Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Wrocław: Dostawa mebli do pomieszczeń biurowych nr 213, 320 i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 472364 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, 50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 37 04 295, faks 071 37 04 295.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do pomieszczeń biurowych nr 213, 320 i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń biurowych nr 213, 320 i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Zakres zamówienia bejmuje dostawę wraz z montażem mebli do pomieszczenia biurowego I Wydziału Cywilnego (pokój nr 213), Sekretariatu Dyrektora (pokój nr 320) oraz dostawę 112 foteli obrotowych na wyposażenie pokoi biurowych w budynku Sądu przy ul. Sądowej 1 (100 szt.) i Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego przy ul. Sądowej 9A (12 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mikomax 2 - Meble Biurowe Sp. z o.o., ul. Inowrocławska 21 B, 53-653 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113274,39
Oferta z najniższą ceną: 113274,39 / Oferta z najwyższą ceną: 129558,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie może być udzielone w trybie zapytania o cenę, ponieważ są spełnione łącznie wszystkie przesłanki zastosowania tego trybu: - przedmiotem zamówienia jest dostawa; - przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna; na rynku krajowym oraz na rynku lokalnym funkcjonuje wiele firm, które realizują tego typu zamówienia, zarówno dla podmiotów publicznych jak i podmiotów prywatnych; - dostawa jest dostawą o ustalonych standardach jakościowych; nie ma ona charakteru specjalistycznego; sposób realizacji dostawy jest typowy i nie wymaga szczególnego podejścia oraz stosowania specjalistycznych rozwiązań; dostawę można określić za pomocą standardowych parametrów; - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.). Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ zostały spełnione przesłanki wyboru trybu, a procedurę udzielenia zamówienia przeprowadzono zgodnie z zasadami określonymi dla danego trybu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
- ZAKUP PRZENOŚNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
- BZP.2710.36.2025.MG Dostawa i rozbudowa instalacji audio-video w sali 307 w budynku UWr przy ulicy Kuźniczej 21-22 we Wrocławiu - etap drugi
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWYCH DLA WNĘTRZ PODWÓRZOWYCH UL. WESOŁA - BOROWSKA - PRZESTRZENNA - ŁÓDZKA WE WROCŁAWIU
- Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu "Dolnośląska OdNowa. Regiony Rewitalizacji"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP
- "Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice" - Łosicki Dom Kultury - wyposażenie etap 1
- DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK UKSW W WARSZAWIE
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.