Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Warszawa: Objęcie opieką serwisową oprogramowania księgowego użytkowanego w placówkach zagranicznych Ministerstwa Gospodarki
Numer ogłoszenia: 474286 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95 , strona internetowa www.bip.mg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie opieką serwisową oprogramowania księgowego użytkowanego w placówkach zagranicznych Ministerstwa Gospodarki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową oprogramowania księgowego użytkowanego w placówkach zagranicznych Ministerstwa Gospodarki. W ramach asysty technicznej Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Prowadzenia obsługi serwisowej oprogramowania Księga, autorstwa Wykonawcy. Oprogramowanie zostało zainstalowane w Ministerstwie Gospodarki (Centrali) oraz w Placówkach Ministerstwa Gospodarki wymienionych w załączniku nr 3 do umowy. 2. Udzielania bieżącej pomocy dotyczącej eksploatacji oprogramowania Księga. Pomoc techniczna realizowana będzie poprzez Program Wsparcia. Wykonawca udziela Zamawiającemu bezterminowej licencji dla nieograniczonej liczby użytkowników na użytkowanie Program Wsparcia. (...) Każdy z Użytkowników Programu Wsparcia powinien posiadać odrębny login oraz hasło uprawniające do korzystania z programu. Każda z placówek Zamawiającego ma prawo do posiadania 1 aktywnego loginu. Zamawiający ma prawo do używania w Centrali 9 aktywnych loginów. W wypadku zmian dotyczących użytkowników programu Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zmian w bazie Użytkowników na wniosek Zamawiającego oraz do nadania im loginów i haseł tymczasowych służących do pierwszego zalogowania do Programu Wsparcia. Informacja dotycząca zmian osób uprawnionych powinna zawierać: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, państwo, miasto. Użytkownicy Programu Wsparcia będą mogli wysyłać cztery rodzaje zgłoszeń: pytanie techniczne, pytanie merytoryczne, błąd, uwaga. Pytanie techniczne oraz informacje o błędach po wstępnej analizie i weryfikacji dokonanej przez wyznaczonych pracowników Biura Informatyki będą trafiały do Wykonawcy, który zobowiązuje się do podjęcia działań zgodnie z poniższymi zasadami, przy czym za błąd uważa się działanie oprogramowania niezgodne z Instrukcją Użytkownika: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 4 do projektu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 litera b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Uzasadnienie: Oprogramowanie KSIĘGA, jest komputerowym systemem księgowym, służącym do prowadzenia księgowości i sprawozdawczości w Wydziałach Promocji Handlu i Inwestycji ambasad RP (WPHI). Z uwagi na specyfikę placówek zagranicznych Ministerstwa Gospodarki, oprogramowanie zostało wykonywane według założeń Departamentu Jednostek Nadzorowanych i Podległych przez zewnętrzną firmę - ALcode Sp. z o.o. W okresie od maja 2009 r. do końca czerwca 2010 r. firma ALcode Sp. z o.o. opracowała projekt systemu, wykonała na jego podstawie oprogramowanie i wdrożenie pilotażowe. Po przeprowadzeniu testów i dokonaniu korekt w trakcie pilotażowego wdrożenia w 8 placówkach zagranicznych ministerstwa system został w roku 2011 wdrożony w pozostałych 44 placówkach MG. Równocześnie firma Alcode Sp. z o.o. świadczyła do końca 2011r. usługę asysty technicznej. Firma ALcode Sp. z o.o. udzieliła Ministerstwu Gospodarki bezterminowej licencji na użytkowanie wykonanego na zamówienie oprogramowania. Wykonawca systemu posiada znajomość zagadnień dot. księgowości i sprawozdawczości WPHiI, pozwalającą na właściwe serwisowanie programu oraz dokonywanie modyfikacji, wynikających ze zmieniających się przepisów prawa. Oprogramowanie zostało zakupione jako system zamknięty (Ministerstwo Gospodarki nie dysponuje kodami źródłowymi ani prawami do modyfikacji systemu) i w związku z powyższym ALcode Sp. z o.o. jest jedyną firmą mogącą zapewnić asystę techniczną systemu. Z uwagi na planowane działania mające na celu samodzielne wykonanie w okresie 24 miesięcy nowego systemu księgowego przeznaczonego do obsługi placówek, w chwili obecnej nie przewiduje się odkupienia kodów źródłowych i praw do modyfikacji użytkowanego programu od firmy ALcode Sp. z o.o., W związku z powyższym wydatkowanie środków na odkupienie kodów źródłowych i praw do modyfikacji programu nie znajduje uzasadnienia, nie byłoby ekonomicznie korzystne i racjonalne.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ALcode Sp. z o.o., ul. Ciołka 16, 01-402 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup depozytorów kluczy
- Rozbudowa środowiska VMware o moduł Avi Load Balancer
- Rzeka Lubsza - remont ubezpieczeń i udrożnienie cieku w km 29+900-30+500 m. Lubsko
- Rozbudowa macierzy
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Kompleksowa naprawa dachu nad lokalami usługowymi przy ul. Złotej 64/66 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie oraz hosting oprogramowania służącego realizacji projektu "Adaptacja 360°", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- "Zakup, wdrożenie oraz dodatkowe usługi informatyczne oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami dla potrzeb Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie".
- Zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle.
- "Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych, usług dodatkowych, dzierżawy łączy oraz sprzętu telekomunikacyjnego"
- Serwis oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Usługi przedłużenia wsparcia na systemy i urządzenia informatyczne w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.