Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa leków różnych X - 4 grupy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, do kontaktów: Małgorzata Machlowska, ul. Wielicka 265 lok. 4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081, e-mail: usd_zp@inetria.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalzdrowia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków różnych X - 4 grupy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa leków różnych X - 4 grupy grupa 1 - leki różne 31 pozycji grupa 2 - leki różne -4 pozycje grupa 3 - lek ONDANSETRON HYDROCHLORIDE GRUPA 4 - lek AMOXICILLIN + CLAVULANIC ACID 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane leki posiadają wymagane świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przekracza 60 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.550,00 zł wadia częściowe podane w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1: oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1, aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświdczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową,oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp; aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy pzp; wyżej wymienione dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 11:00, sala 3A-25.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nr postępowania AZP-391-75/2006 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leki różne X - grupa 1 - 31 pozycji. 1) Krótki opis: grupa 1 - 31 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w załaczniku nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Leki różne X- grupa 2. 1) Krótki opis: leki różne 4 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w załaczniku nr 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Leki różne X-grupa 3. 1) Krótki opis: lek ONDANSETRON HYDROCHLORIDE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: OKREŚLONA W ZAŁACZNIKU NR 3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: lEKI RÓŻNE x - GRUPA 4. 1) Krótki opis: lek AMOXICILLIN + CLAVULANIC ACID. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: OKREŚLONA W ZAŁACZNIKU NR 4. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





