eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Wrocław: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław.
Numer ogłoszenia: 47166 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław. Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE nr I - 5 700 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych), ZADANIE nr II - 4 200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), ZADANIE nr III - 4 300 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych), ZADANIE nr IV - 3 200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych). ZADANIE nr V - 4 700 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych). ZADANIE nr VI - 8 600 zł (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów Zarządu Zasobu Komunalnego, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 101, I piętro w cenie 5 zł lub ze strony www.zzk.wroc.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 105, I piętro lub pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: ZZK, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. ZADANIE nr I - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 217,69 m3 w rejonie: A, B..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. ZADANIE nr II - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 158,80 m3 w rejonie: D, E, F, G..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. ZADANIE nr III - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 165,23 m3 w rejonie: H, I, J, K..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. ZADANIE nr IV - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 124,50 m3 w rejonie: Ł, M, N..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. ZADANIE nr V - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 177,76 m3 w rejonie: O, P, T..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych Gminy Wrocław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. ZADANIE nr VI - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 327,82 m3 w rejonie: R, S, U..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.