Ogłoszenie z dnia 2006-09-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grudziądz: oferowanie kursów językowych dla osób bezrobotnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, do kontaktów: Oliwia Bar - Wierucka, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6433000 w. 112, fax 056 6433001, e-mail: przetarg@pup.grudziadz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Marcin Sanner, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 643-36-30, fax (056) 643-30-01, e-mail: msanner@pup.grudziadz.com.pl, www.pup.grudziadz.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Beata Moczulska, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 643-30-00, fax (056) 643-30-01, www.pup.grudziadz.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oferowanie kursów językowych dla osób bezrobotnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: Na terenie Kraju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Preprowadzenie szkolenia dla 89 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu na temat: Język hiszpański w stopniu podstawowym z elementami kultury hiszpańskiej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.80.00 - Oferowanie kursów językowych Kod CPV wg słownika 2008: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W związku z tym, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy. II. W związku z tym, że wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniali następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 1 wymaga się od wykonawcy posiadania m.in.: a) certyfikatu wydanego przez ministra właściwego do spraw pracy bądź marszałka województwa potwierdzającego wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie pośrednictwa obywateli polskich do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych, b) zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. c) posiadania przedstawicielstwa na terenie Hiszpanii lub stałej umowy o współpracy z partnerami hiszpańskimi. Ocena spełniania pozostałych warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 2 wykonawca jest zobowiązany: a) posiadać doświadczenie w realizacji projektów na rzecz pracodawców hiszpańskich, b) posiadać znajomość zagadnień praktycznych i teoretycznych z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników, c) zagwarantować zespół pracowników, który zapewni sprawną realizację zlecenia, w tym pracowników posługujących się językiem hiszpańskim, d) posiadać doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń oraz znajomości polskiego oraz lokalnego rynku pracy, e) posiadać narzędzia informatyczne oraz procedury pozwalające na obsługę baz danych, zapewniających ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 3)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 3 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 4)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców potwierdzających ich spełnianie, z wykorzystaniem druku ZP-17, o którym mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie wzoru protokołu postępowania o zamówienie oraz dodatkowych wymagań, którym musi odpowiadać protokół ( Dz. U. nr 87, poz. 606 ) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 4) Certyfikat wydany przez ministra właściwego do spraw pracy bądź marszałka województwa potwierdzający wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie pośrednictwa obywateli polskich do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych; 5) Dokument potwierdzający posiadanie przedstawicielstwa na terenie Hiszpanii; 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 10) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.grudziadz.com.pl/sop.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 10:30, Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądz, ul. Parkowa 22, II piętro, pok. 308.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa przebudowy z rozbudową drogi powiatowej nr 1392C Słup-Mędrzyce w miejscowości Przesławice
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Dostawa macierzy dyskowej i dysków do macierzy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.