Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Legnica: Dostawa dla Urzędu Skarbowego w Legnicy sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 471472 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Legnicy , ul. Najświętszej Marii Panny 3, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8511511, faks 076 8511501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Urzędu Skarbowego w Legnicy sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Skarbowego w Legnicy fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania komputerowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz określeniem minimalnych wymagań Zamawiającego, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 (pięć) części oznaczonych cyframi rzymskimi od I do V. 4.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której uwzględnia jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 5. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie. 6. Ze względu na sposób finansowania zamówienia, cena jednostkowa brutto oferowanego sprzętu, nie może przekroczyć kwoty 3500,00 zł brutto (dotyczy części I do V). Zaoferowanie sprzętu o cenie jednostkowej wyższej, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.31.00.00-4, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Legnicy ul. Najświetszej Marii Panny 3, 59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Legnicy ul. Najświetszej Marii Panny 3, 59-220 Legnica pokój 124 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook 15,4 - 15,6 cali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook 15,4 - 15,6 cali w ilości 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarka laserowa, sieciowa z modułem druku dwustronnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa, sieciowa z modułem druku dwustronnego w ilości 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet biurowy w ilości 17 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kolorowy skaner płaski z możliwością skanowania dwustronnego, z automatycznym podajnikiem dokumentów oraz z możliwością skanowania dokumentów wielostronicowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowy skaner płaski z możliwością skanowania dwustronnego, z automatycznym podajnikiem dokumentów oraz z możliwością skanowania dokumentów wielostronicowych w ilości 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1. Drukarka kodów kreskowych z modułem sieciowym LAN 2. Czytnik kodów kreskowych, przewodowy USB z podstawką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka kodów kreskowych z modułem sieciowym LAN w ilości 2 sztuki 2. Czytnik kodów kreskowych, przewodowy USB z podstawką w ilości 9 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- WPF Remont drogi wojewódzkiej nr 333 w km 75+600-76+970 na terenie Miasta Legnica.
- Obsługa kotłowni w sezonie grzewczym na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU VAN PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU 5 OSÓB DLA POTRZEB POGOTOWIA RATUNKOWEGO W LEGNICY.
- Zakup i dostawa biurek elektrycznych i foteli na kółkach na potrzeby Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
- DOSTAWY ŁÓŻEK STEROWANYCH ELEKTRYCZNIE WRAZ Z MATERACAMI
- "Budowa schronu w Legnicy" - sporządzenie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU)
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy przenośnych urządzeń drukujących kolorowych
- 39/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Dostawa urządzeń informatycznych w ramach projektu pn.: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.