eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w celu utworzenia Strefy Płatnego Parkowania w Ziębicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Ziębice: Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w celu utworzenia Strefy Płatnego Parkowania w Ziębicach.
Numer ogłoszenia: 471628 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411422 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w celu utworzenia Strefy Płatnego Parkowania w Ziębicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie wraz z dostawą oraz montaż oznakowania pionowego i poziomego w celu utworzenia Strefy Płatnego Parkowania w Ziębicach w oparciu o istniejącą dokumentację organizacji ruchu. Zamierzenie obejmuje obszar ścisłego centrum miasta w granicach ulicy Wałowej. Obszar ten jest objęty ochroną Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków. Na obszarze tym wprowadzona ma być strefa płatnego parkowania zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Ziębicach nr XLI/269/2010 z dnia 25 luty 2010 r. Miasto Ziębice posiada opracowaną dokumentację organizacji ruchu dla tego rejonu wraz z jej zatwierdzeniem. Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu nastąpiło wraz z zastrzeżeniami, które należy uwzględnić w składanej ofercie. Wykonawca dokona wymiany części oznakowania pionowego i poziomego oraz wprowadzi nowe w celu zmiany organizacji ruchu samochodowego w tym rejonie dla potrzeb utworzenia Strefy Płatnego Parkowania pojazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ Dokumentacja projektowa Organizacji Ruchu oraz zatwierdzenie projektu (załącznik nr 8 do SIWZ) Uwaga: Wykonawca nie uwzględnia w cenie zdania drugiego wskazanego w pkt 3.9 Organizacji Ruchu zatytułowanym Uwagi tj. W zamian za ustawione na wlotach do rynku kwietniki sugeruje się zastosowanie słupków żeliwnych w ilości trzech szt/wjazd - słupek środkowy demontowany w razie potrzeby (np. wjazd policji, karetek pogotowia) Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją przez Starostwo Powiatowe. 2) Dostawa i montaż wszystkich znaków, elementów i materiałów niezbędnych do oznakowania na potrzeby Strefy Płatnego Parkowania. 3) Oznakowanie pionowe oraz poziome powinno spełniać warunki techniczne dla oznakowania, zawarte w załączniku nr 1 i 2 do Rozporządzenia z dnia 3 lipca 2003 r. Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U 2003 Nr220 poz. 2181 z późn. zm). 4) Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zasad i warunków umieszczania znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określonych w załączniku nr 1-4 do Rozporządzenia z dnia 3 lipca 2003 r. Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U 2003 Nr220 poz. 2181 z późn. zm). 5) Wszelkie użyte materiały muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty wydane przez uprawnione jednostki 6) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami 7) Znaki winny być wykonane z blachy stalowej, ocynkowanej, profilowanej o grubości 1,25 mm, pokryte nawierzchnią odblaskową I i II generacji. 8) Oznakowanie poziome ma być malowane farbami cienkowarstwowymi akrylowymi rozpuszczalnikowymi o grubości warstwy od 0,3 do 0,8 mm (mierzonej na mokro) z dodatkiem materiałów odblaskowych w formie szklanych kulek hydrofobizowanych (farba o właściwościach odblaskowych z materiałów dopuszczonych przez IBDiM do wykonania oznakowania poziomego dróg). 9) Demontaż znaków pionowych obejmuje: - odkręcenie uchwytów stalowych mocujących tarcze znaków do słupka lub innej konstrukcji, - zdeponowanie znaków we wskazanym miejscu. - odkopanie fundamentu słupka, demontaż słupka i fundamentu, odtworzenie nawierzchni po demontażu, zdeponowanie we wskazanym miejscu. 10) Montaż nowych znaków pionowych obejmuje: - wykonanie robót ziemnych, osadzenie słupka przez wylanie fundamentu z betonu, słupki z rury stalowej o średnicy O60 mm, grubość ścianek 3,2 ÷ 4 mm, - przykręcenie nowych tarcz znaków do słupków Wymagany okres gwarancji dla materiałów i elementów przedmiotu zamówienia oraz robót związanych z wymianą i montażem znaków pionowych ( materiały i robocizna) wynosi nie mniej niż 24 miesiące natomiast dla oznakowania poziomego wynosi nie mniej niż 6 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót montażowych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTROTIM S.A, ul. Stargardzka 8, 54-156 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60576,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72385,50

  • Oferta z najniższą ceną: 72385,50 / Oferta z najwyższą ceną: 94532,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.