eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRozbudowa systemu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Poznań: Rozbudowa systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 471582 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego , ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8464770, faks 61 8464765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Udzielenie licencji na korzystanie z Oprogramowania Aplikacyjnego - zakres ilościowy został określony w załączniku nr 2, warunki licencji określa załącznik nr 3, b) Wdrożenie i usługi związane z Oprogramowaniem Aplikacyjnym - zakres ilościowy został określony w załączniku nr 2, zasady świadczenia usług zostały określone w załączniku nr 5, c) Objęcie nadzorem autorskim Oprogramowania Aplikacyjnego, wymienionego w załączniku nr 2 - zasady świadczenia usług określa załącznik nr 7,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmujące wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej w części medycznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto. - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę integracji dowolnego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej (HIS) z systemem InfoMedica.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) załącznik do SIWZ - FORMULARZ OFERTY 2) załącznik do SIWZ -dokumenty i oświadczenia z części XI SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. 4)szczegółowa kalkulacja cenowa, uwzględniająca poszczególne etapy przedmiotu zamówienia oraz koszty związane z nadzorem technicznym,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian do umowy: 1) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numerów katalogowych dostarczanych urządzeń lub cech indywidualnych oprogramowania bądź nazwy własnej urządzeń lub nazwy własnej oprogramowania na inne, spełniające wszystkie wymogi określone w siwz oraz nie gorsze niż ofercie wykonawcy - o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. dotyczy to rozwiązań i technologii nowych, korzystniejszych dla Zamawiającego, tańszych w eksploatacji, bardziej efektywnych) bądź w sytuacji niedostępności danego elementu na rynku 2) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, które stanowią cześć lub element Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zamawiającego - na inne, spełniające wszystkie wymogi określone w siwz oraz nie gorsze niż ofercie wykonawcy, o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. dotyczy to rozwiązań i technologii nowych, korzystniejszych dla Zamawiającego, tańszych w eksploatacji, bardziej efektywnych), bądź w sytuacji niedostępności danego elementu na rynku 3) zmianę kolejności wykonania etapów uzgodnionego przez Strony harmonogramu wdrożenia i składających się na nie poszczególnych czynności wdrożeniowych (w konsekwencji także zmianę terminu realizacji dostaw poszczególnych urządzeń) - o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jeśli konieczności zmiany nie można było przewidzieć na etapie postępowania, a jest ona a jest ona niezależna od wykonawcy i niezbędna w celu prawidłowego wykonania umowy lub zagwarantowania Zamawiającemu wykonywanie działalności statutowej 4) zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy poprzez zmianę harmonogramu wdrożenia lub harmonogramu wykonywanych czynności wdrożeniowych (w konsekwencji także zmianę terminu realizacji dostaw poszczególnych urządzeń), a także możliwość realizacji przedmiotu umowy etapami, partiami lub funkcjonalnościami ustalonymi przez Strony w miarę potrzeb - o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jeśli konieczności zmiany nie można było przewidzieć na etapie postępowania, a jest ona niezależna od wykonawcy i niezbędna w celu prawidłowego wykonania umowy lub zagwarantowania Zamawiającemu wykonywanie działalności statutowej 5) wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wytycznych Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia lub organów nadzoru, a także innych organów państwa lub jednostek administracyjnych, albo płatników innych niż NFZ, a także organu założycielskiego Zamawiającego - w zakresie wynikającym z tych zmian 6) zmianę osób wskazanych w umowie odpowiedzialnych za realizację umowy i kontakty wzajemne stron, a także w razie potrzeby powołujące zespoły, komisję, grupy robocze na czas dokonywania czynności wdrożenia przez wykonawcę u Zamawiającego; 2. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Poznaniu, im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.