eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu w Warszawie przez okres 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Warszawa: Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu w Warszawie przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 47394 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sportu , ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340812 w. 288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insp.waw.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu w Warszawie przez okres 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Sportu w Warszawie, znajdującym się przy ul. Trylogii 2/16 a także na przyległym do niego ogrodzonym terenie. Jest to budynek pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni użytkowej ok. 5 200 m2 wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi, tj. biurka, szafy itp. oraz wyposażenie laboratoryjne. Na parterze budynku znajduje się Zakład Badań Antydopingowych - zakład ten jest strefą o podwyższonym poziomie ochrony (strefa z ograniczonym dostępem). W budynku Instytutu znajdują się również pokoje gościnne w których przebywają osoby wykonujące badania w Instytucie. Część pomieszczeń w budynku jest wynajmowana innym podmiotom gospodarczym. Teren zewnętrzny o powierzchni ok. 8 600 m2 - jest terenem ogrodzonym, częściowo zadrzewionym, na teren znajduje się wolnostojący budynek garażowy (wiata). Na parterze budynku znajduje się wydzielone pomieszczenie dla pracowników ochrony (portiernia) a na zewnątrz przy bramie wjazdowej znajduje się pomieszczenie dla pracownika nadzorującego wjazd i wyjazd pojazdów na teren Instytutu. System ochrony przyjęty przez Zamawiającego zakłada obecność jednego pracownika w budynku (w portierni) przez 24 godziny i drugiego pracownika nadzorującego parking w dni powszednie w godz. 7:00 - 16:00. Poza tymi godzinami wjazd i wyjazd pojazdów nadzorowany jest przez pracownika pełniącego dyżur całodobowy (za pomocą kamer i zdalnego otwierania szlabanu lub bramy). Służba dozoru i ochrony osób i mienia realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a szczególnie z uwzględnieniem ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Usługi ochrony osób i mienia świadczone będą całodobowo codziennie w okresie od 01.04.2015 roku do 31.03.2017 roku we wszystkie dni tygodnia. Zakres czynności obejmujących ochronę osób i mienia:w sposób ciągły kontrolowanie sytuacji w budynku Instytutu Sportu w Warszawie oraz w najbliższym otoczeniu zewnętrznym, zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, ochrona obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie upoważnionego pracownika Instytutu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w ochranianym budynku po godzinach pracy, kontrola kluczy wydawanych i przyjmowanych od pracowników Instytutu Sportu i pracowników pozostałych podmiotów wynajmujących pomieszczenia, obsługa centrali telefonicznej, niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszelkich awariach, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzenie stosownych protokołów lub notatek służbowych, ujawnienie faktów i przeciwdziałanie dewastacji mienia Zamawiającego, niezwłoczne powiadomienie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, kontrolowanie legalności pobytu pracowników Instytutu lub innych osób po godzinach pracy oraz dokonywanie stosownych zapisów w prowadzonej w tym celu ewidencji. Do wykonania ww. zamówienia Wykonawca winien posiadać/dysponować: zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogącą w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych, środki bezpośredniego przymusu w postaci paralizatora elektrycznego, ręcznego miotacza gazu, na które nie jest wymagane zezwolenie - art. 11 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2004r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.), przycisk antynapadowy, środki łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopię aktualnej koncesji wydanej przez MSWiA upoważniającej do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony i mienia - ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. Zasada spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dopuszczający opisany w punkcie 0.5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w ogłoszeniu jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego dokumentu Wykaz usług jakie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech usług ochrony mienia (w tym co najmniej jedną zrealizowaną w obiektach użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zasada spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają ten warunek jeżeli dysponują lub będą dysponowali zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogącą w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych. Ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu i stosownego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia zostanie dokonana na podstawie aktualnej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 milion złotych. W przypadku podania ubezpieczenia w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wyczerpując deklarację zawartą w art. 144 ust PZP informuje o dopuszczeniu do zmiany treści umowy z wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących przyczyn: a) zmiany terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej, b) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób lub instytucji trzecich, c) zmian, które powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, d) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; e) za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, f) jako że umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zawiera postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub 4) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insp.waw.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Sportu, 01982 Warszawa, ul. Trylogii 2/16 pok. 229 w godz. 8:00 - 15:30 od poniedziałku do piątku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sportu, 01982 Warszawa, ul. Trylogii 2/16 pok. 224 w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.