Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Gryfice: Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris z dostawą dodatkowych licencji oraz aktualizacją oprogramowania i integracją z systemem HIS Eskulap
Numer ogłoszenia: 474086 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris z dostawą dodatkowych licencji oraz aktualizacją oprogramowania i integracją z systemem HIS Eskulap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 3.1. Przedmiot Zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych a. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS i PACS produkcji Alteris Sp. z o.o. wraz z ich rozbudową, z możliwością wymiany na równoważny. b. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim integracji z systemem informatycznym HIS Eskulap c. Zakres ilościowy oprogramowania stanowiący przedmiot usług serwisowych został szczegółowo określony we wzorze umowy - Załącznik nr 1A. d. Szczegółowe wymagania techniczne i procedury realizacji usług są określone w załączniku 1B do SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu RIS o nową funkcjonalność MEDEOS W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do zwiększenia zakresu funkcjonalności systemu RIS o nową, umożliwiającą komunikację między podmiotami biorącymi udział w programie /Telemedycyna w Euroregionie Pomerania System MEDEOS, bo o nim mowa, to system opracowany przez /Akademickie Centrum Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie/ oraz /Fundacja IT/ 3.3. Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu PACS Alteris. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy licencje oraz wykona wszelkie niezbędne prace wdrożeniowe mające na celu wpięcie do sytemu PACS następujących aparatów stanowiących obecnie przedmiot odrębnego postępowania: - Aparat do śródoperacyjnego badania MRI - Aparat RTG do zdjęć cyfrowy (ZDO) - Mammograf cyfrowy (ZDO) -Mammograf cyfrowy (Kołobrzeg) - Skaner x4 (Goleniów, Szczecin, Stargard, Łobez) - Rezonans Magnetyczny stacjonarny (ZDO) - USG ogólno-diagnostyczne x 2 (ZDO, Szczecin) - Aparat RTG, przejezdny z ramieniem C, cyfrowy (SOR) - Aparat RTG do zdjęć, przejezdny, cyfrowy (SOR) - USG przejezdny, cyfrowy x 2 (SOR, OIT) - UKG (Pracowni Kardiologicznej) - USG (Oddziału Ginekologicznego) - USG / UKG (Resko) - 8 dodatkowych licencji. Wszystkie urządzenia posiadają możliwość współpracy z systemami PACS z wykorzystaniem protokołu DICOM3. Wykonawca obejmie dostarczone oprogramowanie gwarancją trwającą od daty zakończenia instalacji i konfiguracji oprogramowania do zakończenia umowy. Gwarancja będzie obejmowała usługi serwisowe i nadzór autorski tożsame z określonymi w punkcie 3.1 przedmiotu zamówienia. 3.4. Przedmiotem umowy jest migracja Systemu RIS/PACS do serwera wirtualnego (VmWare 5.0) wraz z migracją badań (obrazów) ze starej macierzy na nową macierz zamawiającego. 3.5. Przedmiot zamówienia w zakresie podłączenia Systemu RIS/PACS, HIS do Centralnego Systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach Pakiet nr 2 3.6. Przedmiot zamówienia w zakresie integracji z systemem Eskulap W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do wykonania integracji systemu RIS/PACS Alteris z systemem klasy HIS produkcji Politechniki Poznańskiej eksploatowanym w Szpitalu, z udzieleniem 12 miesięcznej gwarancji działania tej integracji, który został wdrożony i jest obecnie serwisowany przez firmę Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Specyfikację techniczna oraz zakres integracji muszą spełniać następujące minimalne wymagania: 3.6.1. Specyfikacja techniczna: - Wymiana danych musi się odbywać w czasie rzeczywistym. - Zamawiający dopuszcza każdy z wariantów wymiany danych tj. bezpośrednio na bazie danych, przy wykorzystaniu standardu HL-7 lub przy wykorzystaniu standardu DICOM. - Opierając się na informacjach pozyskanych od producentów RIS -Alteris i HIS -Eskulap wymogiem dla standardu HL7 jest wersja 2.3 lub 2.5 natomiast dla standardu DICOM wersja 3.0. - Zgodnie posiadanymi informacjami w celu realizacji integracji system Eskulap jest w stanie przekazać (np. komunikatem HL7 lub w lisice roboczej) do każdego zlecenia unikalne ID badania z wykorzystaniem, którego możliwa będzie dalej identyfikacja tego badania w obydwu systemach. 3.6.2. Zakres wymiany danych pomiędzy systemami Eskulap i Alteris: - Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe pacjenta, zgodnie z obowiązującą zasadą jednokrotnego wprowadzania pacjenta, mogły być wprowadzane w jednym z systemów RIS lub HIS i po wprowadzeniu tych danych, dostępne zarówno jednym jak i drugim systemie. Nie dopuszcza się konieczności ich ponownego wprowadzania w żadnym z w/w systemów. Dane wprowadzone z poziomu RIS zostają umieszczone w bazie danych systemu HIS. - Każde skierowanie (zlecenie na badanie) dotyczące pacjentów przebywających na oddziale lub w poradni wysłane z modułu Dokumentacja Medyczna systemu Eskulap trafi na worklistę do danego aparatu. Analogicznie w odniesieniu do pacjentów przyjmowanych na badania komercyjne lub refundowane przez NFZ, którzy rejestrowani są bezpośrednio w systemie RIS. Dane pacjentów rejestrowanych w systemie RIS zostają pobierane z bazy danych systemu HIS. Obowiązuje zasada jednokrotnego wprowadzania danych. - Po wykonaniu badania przez urządzenie jego opis następuje na stacji diagnostycznej (opisowa) z dostępem do systemu RIS. Minimalnym zakres wymiany musi przewidywać funkcję, realizacja której powoduje, że wywołanie pola opisowego danego badania w tym systemie implikuje pokazanie na drugim monitorze właściwych obiektów graficznych (zdjęcie, film) stanowiących przedmiot opisu w przeglądarce znajdującej się na stacji diagnostycznej (np. Efilm). - Uruchomienie odpowiedniej funkcji (przyciśnięcie przycisku /Zdjęcia/) z poziomu HIS Dokumentacji med. pacjenta na oddziale bądź w poradni skutkuje zaprezentowaniem w przeglądarce danych obrazowych znajdującej się na danej stacji roboczej (np. k-pacs), skorelowanych z danym opisem badania. Serwisowany system RIS/PACS będzie systemem podrzędnym w stosunku do systemu HIS. System HIS będzie systemem nadrzędnym, w którym zawszę będzie się rozpoczynała rejestracja pacjenta niezależnie od miejsca rejestracji. Zamawiający zastrzega, że we wszystkich kwestiach spornych mogących wyniknąć w pomiędzy Wykonawcą a dostawcą HIS obowiązek dokonania niezbędnych zmian w oprogramowaniu umożliwiających poprawną integrację będzie spoczywał na Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca z przyczyn technicznych lub innych nie będzie w stanie zaimplementować w oferowanym przez siebie oprogramowaniu niezbędnych zmian, zostanie zobligowany do pokrycia kosztów wykonania niezbędnych modyfikacji przez dostawcę systemu HIS w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy zamawiającemu instrumenty umożliwiające zamawiającemu autoryzację do bazy danych systemu RIS i PACS w zakresie umożliwiającym sprawowanie przez zamawiającego nadzoru nad danymi osobowymi oraz wykonywanie uprawnień właścicielskich w stosunku do zgromadzonych danych, w tym migracje danych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia Systemów RIS / PACS, HIS do centralnego systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach, i przetestowaniu w porozumieniu z Sekcją IT SPZZOZ w Gryficach, poprawności działania - przesyłania archiwizowanych danych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.25.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Pakiet nr 1 - 2.000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych). Pakiet nr 2 - 1.000 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla pakietu nr 1 na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: czyli świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim oprogramowania w zakres którego wchodziły systemy klasy RIS lub PACS oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Dla pakietu nr 2 na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: integracja systemów za pomocą protokołu HL7 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla pakietu nr 2 oświadczenie autora systemu klasy HIS produkcji Politechniki Poznańskiej lub firmy obecnie serwisującej SI ALMA Sp. z o.o., że zakres integracji z pkt. 3.6 zostanie zrealizowany w całości.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności: a. jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności; b. jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. c. jeżeli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie - wówczas zmiana umowy może dotyczyć przedłużenia terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i dostosowania do wydłużonego terminu innych postanowień umowy. d. jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji jej poszczególnych zapisów w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów
Opieki Zdrowotnej w Gryficach
ul. Niechorska 27
72-300 Gryfice
Dział zamówień publicznych - pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Sekretariat - pok. 51.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 3.1. Przedmiot Zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych a. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS i PACS produkcji Alteris Sp. z o.o. wraz z ich rozbudową, z możliwością wymiany na równoważny. b. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim integracji z systemem informatycznym HIS Eskulap c. Zakres ilościowy oprogramowania stanowiący przedmiot usług serwisowych został szczegółowo określony we wzorze umowy - Załącznik nr 1A. d. Szczegółowe wymagania techniczne i procedury realizacji usług są określone w załączniku 1B do SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu RIS o nową funkcjonalność MEDEOS W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do zwiększenia zakresu funkcjonalności systemu RIS o nową, umożliwiającą komunikację między podmiotami biorącymi udział w programie /Telemedycyna w Euroregionie Pomerania System MEDEOS, bo o nim mowa, to system opracowany przez /Akademickie Centrum Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie/ oraz /Fundacja IT/ 3.3. Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu PACS Alteris. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy licencje oraz wykona wszelkie niezbędne prace wdrożeniowe mające na celu wpięcie do sytemu PACS następujących aparatów stanowiących obecnie przedmiot odrębnego postępowania: - Aparat do śródoperacyjnego badania MRI - Aparat RTG do zdjęć cyfrowy (ZDO) - Mammograf cyfrowy (ZDO) -Mammograf cyfrowy (Kołobrzeg) - Skaner x4 (Goleniów, Szczecin, Stargard, Łobez) - Rezonans Magnetyczny stacjonarny (ZDO) - USG ogólno-diagnostyczne x 2 (ZDO, Szczecin) - Aparat RTG, przejezdny z ramieniem C, cyfrowy (SOR) - Aparat RTG do zdjęć, przejezdny, cyfrowy (SOR) - USG przejezdny, cyfrowy x 2 (SOR, OIT) - UKG (Pracowni Kardiologicznej) - USG (Oddziału Ginekologicznego) - USG / UKG (Resko) - 8 dodatkowych licencji. Wszystkie urządzenia posiadają możliwość współpracy z systemami PACS z wykorzystaniem protokołu DICOM3. Wykonawca obejmie dostarczone oprogramowanie gwarancją trwającą od daty zakończenia instalacji i konfiguracji oprogramowania do zakończenia umowy. Gwarancja będzie obejmowała usługi serwisowe i nadzór autorski tożsame z określonymi w punkcie 3.1 przedmiotu zamówienia. 3.4. Przedmiotem umowy jest migracja Systemu RIS/PACS do serwera wirtualnego (VmWare 5.0) wraz z migracją badań (obrazów) ze starej macierzy na nową macierz zamawiającego. 3.5. Przedmiot zamówienia w zakresie podłączenia Systemu RIS/PACS, HIS do Centralnego Systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. usługi: [SA] -Serwis Aplikacji, [NA] -Nadzór Autorski, Konsultacje [KA], - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.2 tj. w zakresie rozbudowy systemu RIS o nową funkcjonalność MEDEOS - 180 dni od daty zawarcia umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. dostarczenie licencji oprogramowania PACS Alteris w zakresie uprawniającym do eksploatacji nowych aparatów wraz z wykonaniem niezbędnych usług wdrożeniowych - 60 dni od daty zawarcia umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.4 tj. Migracja Systemu RIS/PACS do serwera wirtualnego (VmWare 5.0) wraz z badaniami (obrazami) ze starej macierzy na nową - 60 dni od daty zawarcia umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.5 tj. podłączenie Systemu RIS/PACS, HIS do Centralnego Systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach - 30 dni od daty zakończenia realizacji pkt 3.4. umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.6. Przedmiot zamówienia w zakresie integracji z systemem Eskulap W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do wykonania integracji systemu RIS/PACS Alteris z systemem klasy HIS produkcji Politechniki Poznańskiej eksploatowanym w Szpitalu, z udzieleniem 12 miesięcznej gwarancji działania tej integracji, który został wdrożony i jest obecnie serwisowany przez firmę Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Specyfikację techniczna oraz zakres integracji muszą spełniać następujące minimalne wymagania: 3.6.1. Specyfikacja techniczna: - Wymiana danych musi się odbywać w czasie rzeczywistym. - Zamawiający dopuszcza każdy z wariantów wymiany danych tj. bezpośrednio na bazie danych, przy wykorzystaniu standardu HL-7 lub przy wykorzystaniu standardu DICOM. - Opierając się na informacjach pozyskanych od producentów RIS -Alteris i HIS -Eskulap wymogiem dla standardu HL7 jest wersja 2.3 lub 2.5 natomiast dla standardu DICOM wersja 3.0. - Zgodnie posiadanymi informacjami w celu realizacji integracji system Eskulap jest w stanie przekazać (np. komunikatem HL7 lub w lisice roboczej) do każdego zlecenia unikalne ID badania z wykorzystaniem, którego możliwa będzie dalej identyfikacja tego badania w obydwu systemach. 3.6.2. Zakres wymiany danych pomiędzy systemami Eskulap i Alteris: o Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe pacjenta, zgodnie z obowiązującą zasadą jednokrotnego wprowadzania pacjenta, mogły być wprowadzane w jednym z systemów RIS lub HIS i po wprowadzeniu tych danych, dostępne zarówno jednym jak i drugim systemie. Nie dopuszcza się konieczności ich ponownego wprowadzania w żadnym z w/w systemów. Dane wprowadzone z poziomu RIS zostają umieszczone w bazie danych systemu HIS. - Każde skierowanie (zlecenie na badanie) dotyczące pacjentów przebywających na oddziale lub w poradni wysłane z modułu Dokumentacja Medyczna systemu Eskulap trafi na worklistę do danego aparatu. Analogicznie w odniesieniu do pacjentów przyjmowanych na badania komercyjne lub refundowane przez NFZ, którzy rejestrowani są bezpośrednio w systemie RIS. Dane pacjentów rejestrowanych w systemie RIS zostają pobierane z bazy danych systemu HIS. Obowiązuje zasada jednokrotnego wprowadzania danych. - Po wykonaniu badania przez urządzenie jego opis następuje na stacji diagnostycznej (opisowa) z dostępem do systemu RIS. Minimalnym zakres wymiany musi przewidywać funkcję, realizacja której powoduje, że wywołanie pola opisowego danego badania w tym systemie implikuje pokazanie na drugim monitorze właściwych obiektów graficznych (zdjęcie, film) stanowiących przedmiot opisu w przeglądarce znajdującej się na stacji diagnostycznej (np. Efilm). - Uruchomienie odpowiedniej funkcji (przyciśnięcie przycisku /Zdjęcia/) z poziomu HIS Dokumentacji med. pacjenta na oddziale bądź w poradni skutkuje zaprezentowaniem w przeglądarce danych obrazowych znajdującej się na danej stacji roboczej (np. k-pacs), skorelowanych z danym opisem badania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa płytek, wkrętów oraz specjalistycznych szwów do zabiegów ortopedycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GRYFICE
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska.., Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Zakup pakietu usług wsparcia technicznego oferowanego przez producenta urządzeń Fortiweb firmę Fortinet na 12 miesięcy
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Świadczenie usługi dostępu do elektronicznej platformy zakupowej obsługującej proces udzielania zamówień publicznych dla podmiotów leczniczych podległych Samorządowi Województwa Podkarpackiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





