To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 47226 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Wrocław: WYKONANI E ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU NR 3/ 3008 W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21395 i 21832
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17977-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22865, 20866
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
93010390600000, ul.
ul. Obornicka
126,
50-984
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
261 65 68 01, faks
261 65 68 02, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANI E ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH W BUDYNKU NR 3/ 3008 W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21395 i 21832
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):77/VII/WB/16/R
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, elektryczne i niskoprądowe w budynku koszarowym nr 3/3015 w Bolesławcu- zadanie 21395. 1. Zakres robót. W ramach zadanie planowane jest: 1.1. Na poziomie II piętra budynku- adaptacja pomieszczeń biurowych na pododdziałowy magazyn broni- roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i niskoprądowej, 2. Szczegółowe zakresy robót. 2.1.Poziom II piętrapoddziałowy magazyn broni- branża ogólnonotbudowlana określona w opisie technicznym , rysunkach roboczch,przedmiarze robót- które to stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2. Poziom II piętra- poddziałowy magazyn broni- branża elektryczna i niskoprądowa określona w projekcie i przedmiarze robót. UWAGA: W ramach zamówienia należy pamiętać o dostarczeniu, w dniu odbioru technicznego 1 szt. kłódki o parametrach opisanych w opisie technicznym w magazynie broni oraz dostawie i montażu (na ścianie obok kraty otwieranej) 1 szt. skrzynki metalowej G150 na klucz z zamkiem z przeznaczeniem na przechowywanie klucza kłódki. 3.Wytwórcą odpadów jest Wykonawca robót i do niego należy właściwa gospodarka odpadami. To na wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania odpadów. Kopie kart przekazania odpadów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej podczas odbioru końcowego/ technicznego. 4. Przebywanie na terenie budowy oraz terenie JW. obcokrajowców oraz poruszanie się po terenie pojazdów zarejestrowanych poza granicami RP, reguluje Dec. Nr 21/MON z 2012r. rozdz.6. II. Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane na poziomie poddasza użytkowego w budynku koszarowym nr 3/3015 w Bolesławcu- zadanie 21832. 1. Zakres robót. 1.1. Na poziomie poddasza użytkowego roboty ogólnobudowlane remontowe oraz dostawa i montaż 8-miu krat okiennych w wymienionych oknach PCV lukarn oraz w 2-ch oknach szczytowych zlokalizowanych na korytarzach. 2. Szczegółowe zakresy robót. 2.1. Poziom poddasza użytkowego- roboty remontowe ogólnobudowlane określone załączonym przedmiarem robót stanowiącym integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2. Poziom poddasza użytkowego- roboty budowlane- dostawa i montaż krat okiennych wewnętrznych otwieranych szt.8 w oknach lukarn oraz 2 szt. w oknach szczytowych( w korytarzach). Widok i parametry okien podano w załączniku stanowiącym integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA: W ramach zamówienia należy pamiętać o dostarczeniu, w dniu odbioru technicznego 11 szt. kłódek na klucz patentowy typu "Yeti"do wykonanych i zamontowanych krat wraz dostawą i montażem (na ścianie obok kraty) małych skrzynek metalowych G150 na klucz ewakuacyjny z zamkiem szt.ll z przeznaczeniem na przechowywanie klucza kłódki. 3. Wytwórcą odpadów jest Wykonawca robót i do niego należy właściwa gospodarka odpadami. To na wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania odpadów. Kopie kart przekazania odpadów, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej podczas odbioru końcowego/ technicznego. 4. Przebywanie na terenie budowy oraz terenie JW. obcokrajowców oraz poruszanie się po terenie pojazdów zarejestrowanych poza granicami RP, reguluje Dec. Nr 21/MON z 2012r. rozdz.6. 5. Wynagrodzenie za w/w roboty będzie ryczałtowe i niezmienne w czasie realizacji zadania, stąd oferent winien zapoznać się dokładnie z przedmiotem zamówienia i w ofercie ująć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45000000-0,
45000000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT246031.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 294708 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.