Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Nysa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 47253 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Grodzka 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4091152; 4091150, fax 077 4352989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Wideoprojektor - 2 sztuki. 2) Ekran ścienny - ręcznie zwijany - 1 sztuka. 3) Notebook - 3 sztuki. 4) Bezprzewodowy punkt dostępowy - 2 sztuki. 5) Switch Ethernet - 2 sztuki. 6) Skaner stołowy formatu A3 - 2 sztuki. 7) Zasilacz UPS - 3 sztuki. 8) Komputer PC zestaw A - 6 sztuk. 9) Komputer PC zestaw B - 2 sztuki. 10) Monitor - 8 sztuk. Część 2 obejmuje dostawę oprogramowania: 1) CorelDRAW! Suite EDU PL - 25 sztuk. 2) SnagIt (TechSmit Corporation) - 5 sztuk. 3) CorelDRAW! 12 Suite Special Edition PL - 2 sztuki. 4) Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP EDU - 3 sztuki. 5) AutoCAD Revit Architecture Suite 2008 EDU - 20 + 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i niżej wymienionych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w Postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty (nie mniej niż dwa) potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie; ul. Grodzka 19; 48-300 Nysa, pokój nr 204. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5,00 zł, wysyłka pocztowa za pobraniem 15,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: PWSZ w Nysie; ul. Grodzka 19; 48-300 Nysa; pokój nr 215 biuro Rektora..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Wideoprojektor - 2 sztuki. 2) Ekran ścienny - ręcznie zwijany - 1 sztuka. 3) Notebook - 3 sztuki. 4) Bezprzewodowy punkt dostępowy - 2 sztuki. 5) Switch Ethernet - 2 sztuki. 6) Skaner stołowy formatu A3 - 2 sztuki. 7) Zasilacz UPS - 3 sztuki. 8) Komputer PC zestaw A - 6 sztuk. 9) Komputer PC zestaw B - 2 sztuki. 10) Monitor - 8 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 33.45.21.00-4, 33.45.34.00-4, 30.21.61.10-0, 32.42.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę oprogramowania: 1) CorelDRAW! Suite EDU PL - 25 sztuk. 2) SnagIt (TechSmit Corporation) - 5 sztuk. 3) CorelDRAW! 12 Suite Special Edition PL - 2 sztuki. 4) Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP EDU - 3 sztuki. 5) AutoCAD Revit Architecture Suite 2008 EDU - 20 + 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- "Aktywne Place Zabaw 2025" w ramach resortowego programu "Aktywne Place Zabaw 2025" - "Aktywna Zabawa" realizowanego na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 1 "Jedyneczka" w Nysie
- "Aktywne Place Zabaw 2025" w ramach resortowego programu "Aktywne Place Zabaw 2025" - "Aktywna Zabawa" realizowanego na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 2 w Nysie
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ulicy Chodowieckiego 4 -usuwanie skutków powodzi.
- Dostawa samochodu typu mikrobus.
- Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową
- ZAOPATRZENIE WYBRANYCH OBIEKTÓW POWIATU NYSKIEGO W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA OKRES OD 01.11.2025 - 31.12.2026
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa skanera oraz plotera wieloformatowego
- Przedłużenie subskrypcji licencji i wsparcia dla środowiska skanera podatności Tenable lub zapewnienie równoważnego środowiska
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Wyrzysk
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Międzyrzeckim, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), nr naboru FERC.02,02-CS.01-001/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.