Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Sosnowiec: Remont kładek dla pieszych nad torami tramwajowymi linii nr 15 przy ul. Bohaterów Monte Cassino w Sosnowcu - obiekt nr 1, obiekt nr 2.
Numer ogłoszenia: 47282 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kładek dla pieszych nad torami tramwajowymi linii nr 15 przy ul. Bohaterów Monte Cassino w Sosnowcu - obiekt nr 1, obiekt nr 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont kładek dla pieszych nad torami linii tramwajowej nr 15 przy ul. Bohaterów Monte Cassino w Sosnowcu - obiekt nr 1, obiekt nr 2 - wg dokumentacji projektowych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Remont ma na celu poprawę stanu istniejącego obiektów. Polegał będzie na wzmocnieniu istniejącej żelbetowej płyty pomostu, wymianie poręczy, zabezpieczeniu antykorozyjnym stalowego rusztu konstrukcji nośnej kładek, wzmocnieniu żelbetowych przyczółków, wykonaniu nowej nawierzchni z żywicy epoksydowej, wyburzeniu i odtworzeniu istniejących biegów schodowych na dojściu do przystanków . Zakres obejmuje remont 2 szt. obiektów : - remont kładki dla pieszych nad torami linii tramwajowej nr 15 przy ul. Bohaterów Monte Cassino w Sosnowcu - obiekt nr 1, - remont kładki dla pieszych nad torami linii tramwajowej nr 15 przy ul. Bohaterów Monte Cassino w Sosnowcu - w rejonie pętli - obiekt nr 2. Zakres rzeczowy : Część pierwsza - obiekt nr 1 1. przygotowanie i montaż zbrojenia 7,007t 2. beton konstrukcyjny 81,70 m3 3. zabezpieczenie konstrukcji stalowej obiektu (czyszczenie , malowanie) 600,00m2 4. wykonanie i montaż drobnych elementów konstrukcji (balustrad , siatek porażeniowych) 7,236t 5. nawierzchnie z żywic epoksydowych 195,05m2 6. frezowanie powierzchni betonowych 209,50m2 7. uzupełnienie tynków zewnętrznych (naprawa powierzchni spodu płyty) 209,50m2 Część druga - obiekt nr 2 1. przygotowanie i montaż zbrojenia 6,957t 2. beton konstrukcyjny 107,041m3 3. zabezpieczenie konstrukcji stalowej obiektu (czyszczenie , malowanie) 600,00m2 4. wykonanie i montaż drobnych elementów konstrukcji (balustrad , siatek porażeniowych) 8,453t 5. nawierzchnie z żywic epoksydowych 195,05m2 6. frezowanie powierzchni betonowych 209,50m2 7. uzupełnienie tynków zewnętrznych (naprawa powierzchni spodu płyty) 223,95m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: - 6.372,60 zł - dla Części I zamówienia, - 5.950,23 zł - dla Części II zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, ING Bank Śląski, Nr 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz stosowny dokument należy złożyć służbom Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, II piętro, pokój 310 w godz. od 8.00 do 15.00.Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz , potwierdzoną przez Wydział Finansowy tut. Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w terminie określonym do złożenia oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 7 ppkt b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej : 1.1.posiadają: 1.1.1.uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, 1.1.2. uregulowany sposób postępowania z odpadami zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628, z późn. zm.). 1.2. wykonali co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.3.dysponują dla każdej części co najmniej: 1.3.1.12 robotnikami budowlanymi, 1.3.2.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 1.3.3.jedną osobą uprawnioną do kierowania ruchem drogowym , 1.3.4.jedną osobą uprawnioną do obsługi geodezyjnej budowy. 1.4.dysponują co najmniej po jednej sztuce dla każdej części niżej wymienionym potencjałem technicznym (narzędziami i urządzeniami): -piaskarnią, -koparko - ładowarką kołową, -pompą do betonu na samochodzie, -walcem statycznym samojezdnym 10t, -samochodem samowyładowczym 10-15t , -frezarką do betonu elektr. do podłoży. 1.5. posiadają środki finansowe dla każdej części zamówienia w wysokości: 150.000,00zł. 1.6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wymienionych poniżej: 1.6.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1 - 1.5 niniejszego ogłoszenia. 1.6.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, albo nie uzupełnili ich na wezwanie zamawiającego; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył oświadczenia: - że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz - że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia i potwierdził ich treść niżej wymienionymi dokumentami: 1.Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną informacją lub oświadczeniem Wykonawcy o złożeniu informacji do Prezydenta Miasta Sosnowca - o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzoną zgodnie z wymogami art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn.zm.). 3. Aktualnymi (ą): 3.1.zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt 1.6 ppkt 1.6.1.4) - 1.6.1.8) niniejszego ogłoszenia wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt 1.6 ppkt 1.6.1.9) niniejszego ogłoszenia wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 3 robót branży inżynieryjnej o minimalnym zakresie: dla Części I zamówienia - obiekt nr 1: - wykonania konstrukcji żelbetowych 81,70m3 - zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej przez oczyszczenie strumieniowo-ścierne (piaskowanie) i pokrycie powłokami malarskimi 600,00m2 - wykonanie i montaż drobnych elementów konstrukcji (balustrady, siatki p. porażeniowe), 7,236t - nawierzchnie z żywic epoksydowych 195,05m2 - frezowanie powierzchni betonowych 209,50 m2 o wartości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny dla tej części ; dla Części II zamówienia - obiekt nr 2: - wykonania konstrukcji żelbetowych 107,041m3 - zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej przez oczyszczenie strumieniowo-ścierne (piaskowanie) i pokrycie powłokami malarskimi 600,00m2 - wykonanie i montaż drobnych elementów konstrukcji (balustrady, siatki p. porażeniowe), 8,453t - nawierzchnie z żywic epoksydowych 195,05m2 frezowanie powierzchni betonowych 209,50 m2 o wartości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny dla tej części. UWAGA! Wartość dotyczy kwoty netto. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, to potwierdzenie to musi dotyczyć łącznego zakresu robót, na które składana jest oferta. 6. Wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: -do pełnienia funkcji kierownika budowy, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie mostów lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności mostowej wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. - do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydanych przez właściwą Komendę Policji, -do obsługi geodezyjnej budowy, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające zawodowe uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 7. Wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 8. Informacją banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisą a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1; 3 ppkt 3.1. i ppkt 3.3. niniejszego ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 10.1. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w ppkt 3.3.2. niniejszego ogłoszenia - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 3 niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pok. 208 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 208..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-31/25 (uzupełniające) Żywienie pacjentów szpitala
- Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Milowice Sp. z o.o.
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi"
- Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
- Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i wyposażenia obiektu Stadion Zimowy w kompleksie ArcelorMittal Park w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słomniki, ul. Krakowska i Majora Hubala, Gmina Słomniki
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Budowa mini parku kieszonkowego przy ul. Pliszki na dz. nr 636 obr. Sikornik w Gliwicach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.