Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Kraków: wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 47482 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 633 49 06, faks 12 6335294.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Część I wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.) oraz art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.), w tym w szczególności w sprawach dotyczących: ustalenia odszkodowania z tytułu przejścia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, zajętych lub przeznaczonych pod drogi publiczne, położonych na terenie powiatu krakowskiego i m. Krakowa. Szacowana ilość operatów, którą zamawiający zleci wykonawcy do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia od 70 do 100 szt. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia może nastąpić zmiana (zmniejszenie) w ilości zleconych do sporządzenia operatów szacunkowych. Część II wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie art. 12 i art. 18 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.), w tym w szczególności w sprawach dotyczących: ustalenia odszkodowania z tytułu przejścia prawa własności nieruchomości na rzecz jednostek samorządu terytorialnego przeznaczonych pod drogi publiczne, położonych na terenie powiatu krakowskiego i m. Krakowa. Szacowana ilość operatów, którą zamawiający zleci wykonawcy do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia od 70 do 100 szt. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia może nastąpić zmiana (zmniejszenie) w ilości zleconych do sporządzenia operatów szacunkowych. Część III wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie art. 129 ust.1 i ust. 5 oraz art. 136 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szacowana ilość operatów, którą zamawiający zleci wykonawcy do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia to około 35 szt., w tym ok. 27 operatów dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie art. 136 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz ok. 8 operatów dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie art. 129 ust. 5 pkt 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia może nastąpić zmiana (zmniejszenie) w ilości zleconych do sporządzenia operatów szacunkowych. Część IV wykonanie operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu dokonania aktualizacji wysokości opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego (art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami), wyceny nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego na nieruchomość gruntową (art. 77 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami), Szacowana ilość operatów, którą zamawiający zleci wykonawcy do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia to około 13 szt., w tym ok. 12 operatów dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie art. 77 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz 1 operat dla potrzeb postępowania prowadzonego w trybie art. 77 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia może nastąpić zmiana (zmniejszenie) w ilości zleconych do sporządzenia operatów szacunkowych. Część V wykonanie operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości z dnia 29.07.2005r. (Dz.U. z 2005r., nr 175, poz.1459 z późniejszymi zmianami oraz na potrzeby postępowań dotyczących zbycia nieruchomości, prowadzonych w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szacowana ilość operatów, którą zamawiający zleci wykonawcy do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia to około 18 szt., w tym ok. 16 operatów dla potrzeb postępowań prowadzonych w trybie ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości oraz 2 operaty dla potrzeb postępowań dotyczących zbycia nieruchomości prowadzonych w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia może nastąpić zmiana (zmniejszenie) w ilości zleconych do sporządzenia operatów szacunkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy wykonującemu zamówienie podstawowe zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: warunek dla cz. I zamówienia - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu 20 operatów szacunkowych w ramach każdej z tych usług; warunek dla cz. II zamówienia - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu 20 operatów szacunkowych w ramach każdej z tych usług; warunek dla cz. III zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu 10 operatów szacunkowych; warunek dla cz. IV zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu 5 operatów szacunkowych; warunek dla cz. V zamówienia - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu 5 operatów szacunkowych; Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu i wykazie wykonanych zamówień i dokumentach potwierdzających ich nalezyte wykonanie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i wykazie osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 1 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Oświadczenie z art. 176 ustawy o gospodarce nieruchomościami - załącznik nr 4 złożone przez wykonawcę / osobę o której mowa w pkt. III. 3 siwz Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w wykazie wykonanych zamówień wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli, wykonawca będzie dysponował osobą o której mowa w pkt. III .3 siwz Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 7. Jeżeli wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do złożenia niniejszego formularza ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków ul. Przy Moście 1, pok. 215, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Kraków ul. Przy Moście 1, pok. 215, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi medyczne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
- 88/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń medycznych produkcji GE MEDICAL SYSTEM, DATEXOHMEDA oraz ERGOLINE, w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych, napraw wraz z zapewnieniem części
- Budowa systemu AV na potrzeby hybrydowych paneli eksperckich dla Narodowego Centrum Nauki
- ZP.53.2025 Dostawa stacji obliczeniowych
- Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku Dworku Grafa wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi położonej na dz.1777 obr. 1 Wieliczka - ul. Jasna boczna
- Dokum. proj. oraz roboty budowl. i inst. zw. z dostos. bud. przy ul. 3-go Maja 46 w Zgierzu do przep. p.poż. i budowl. - zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Zaprojektowanie rozbudowy i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słodków Pierwszy (...) oraz zaprojektowanie i wykonanie hydroforni w miejscowości Słodków Trzeci gmina Kraśnik
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3500 S na odcinku od rejonu skrzyżowania z ul. Leśną w Brzeźnicy do skrzyżowania w Ligocie Książęcej".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.