To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Szczecin: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 473886 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403698 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy fabrycznie nowych mebli biurowych, krzeseł i foteli obrotowych, regałów i metalowych szaf ubraniowych bhp oraz szaf kartotekowych odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj. - I Komisariat Policji w Koszalinie ul. Słowackiego 11, - Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim ul. Obr.Westerplatte 3, - Komenda Powiatowa Policji w Gryficach ul. Mickiewicza 19, - Komenda Powiatowa Policji w Łobzie ul. Woj. Polskiego 2, - Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Santocka 36. 2. .Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części tj; część I - meble biurowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do siwz nr 4.1; część II - krzesła i fotele obrotowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do siwz nr 4.2; część III - regały metalowe, szafy ubraniowe BHP oraz szafy kartotekowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do siwz nr 4.3; 3. Szczegółowy harmonogram asortymentowo-ilościowo-czasowy stanowią odpowiednio załączniki do siwz nr 5.1, 5.2, 5.3. 4. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Meble wykonane z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieny E1, drewnopodobnej, odpornej na odbarwienia, odkształcenia, zarysowania i wilgoć, MEBLE PRZEZNACZONE DO DŁUGOTRWAŁEGO UŻYTKOWANIA W OBIEKCIE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ, 2) Blaty biurek, stołów, kontenerów oraz wieńce szaf, szafek wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25 mm, 3) Stelaże, korpusy i półki ( z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18 mm, 4) Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne występujące w meblach oklejone ABS o grubości 2 mm, 5) Stoły konferencyjne na stelażach metalowych i płycinowych, 6) Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych 7) Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykających 8) Plecy szafek HDF minimum 3 mm, 9) Wszystkie biurka, stoły, szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze PCV, 10) Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe w kolorze satyna, montowane 2-punktowo, rozstawie 128 mm, 11) W górnym lewym narożniku blatu wykonać przelotki na kable, 12) Tkanina obiciowa musi spełniać europejskie Normy: - EN ISO 1294/2 - odporność na ścieranie min.40 tys. cykli MARTINDALE, - EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling min.4, - EN 1021/1 trudnozapalność tapicerki - odporność na tlący papieros i płomień zapałki. 13) Wszystkie krzesła i fotele obrotowe muszą posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, Wszystkie biurka, krzesła, fotele obrotowe muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ( Dz.U.Nr 148, poz.973) 14) Regały magazynowe wykonane w całości z blachy malowanej proszkowo o nośności 120 kg każdy, 15) Szafy ubraniowe BHP oraz szafy kartotekowe muszą spełniać wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Z 2003 r. Nr 169, poz. 1650).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.11.00 - Regały 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLFORMA-MEBLE Marek Groniewicz, ul. Smolańska 3, Szczecin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82066,83
Oferta z najniższą ceną: 47656,35 / Oferta z najwyższą ceną: 134070,09
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: krzesła i fotele obrotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, Koszalin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39227,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36162,00
Oferta z najniższą ceną: 36162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73098,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: regały metalowe, szafy ubraniowe BHP oraz szafy kartotekowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU AS Pomorzanka Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, Skórcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24071,10
Oferta z najniższą ceną: 24071,10 / Oferta z najwyższą ceną: 59286,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Konserwacja i naprawa instalacji sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych i klap ppoż. w wentylacji
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii i akumulatorów
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.