eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Katowice: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg
Numer ogłoszenia: 47197 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gddkia.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Rejon Wysoki Brzeg 1. Grupa robót nr 1: Utrzymanie nawierzchni na obiektach mostowych i dojazdach. Lp. Opis robót 1 Remont nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco 2 Remont nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi na zimno 3 Remont nawierzchni emulsjami asfaltowymi i grysami 4 Likwidacja spękań poprzecznych i podłużnych 5 Frezowanie powierzchniowe nawierzchni dla wyrównania sfałdowań 6 Nawierzchnie z betonu asfaltowego (nakładki z mas bitumicznych BA) 7 Nakładki bitumiczne z SMA oraz z mieszanek o nieciągłym uziarnieniu 2. Grupa robót nr 2: Utrzymanie poboczy na dojazdach do obiektów mostowych Lp. Opis robót 1 Remont i uzupełnienie ubytków poboczy 2 Ścięcie zawyżonych poboczy 3. Grupa robót nr 3: Utrzymanie odwodnienia obiektów mostowych Lp. Opis robót 1 Renowacja i pogłębienie istniejących rowów (np. jako roboty towarzyszące przy remoncie przepustów drogowych) 2 Oczyszczanie otwartych ścieków betonowych, kamiennych i przykrawężnikowych, wpustów, kratek ściekowych i sączków 3 Wykonanie i remont ścieków betonowych, kamiennych i przykrawężnikowych, wpustów, kratek ściekowych i sączków 4 Wymiana lub uzupełnienie rynien odwadniających i rur spustowych 5 Czyszczenie przepustów 4. Grupa robót nr 4: Chodniki na obiektach mostowych i dojazdach Lp. Opis robót 1 Ułożenie i wymiana krawężników drogowych 2 Ułożenie i wymiana obrzeży chodnikowych 3 Ułożenie i wymiana nawierzchni chodnika - na dojazdach - na obiekcie 5. Grupa robót nr 5: Bezpieczeństwo Lp. Opis robót 1 Wykonanie, kompleksowa wymiana barier stalowych 2 Wymiana elementów barier stalowych 3 Wykonanie, kompleksowa wymiana poręczy stalowych 4 Wymiana dylatacji bitumicznych i stalowych 5 Konserwacja: czyszczenie, malowanie, smarowanie łożysk obiektów mostowych 6. Grupa robót nr 6: Roboty remontowo-budowlane Lp. Opis robót 1 Reprofilacja ubytków betonu podpór i przęseł 2 Remont lub wykonanie przyczółków przepustów 3 Uzupełnienie obrukowania skarp na stożkach obiektów mostowych - płytami chodnikowymi 50x50 cm - prefabrykowanymi kostkami betonowymi 10x20x8 cm - betonowymi płytami wylewanymi na mokro 4 Wykonanie, remont roboczych schodów skarpowych 5 Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonu farbami 7. Grupa robót nr 7: Estetyka obiektów mostowych Lp. Opis robót 1 Ręczne lub mechaniczne czyszczenie jezdni, poboczy, chodników 2 Mycie pachołków, barier i elementów odblaskowych 3 Malowanie poręczy mostowych 4 Zbieranie śmieci 5 Wycinka krzewów i samosiejek ze stożków i dojazdów do obiektów mostowych 6 Koszenie traw 8. Grupa robót nr 8: Kompleksowe utrzymanie przejść podziemnych oraz kładki dla pieszych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 130.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.1. Warunki ogólne 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek 1.1.1. muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy, a warunek określony w punkcie 1.1.2. musi spełniać każdy z Wykonawców. 1.2. Warunki szczegółowe Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 Tomu 1 SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące : 1.2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać : 1) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , tzn. za lata 2004, 2005 i 2006 (na podstawie Rachunku zysku i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ) w wysokości nie mniejszej niż 20.000.000,00 zł 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą w wysokości nie mniejszej niż 3 mln. zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia , na wartość co najmniej 1 mln. zł. 1*.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że : 1) warunki określone w pkt. 1.2.1. 1) ; 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt.2.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Lp. Stanowisko Wymagana liczba Doświadczenie w realizacji Doświadczenie jako osób robót na dr. krajowych kierownik dla robót (w latach) na dr. krajowych (w latach) 1 Kierownik bud. 1 5 3 Uwaga : Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowiska , dla którego wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych . Kierownik budowy - wykonawca musi wykazać , że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizował ( zakończył ) w okresie ostatnich 5 lat , min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach krajowych dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. Osoba wskazana na stanowisko Kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1*.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Każdy z uczestników postępowania musi posiadać odpowiedniego, spełniającego wymogi Kierownika budowy. 1.2.2.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada umowę z firma geodezyjną oraz laboratorium drogowym na czas objęty kontraktem. 1*.2.2.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że jeden z podmiotów posiada umowę z firma geodezyjną oraz laboratorium drogowym na czas objęty kontraktem. 1.2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi w poniższej tabeli. Lp. Wyszczególnienie ( parametry ) Min. Liczba jednostek 1. Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m 1 2. Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m 1 3. j.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m 1 4. Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg 3 5. Recyklery do przetwarzania destruktu - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych 3 6. Remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami 1 7. Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych 2 8. Zwyżka montażowa do 24 metrów 1 9. Wielozadaniowy samochód specjalistyczny typu np. UNIMOG wraz z osprzętem (kosiarka rolkowa na wysięgniku, pogłębiarka do rowów, sekator do obcinania gałęzi) 2 10. Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg 8 11. Koparko - ładowarki 4 12. Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem 3 13. Agregaty prądotwórcze 3 14. Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych 5 15. Kafary do wbijania barier energochłonnych 3 16. Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża 3 17. Spalinowe ubijarki stopowe do zagęszczania nawierzchni 3 18. Piły spalinowe do cięcia drewna 4 19. Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw 8 20. Przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach 6 1*.2.3. Potencjał techniczny Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.3. 1.2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania z każdej grupy robót o wartości łącznej nie niższej niż 5,0 mln zł. 1*.2.4. Doświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1.2.4. 1.2.5 Zaplecze techniczne ( dyspozycyjność ) 1. Z uwagi na charakter zamówienia ( zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i jego ciągłości ) Wykonawca musi wykazać , że lokalizacja baz sprzętu i ludzi gwarantuje podjęcie działań związanych z określonym w SIWZ trybem awaryjnym usunięcia usterek ( awarii ) , prac po kolizjach i wypadkach i innych zdarzeniach losowych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego. 2. W związku z powyższym Wykonawca winien prowadzić 24 godzinny dyżur w celu realizacji postanowień zawartych w punkcie 1.2.5 ust.1 3. Baza sprzętu winna posiadać co najmniej dwa numery telefonów stacjonarnych wraz z faksem 1.2.6. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców bez zgody Zamawiającego tzn. bez jego akceptacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 2.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , określonych w pkt. 1.1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ) 2.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp , zgodnie z treścią formularza 3.1. zawartym w SIWZ 2.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 1.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.2.1 Bilans i rachunek zysków i strat za lata 2004, 2005, 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.2.2 Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe ilub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 1.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.3 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 1.2.1.3) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 2.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.2.4.1 Kopie umów z firmą geodezyjną oraz laboratorium drogowym. 2.2.5 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 2.2.6 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego potwierdzające, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.2 - 2.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: l) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.2 - 2.1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 2.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 2.2.4, 2.2.5, 2.2.6 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg 43-600 Jaworzno , ul. Mysłowicka 1 tel. 032 314-24-05 ; 314-24-10 fax. wew.44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg 43-600 Jaworzno , ul. Mysłowicka 1 pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.