi 1 120,13 zł. Zgodnie z protokołami oceny stanu technicznego przekazanymi przez administracje do realizacji pozostaje wymiana okien jeszcze w 4 lokalach. Środki finansowe zabezpieczone na udzielenia zamówienia uzupełniającego na wymianę stolarki okiennej wynoszą 4 150,74 zł brutto, co wraz ze środkami zabezpieczonymi na przeprowadzenie pierwszego zamówienia uzupełniającego (54 997,34 zł brutto) nie przekracza 50% zamówienia podstawowego. W związku z powyższym zasadnym jest udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, co zostało przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego z dnia 16.07.2012 r. Uzasadnienie prawne Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, które stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Termomodernizacja budynku OSP w Suchedniowie
- Rozbudowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Strzałkowo - etap II
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Wilkanowie
- Rozbudowa i częściowa przebudowa budynku przedszkola w Kadłubie w gminie Strzelce Opolskie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej budynków IBPRS -PIB w Warszawie Zadnie nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.