eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówProwadzenie zajęć wyrównawczych pod nazwąJak się uczyć w ramach projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Sulechów: Prowadzenie zajęć wyrównawczych pod nazwą: Jak się uczyć w ramach projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 473538 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436188 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć wyrównawczych pod nazwą: Jak się uczyć w ramach projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć wyrównawczych pn. Jak się uczyć w ramach projektu dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Odbędzie się trzynaście 45-minutowych zajęć w czterech 8-osobowych grupach, w tym: zadanie A: Grupa I, zadanie B: Grupa II, zadanie C: Grupa III, zadanie D: Grupa IV, w tym samym czasie, ze względu na konieczność zapewnienia dowozu i odwozu dzieci do placówki i do domu. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie 4 nauczycieli do prowadzenia zajęć, jeden nauczyciel do jednej grupy. 2. Każde z zadań A, B, C, D to: zatrudnienie jednej osoby do przeprowadzenia trzynastu 45-minutowych zajęć w 8-osobowej grupie. 3. Celem zajęć jest zwiększenie u minimum 60% uczestników w ciągu 16 miesięcy kompetencji osobistych poprzez kształcenie umiejętności efektywnego uczenia się i radzenia sobie z trudnościami. 4. Kwalifikacje wymagane na stanowisko osoby prowadzącej zajęcia wyrównawcze pod nazwą Jak się uczyć: Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne oraz certyfikat ukończenia kursu z technik uczenia się. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie kursu. 5. Zadania realizowane przez nauczyciela: a) Opracowanie autorskiego programu zajęć wraz ze scenariuszami zajęć; (zleceniobiorca zobowiązany jest wziąć pod uwagę uzasadnione wskazania kierownika Projektu dotyczące treści programu). b) Podczas zajęć uczniowie wykształcić mają umiejętność koncentracji uwagi, poznać style uczenia się i sposoby zapamiętywania materiału. Na tej podstawie wypracowywać będą własne metody efektywnego uczenia się. Rozbudzana ma być wewnętrzna motywacja uczniów do nauki. c) Podczas zajęć nauczyciel powinien wypracować 1 autorski program zajęć, 13 scenariuszy, 1 sprawozdanie, 1 raport z testów (2 testy kompetencji osobistych na rozpoczęcie i zakończenia zajęć), 13 kart obecności, 1 dziennik zajęć. d) Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywnymi. e) W pierwszym etapie zadania, odbywającym się w grudniu 2012 r. i styczniu 2013 r. prowadzone mają być praktyczne ćwiczenia z koncentracji uwagi. f) W drugim etapie, odbywającym się od stycznia 2013 r. do marca 2013 r. prowadzone mają być praktyczne ćwiczenia z kształcenia technik uczenia się i zapamiętywania. 6. Miejsce i czas odbywania się zajęć: Zajęcia odbywać się będą w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ulicy 1-go Maja 7 w okresie od grudnia 2012 roku do marca 2013 roku w godzinach dostosowanych do planu zajęć szkolnych uczniów w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Godziny zajęć mogą ulegać zmianom w zależności od zmian planu pracy szkoły. 7. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 grudnia 2012r. do 31 marca 2013 r. 8. Zatrudniony nauczyciel będzie miał do dyspozycji salę z ławkami i krzesełkami uczniowskimi, projektor multimedialny, komputer z dostępem do internetu i podstawowym pakietem programów Office, drobne materiały biurowe i możliwość kserowania materiałów. 9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych z zastrzeżeniem, że każdą grupę musi prowadzić inna osoba ze względu na realizacje zajęć w tym samym czasie. W związku z powyższym postępowanie podzielone jest na cztery zadania: (zadanie A: Grupa I, zadanie B: Grupa II, zadanie C: Grupa III, zadanie D: Grupa IV). Każda 8-osobowa grupa będzie miała trzynaście 45-minutowych zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rachunku za wykonanie zadania raz na miesiąc. 11. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt -Widzę i rozumiem - dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE A - GRUPA I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Szwarga, ul. Jana Pawła II 12/31, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 715,00

  • Oferta z najniższą ceną: 715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 715,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE B - GRUPA II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Andrzejaszek, ul. Pułaskiego 22a, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 715,00

  • Oferta z najniższą ceną: 715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 715,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE C - GRUPA III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Hunczak - Kielarska, ul. Żwirki i Wigury 7 Brzezie k. Sulechowa, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637,00

  • Oferta z najniższą ceną: 637,00 / Oferta z najwyższą ceną: 637,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE D - GRUPA IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Marcelina Morawińska, ul. Żeromskiego 33, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 715,00

  • Oferta z najniższą ceną: 715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 715,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.