To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 47144 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Kalisz: Przebudowa dróg powiatowych: drogi powiatowej nr 4621P w miejscowościach: Opatówek, Michałów Drugi, Marchwacz, Krowica Zawodnia, Cieszyków, Staw i Lipka (granica powiatu), drogi powiatowej nr 4617P na odcinku od km 10+675 do km 13+930 w miejscowościach Cieszyków i Szczytniki, tworzących ciąg komunikacyjny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10356-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17189-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Plac Św. Józefa
5,
62800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
, faks
, e-mail
organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.kalisz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg powiatowych: drogi powiatowej nr 4621P w miejscowościach: Opatówek, Michałów Drugi, Marchwacz, Krowica Zawodnia, Cieszyków, Staw i Lipka (granica powiatu), drogi powiatowej nr 4617P na odcinku od km 10+675 do km 13+930 w miejscowościach Cieszyków i Szczytniki, tworzących ciąg komunikacyjny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4621P w miejscowościach: Opatówek, Michałów Drugi, Marchwacz, Krowica Zawodnia, Cieszyków, Staw i Lipka (granica powiatu) oraz drogi powiatowej nr 4617P na odcinku od km 10+675 do 13+930 w miejscowości Cieszyków i Szczytniki, tworzących ciąg komunikacyjny." 2. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ). W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostanie m.in.: projekt tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, roboty ziemne, remont odwodnienia, wykonanie i przełożenie chodników, wykonanie zjazdów, wykonanie zatok autobusowych, miejscowe poszerzenie nawierzchni jezdni, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, obsługę geodezyjną w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) W celu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o prace osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia : -pracownicy fizyczni (m.in. brukarze, pomocnicy brukarzy), -kierowcy środków transportu, -operatorzy maszyn i urządzeń (m.in. koparko - ładowarki, skrapiarki, układarki masy mineralno - asfaltowej, walcy). 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy. Wykonawca w terminie określonym w otrzymanym od Zamawiającego wezwaniu, składa w siedzibie Zamawiającego oświadczenie dotyczące zatrudnionych na umowę o pracę wskazanych wyżej pracowników, sporządzone wg wytycznych określonych w wezwaniu, b) w przypadku nie złożenia dokumentu, o którym mowa w lit. a, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,5 % kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, c) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w lit. a, zatrudnienia na umowę o pracę żądanych osób, co do liczby i charakteru zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,05 % kwoty brutto o której mowa w § 3 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, za każdą niewykazaną osobę, d) za oddelegowanie do wykonywania prac na stanowiskach wskazanych w pkt.3 ppkt.1) osób nie zatrudnionych na podstawie umów o pracę - w wysokości 0,05 % kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust.1 Istotnych postanowień umowy, za każdy stwierdzony przypadek, e) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, f) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r. poz.1570) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 6. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 7. Ilekroć Siwz wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 8. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45.23.31.40-2 - roboty drogowe 45.23.32.53- 0 - roboty w zakresie nawierzchni ulic 9. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5829891.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 5688113,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Usługa dosyłu sygnału modulacyjnego wraz z sygnałem RDS, oraz emisja programu Radia Centrum
- Dostawa i montaż wodomierzy ciepłej i zimnej wody oraz ciepłomierzy w budynkach wielorodzinnych należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na dwie części.
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.