Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Lipusz: Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach
podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2013r
Numer ogłoszenia: 471514 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 05 92, faks 58 680 05 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2013r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa. Nazwa zadania Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2013 roku. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach podzielone na ZADANIE 1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego zup regeneracyjnych lub drugiego dania (na przemian) do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU, w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich i przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki , dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2013. od dnia 02 stycznia 2013 roku do 28 czerwca 2013 roku i od dnia 01 października 2013r. do 20 grudnia 2013 roku. Szacunkowa ilość ciep łych posiłków w Zespole Szkół w Lipuszu w 2013 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 210 z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, i może ulec zmniejszeniu, nie więcej niż o 30 %. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego Jako gorący posiłek - obiad jednodaniowy należy rozumieć zupę (np. grochową, fasolową, pomidorową, jarzynową z wkładką lub pieczywem o objętości 400ml pieczywo 100g trzy razy w tygodniu posiłek w formie drugiego dania o objętości 400 ml raz w tygodniu: ziemniaki (lub zamienniki, makaron, ryż, ) 200g , mięso 100g surówka lub jarzyny 100g albo: pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety 400g raz w tygodniu (piątek - dzień bezmięsny) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego posiłku nie mniej niż 400 kcal .Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki, wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów zadba dostawca. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. .Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych . .Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. .Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorami szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. ZADANIE 2. Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach. w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich , przerw świątecznych , dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2013 od 02 stycznia 2013 roku do 28 czerwca 2013 roku i od 01 października 2013r. do 20 grudnia 2013 roku. Szacunkowa ilość posiłków w formie kanapki ( dwóch bułek dla ucznia )w Szkole Podstawowej w Tuszkowach w 2013 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 31 szt. dziennie, z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, i może ulec zmniejszeniu nie więcej niż o 30 %. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego. 1 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i szynką, 2 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i kiełbasą, 3. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i serem żółtym, 4. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pasztetem, 5. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pastą rybną, Każda kanapka powinna być zapakowana oddzielnie (woreczek foliowy, papierowy lub folia Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych . Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. .Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorem szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich doręczenia zgodnie z zamówieniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na wydłużeniu terminów dostarczania posiłków do szkół o miesiąc wrzesień 2013 roku.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest przewidziane wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wnioskodawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wnioskodawca złoży oświadczenie oraz wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartość przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz z załącznikiem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada transport przystosowany do przewozu żywności oraz specjalistyczne termosy, gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz Podwykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - jedynie w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć zamówienie lub część zamówienia podwykonawcom. 2.3.2 Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/lipusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27
z siedzibą przy ul. Derdowskiego 7 (parter pokój nr 8).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 z siedzibą przy ul. Derdowskiego 7 (parter pokój nr 8).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku obiadu jednodaniowego -zup regeneracyjnych lub drugiego dania na przemian do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego -zup regeneracyjnych lub drugiego dania (na przemian) do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU, w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich i przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki , dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2013. od dnia 02 stycznia 2013 roku do 28 czerwca 2013 roku i od dnia 01 października 2013r. do 20 grudnia 2013 roku. 4.1.1. Szacunkowa ilość ciep łych posiłków w Zespole Szkół w Lipuszu w 2013 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 210 z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia ) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich , przerw świątecznych , dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2013 od 02 stycznia 2013 roku do 28 czerwca 2013 roku i od 01 października 2013r. do 20 grudnia 2013 roku. Szacunkowa ilość posiłków w formie kanapki ( dwóch bułek dla ucznia )w Szkole Podstawowej w Tuszkowach w 2013 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 31 szt. dziennie, z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIPUSZ
więcej: przetargi LIPUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





