Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej 
uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 47138 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Trening samooceny i motywacji 2. Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne 3. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy 4. Trening rozwoju kompetencji rodzica 5. Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym 6. Szkolenie Motywacja i samorozwój 7. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych 8. Trening rozwiązywania problemów okresu wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B oraz wypełniony załącznik nr 2 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B oraz wypełniony załącznik nr 2A 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Wykonawcy którzy uzyskają największą liczbę punktów za doświadczenie (D) i kadrę (K). za doświadczenie D przyznane zostaną punkty wg. następującego wzoru: D = ilość wykazanych usług szkoleniowych w badanym wniosku/maksymalna ilość wykazanych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 30% za kadrę K będą przyznawane punkty wg. następującego wzoru: K = ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia/maksymalna ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 70%, Wykazując kadrę będąca prowadzić szkolenia: dla części 1, 3, 4, 5, 6, 8 mozna wykazać maksymalnie 2 osoby; dla części 2 i 7 można wykazać maksymalnie 1 osobę. UWAGA: punktowane będą tylko usługi szkolenia adekwatne do danej części zamówienia w zakresie aktywizacji społeczno zawodowej świadczone Ośrodkom Pomocy Społecznej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - program - 30
- 3 - lokalizacja miejsca szkolenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku niezależnym od wykonawcy dopuszcza się zmianę personelu wykonującego szkolenia na osoby o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie gorszym od kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia osób wykazanym we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
41-400 Mysłowice
ul. Gwarków 24
pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 41-400 Mysłowice ul. Gwarków 24 sekretariat pok. 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mysłowickie lepsze jutro jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening konstruktywnej samooceny i motywacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening konstruktywnej samooceny i motywacji ( zwiększenie motywacji do działania, poznanie swoich mocnych i słabych stron, zwiększenie poczucia kontroli nad sytuacjami życiowymi, wzmocnienie samoakceptacji , poczucia pewności siebie) Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 18.04- 29.04.11r. Przewidywana liczba uczestników: 20 Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób. Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:6. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program, lokalizacja- warunki lokalowe.. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne (określenie predyspozycji i preferencji zawodowych, analiza osobowości zawodowej beneficjenta i związany z tym wybór zawodu i ścieżki kształcenia, autoprezentacja- wygląd zewnętrzny, higiena) Czas trwania: 2h/uczestnika Termin: maj 2011r Przewidywana liczba uczestników:29 osób Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe.. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy- zapoznanie z lokalnymi oraz ościennymi instytucjami pośrednictwa pracy, techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą ( higiena, wygląd zewnętrzny), zasady zachowywania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 06.06- 17.06.11r. Przewidywana liczba uczestników: 29osób (osoby nieaktywne zawodowo, poszukujące pracy) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 3 grupach szkoleniowych (10,10 i 9 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:15 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe.. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trening rozwoju kompetencji rodzica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening rozwoju kompetencji rodzica (diagnoza samego siebie jako rodzica- uświadomienie sobie indywidualnych błędów wychowawczych oraz wprowadzenie konstruktywnych zmian, stymulowanie rozwoju dziecka- organizacja czasu wolnego, kształtowanie umiejętności społecznych, właściwa higiena osobista oraz odżywianie, problematyka rozwiązywania konfliktów i problemów opiekuńczo- wychowawczych z dziećmi (również niepełnosprawnymi) na różnym etapie ich rozwoju). Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (9 i 8 osób). Termin: 18.04- 06.05.11r. Przewidywana liczba uczestników: 17 osób (przedstawiciele rodzin z problemami opiekuńczo- wychowawczymi) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (9 i 8 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:13 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe .. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym (określenie zadań i obowiązków związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego- nabycie umiejętności w zakresie higieny, zarządzania środkami finansowymi oraz racjonalnego odżywiania) Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (8 i 8 osób). Termin:06.06-17.06 i 20.06- 01.07.11r Przewidywana liczba uczestników: 16 osób (przedstawiciele rodzin z problemami opiekuńczo- wychowawczymi) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (8 i 8 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:13 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe .. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Motywacja i samorozwój.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości, określanie indywidualnego planu samorozwoju oraz aktywizacja uczestników . Czas trwania: 16h (4 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób. Termin: 18.04- 13.05.11r Przewidywana liczba uczestników: 20 osób (młodzież w wieku 15-24, pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) Warunki realizacji: szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia konieczne będzie zapewnienie cateringu dla uczestników. Pod. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych. Czas trwanie: 40h (ok. 2h na uczestnika - w zależności od potrzeb i zdiagnozowanych problemów), w godzinach popołudniowych (16.00-19.00). Termin: 16.05- 03.06.11r. Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena oraz lokalizacja- warunki lokalowe.. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 70
- 2. lokalizacja - 30
 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trening rozwiązywania problemów wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening rozwiązywania problemów wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze (1h na uczestnika) -rodzina i jej funkcje ,rozwój psychoseksualny, higiena okresu dojrzewania, odpowiedzialne zachowania w sferze płciowości, choroby przenoszone drogą płciową- AIDS), pornografia i uzależnienia (Internet, środki psychoaktywne) , odpowiedzialność za siebie i innych, metody zapobiegania ciąży Czas trwania:16h szkolenia (4dni po 4h) w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób (1 spotkanie tygodniowo w godzinach popołudniowych tj. 16.00- 19.00) oraz 20h indywidualnych konsultacji (1h na uczestnika) z edukatorem seksualnym Termin:(06.06-30.06.11r). Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia (prócz indywidualnych konsultacji) konieczne będzie zapewnienie cateringu dla uczestników. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia oraz lokalizacja- warunki lokalowe.. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
 
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Remont kapitalny dwóch lokomotyw torowych spalinowych typu DLP-140F (nr fabr. 15/004 oraz 15/005) produkcji FERRIT dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Zakup fabrycznie nowej Midikoparki gąsienicowej
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu "Kompas Kariery"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
- Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.
- Świadczenie usług Trenera SDR (Szkoły dla Rodziców) w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców oraz cyklu szkoleń dla trenerów/-ek ds. antydyskryminacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








