Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Nekla: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych z terenu Gminy Nekla w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 47394 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla , ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych z terenu Gminy Nekla w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkołach z terenu Gminy Nekla objętych projektem pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 części i obejmuje prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji niżej wymienionych zajęć: 2.1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Szkole Podstawowej w Nekli 2.1.1 Część I - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 8 grupach, 4-10 osobowych, przez 8 nauczycieli. Łącznie 296 godzin, 59 uczestników. 2.1.2 Część II - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 6-12 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 85 godzin, 25 uczestników. 2.1.3 Część III - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą przez 1 nauczyciela. Łącznie 170 godzin, 40 uczestników. 2.1.4 Część IV - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 10-14 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 82 godziny, 34 uczestników. 2.1.5 Część V - Gimnastyka korekcyjna Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach, 12-19 osobowych, przez 2 nauczycieli. Łącznie 238 godzin , 60 uczestników. 2.1.6 Część VI - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą 1 nauczyciela. Łącznie 68 godzin, 8 uczestników. 2.1.7 Część VII Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - j. angielski Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 11-17 osobowych, przez 1 nauczyciela. Łącznie 68 godzin, 28 uczestników. 2.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Szkole Podstawowej w Targowej Górce 2.2.1 Część VIII - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 3-5 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 90 godzin, 12 uczestników. 2.2.2 Część IX - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą przez 1 nauczyciela. Łącznie 30 godzin, 9 uczestników. 2.2.3 Część X - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie przez 1 nauczyciela. Łącznie 60 godzin, 17 uczestników. Część XI - Gimnastyka korekcyjna Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 5-7 osobowych, przez 1 nauczyciela. Łącznie 60 godzin, 12 uczestników. 2.2.4 Część XII - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie, 10 osobowej, przez 1 nauczyciela. Łącznie 30godzin, 10 uczestników. 2.2.5 Część XIII Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - badminton Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie, 8 osobowej, przez 1 nauczyciela. Łącznie 60godzin, 8 uczestników. 2.3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w Szkole Podstawowej w Zasutowie 2.3.1 Część XIV - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 4-5 osobowych, przez 2 nauczycieli. Łącznie 70godzin, 9 uczestników. 2.3.2 Część XV - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 4-5 osobowych, przez 2 nauczycieli. Łącznie 70godzin, 9 uczestników. 2.3.3 Część XVI - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie przez 1 nauczyciela. Łącznie 70godzin, 12 uczestników. 2.3.4 Część XVII - Gimnastyka korekcyjna Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie, 10 osobowej, przez 1 nauczyciela. Łącznie 35godzin, 10 uczestników. 2.3.5 Część XVIII - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - matematycznie Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 5-7 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 105 godzin, 16 uczestników. 3. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów objętych projektem, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć wyrównawczych. 4. Do obowiązków prowadzącego zajęcia pozalekcyjne należeć będzie: 4.1 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie od 1 kwietnia 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku w grupach lub indywidualnie (w zależności od części), zgodnie z projektem. 4.2 Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności). 4.3 Pomoc dyrektorowi szkoły, w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadać niezbędne kwalifikacji do wykonywania czynności - nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (z wyjątkiem logopedy, pedagoga, psychologa i nauczyciela prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów wskazanych w pkt. VIII siwz. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów wskazanych w pkt. VIII siwz. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy poszczególnych części muszą spełnić następujące wymogi dotyczące wykształcenia: a. posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w kasach I-III szkoły podstawowej (z wyjątkiem logopedy, pedagoga, psychologa i nauczyciela prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej), b. w przypadku zajęć logopedycznych - posiadać wykształcenie wyższe o kierunku logopedia wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie logopedii wraz z przygotowaniem pedagogicznym, c. w przypadku zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - j. angielski, dodatkowo posiadać kwalifikacje językowe do nauczania języka angielskiego w klasach I-III szkoły podstawowej, d. w przypadku gimnastyki korekcyjnej posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu wychowania fizycznego wraz z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe - gimnastyka korekcyjno - kompensacyjna, e. w przypadku zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - badminton, posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu wychowania fizycznego, z uprawnieniami do prowadzenia zajęć badmintona lub posiadać świadectwo dojrzałości i tytuł trenera lub instruktora w dyscyplinie sportu - badminton oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów wskazanych w pkt. VIII siwz. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnienia następujących warunków: a.zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w §2 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, b.zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w §3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, c.w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, d.w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, e.w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nekla.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nekli
ul. Dworcowa 10
62-330 Nekla.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nekli - Sekretariat ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 8 grupach, 4-10 osobowych, przez 8 nauczycieli. Łącznie 296 godzin, 59 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 6-12 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 85 godzin, 25 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą przez 1 nauczyciela. Łącznie 170 godzin, 40 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 10-14 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 82 godziny, 34 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach, 12-19 osobowych, przez 2 nauczycieli. Łącznie 238 godzin , 60 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą 1 nauczyciela. Łącznie 68 godzin, 8 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - j. angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nekli. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 11-17 osobowych, przez 1 nauczyciela. Łącznie 68 godzin, 28 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 3-5 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 90 godzin, 12 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą przez 1 nauczyciela. Łącznie 30 godzin, 9 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie przez 1 nauczyciela. Łącznie 60 godzin, 17 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 5-7 osobowych, przez 1 nauczyciela. Łącznie 60 godzin, 12 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie, 10 osobowej, przez 1 nauczyciela. Łącznie 30godzin, 10 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - badminton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Targowej Górce. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie, 8 osobowej, przez 1 nauczyciela. Łącznie 60godzin, 8 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 4-5 osobowych, przez 2 nauczycieli. Łącznie 70godzin, 9 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, 4-5 osobowych, przez 2 nauczycieli. Łącznie 70godzin, 9 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie przez 1 nauczyciela. Łącznie 70godzin, 12 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie, 10 osobowej, przez 1 nauczyciela. Łącznie 35godzin, 10 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - matematycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zasutowie. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach, 5-7 osobowych, przez 3 nauczycieli. Łącznie 105 godzin, 16 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży OHP, absolwentów OHP oraz klientów zewnętrznych w wieku 17-25 lat.
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie superwizji indywidualnej w formule online z zakresu pracy asystenta rodziny z elementami TSR
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i wykładów dla uczestników Festiwalu Lato Seniora oraz podopiecznych DWS i OWiRON
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.