eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › USŁUGA STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W WOLSZTYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Wolsztyn: USŁUGA STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W WOLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 472480 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Razem Łatwiej" , ul. 5 Stycznia 14, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 384 23 95, faks 68 384 23 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtz-wolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ W WOLSZTYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałym przewozie osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej (WTZ) w Wolsztynie w roku 2013 i 2014. 2. Stały przewóz polegać będzie na przewozie uczestników z miejsca zamieszkania do WTZ w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 14A i z powrotem do miejsca ich zamieszkania. 3. Niektóre zajęcia mogą odbywać się poza terenem siedziby WTZ w Wolsztynie, o czym każdorazowo Wykonawca zostanie powiadomiony wcześniej. 4. W terminie podpisania umowy (grudzień br.) oraz od dnia jej obowiązywania tj. od 01 stycznia 2013 roku trasa przejazdu obejmuje następujące miejscowości: Trasa (miejscowości z jakich dowożeni będą uczestnicy WTZ) szacunkowa liczba dowożonych uczestników WTZ: Przemęt 2, Nowa Wieś 1, Siekówko 1, Popowo Stare 1, Wolsztyn 13, Karpicko 3, Adamowo 1, Nowe Tłoki 1, Obra 2, Świętno 1, Jaromierz 1, Niałek Wielki 1, Mała Wieś 1, Chobienice 2, Tuchorza/Tuchorza Stara 2, Kębłowo 1, Wroniawy 1. 5. Dzienna, jednorazowa liczba uczestników do przewozu wynosi około 35 osób. Dzienna trasa dowozu wynosi około 320 km. 6. Szacowana ilość dni przewozów wyniesie około 450 dni. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie obowiązywania umowy na daną usługę może ulec zmianie trasa np. w zakresie zmian miejscowości a także może ulec zmianie długość trasy (przejazdów). Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej, trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejscowości, a co za tym idzie - zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów. Ponadto istnieje możliwość czasowego zawieszenia dowozu na jakiejś trasie z powodów niekorzystnych warunków atmosferycznych. WYMOGI STAWIANE WYKONAWCY 1. Usługi muszą być wykonywane samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych: wyposażonymi w najazdy na wózek lub windy dla wózków inwalidzkich, miejsce przeznaczone do przewozu osoby niepełnosprawnej i złożonego wózka inwalidzkiego, pasy bezpieczeństwa. 2. Samochody muszą być odpowiednio oznakowane, w pełni sprawne (posiadające ważne badania diagnostyczne), zapewniające odpowiednie bezpieczeństwo i komfort jazdy pasażerów. 3. Wykonawca musi zapewnić stały kontakt telefoniczny z pracownikami WTZ, ze względu na stan psychofizyczny uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej. UWAGA! Trasa dowozu uczestników liczona jest od miejsca zabrania pierwszego uczestnika dziennej trasy przejazdu do miejsca dowozu ostatniego uczestnika tej trasy w dowozie powrotnym. Od chwili zabrania pierwszego uczestnika za bezpieczeństwo w czasie przewozu odpowiada Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art.7 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 125,poz.874)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1. Wykaz usług wykonanych i wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje). Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż realizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania polegające na dowozie grupy osób (min. 30 osób) w okresie min. 9 miesięcy, w ramach jednego kontraktu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1. Wykaz pojazdów/pojazdu dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, z którym podpisano umowę oraz określa warunki takiej zmiany: a) zmiany w zakresie tras przejazdów: - zmiana trasy np. w zakresie zmian miejscowości, długości trasy (przejazdów). Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej , trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejscowości, a co za tym idzie - zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów, - zmiana przebiegu trasy podyktowana potrzebami WTZ, - możliwość czasowego zawieszenia lub odwołania dowozu na trasie. b) zmiany w zakresie pojazdu/pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia: - jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy istnieje konieczność zmiany pojazdu przeznaczonego do przewozu osób (wykazanego na etapie składania oferty) dopuszcza się zmianę pojazdu, jednak pojazd ten musi spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtz-wolsztyn.pl/index.php/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenia Razem Łatwiej ul. 5 Stycznia 14A 64-200 Wolsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Razem Łatwiej (biuro Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie) ul. 5 Stycznia 14A 64-200 Wolsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.