Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Kielce: Zakup technicznych środków materiałowych
Numer ogłoszenia: 47323 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych, ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. świętokrzyske, tel. 041 3174300, fax 041 3174330.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://79.187.209.90/pl/index
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup technicznych środków materiałowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup technicznych środków materiałowych według potrzeb, do wartości zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:1) nie zalegają z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Oferta zostaje odrzucona gdy nie spełnia wymagań ustawowych zgodnie z postanowieniami art.89 , ustawy Prawo zamówień publicznych lub wymogów niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ,o których mowa w art.22, ust.1 ustawyz dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) , oferent składając ofertę zobowiązany jest załączyć do niej :1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert poświadczony przez oferenta. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć do oferty odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji dla każdego wspólnika i odpis umowy spółki , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych prawem zamówień publicznych (załącznik nr 1).Oświadczenia i dokumenty muszą być ułożone w podanej wyzej kolejności , w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://79.187.209.90/pl/index
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenuia Na Potrzeby Sił Pokojowych 25-205 Kielce ul.Wojska Polskiego 300 Budynek nr 1 Komenda 1 piętro pok. nr 107..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:45, miejsce: Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych 25-205 Kielce ul. Wojska Polskiego 300 Kancelaria Jawna (czynna od poniedziałku do piątku w godz.7.30-15.30)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa mebli biurowych i kuchennych, archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych, telefonów bezprzewodowych, tabletek solnych do uzdatniania wody, chlorynu sodu (...) w podziale na 8 części.
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





