eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa notebooków z oprogramowaniem, drukarek oraz monitorów dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-12

POZYCJA 47442

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa notebooków z oprogramowaniem, drukarek oraz monitorów dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, do kontaktów: Anna Lucińska, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 661 14 09, fax 022 461 61 04, e-mail: anna.lucinska@mps.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpips.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Departament Informatyki, Sławomir Urban, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 461 61 88, fax 022 461 61 04, e-mail: slawomir.urban@mps.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Departament Informatyki, Sylwia Szypulska, ul. Tamka 1 pok. 1, budynek B, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 461 62 53, fax 022 461 61 04, e-mail: sylwia.szykulska@mps.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Departament Informatyki, Sławomir Urban, ul. Tamka 1 pok. 4, budynek A, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 461 61 88, fax 022 461 61 04, e-mail: slawomir.urban@mps.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa notebooków z oprogramowaniem, drukarek oraz monitorów dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Minisertswo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 42 sztuk notebooków, 42 licencji oprogramowania biurowego do notebooków, 66 sztuk drukarek oraz 10 sztuk monitorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: szczegółowy wykaz dokumentów i oświadczeń zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art 11 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN. Sposób wnoszenia wadium określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy: - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 5) wniosą wadium na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji; 6) zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego w specyfikacji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: "spełnia" - "nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty (stanowiącej załączniki Nr 2 i 3 SIWZ): 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) wraz z ich wskazaniem oraz określeniem części powierzonej podwykonawcom d) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz ofertowy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 4 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - "stan aktualny na dzień .." przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, (podmiot zbiorowy) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż wartość składanej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; h) dokument potwierdzający spełnianie przez notebooki norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE], dokument potwierdzający zgodność notebooków z systemem MS Windows XP lub równoważny; i) dokument potwierdzający spełnianie przez drukarki norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE], dokument potwierdzający zgodność drukarek z systemem MS Windows XP (ze względu na zainstalowany system operacyjny MS Windows XP na komputerach Zamawiającego); j) dokument potwierdzający spełnianie przez monitor normy jakościowej TCO-03, dokument potwierdzający spełnianie przez monitor norm 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE]; k) kopia dowodu wniesienia wadium; l) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; m) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. O swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). n) W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b, d, e składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. o) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit n zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. p) Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę z terminami ważności jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego - Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej - Departament Informatyki, ul. Tamka 1, budynek A, pok. 4, 00-349 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.