Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Sokołów Podlaski: Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim
Numer ogłoszenia: 47114 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim , ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. (025) 7817400, faks (025) 7817460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Sokołowie Podlaskim polegająca na wykonaniu robót ociepleniowych ścian wraz z robotami towarzyszącymi oraz wymianie okien i drzwi zewnętrznych. Na roboty składają się: a) wymiana okien drewnianych na okna z profili PCV - 167,283 m2; b) wymiana drzwi stalowych i drewnianych na drzwi z profili aluminiowych - 10,11 m2; c) rozebranie podokienników zewnętrznych z blachy - 26,52 m2 oraz montaż nowych z blachy powlekanej - 40,304 m2; d) malowanie ościeży wewnętrznych farbą emulsyjną - 124,761 m2; e) docieplenie ścian zewnętrznych z gazobetonu styropianem grubości 10 cm z wyprawą elewacyjną akrylową - 824,854 m2 oraz ościeży styropianem grubości 3 cm - 60,365 m2; f) docieplenie ścian zewnętrznych z bloczków betonowych styropianem grubości 10 cm z wyprawą elewacyjną z tynku żywicznego - 142,901 m2 oraz ościeży styropianem grubości 3 cm - 12,564 m2; g) ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 596,65 m2; h) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku żywicznego - 23,221 m2; i) wykonanie nowych obróbek blacharskich murków ogniowych - 55,473 m2 oraz pomalowanie ich farbami emulsyjnymi - 108,166 m2; j) montaż i demontaż rusztowań - 998,719 m2; k) rozebranie istniejącej opaski z płytek chodnikowych - 34,075 m2 oraz wykonanie nowej z kostki betonowej - 39,75 m2; l) odkopanie ścian podziemia - 29,243 m3 oraz ponowne zasypanie po wykonaniu docieplenia - 24,369 m3; m) ocieplenie ścian podziemia styropianem grubości 10 cm z izolacja z folii kubełkowej - 56,861 m2; n) rozebranie okładziny schodów z płytek - 25,84 m2; o) wykonanie okładziny schodów z płytek gresu - 32,655 m2 oraz wykonanie cokolika z płytek - 24,50 m2; p) pomalowanie balustrad schodowych - 11,99 m2; q) pomalowanie ścian pochylni dla niepełnosprawnych - 64,75 m2 oraz poręczy z rur stalowych - 230,80 mb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wskazanie robót dociepleniowych zewnętrznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu ww. robót - trzy roboty o wartości minimum 300 000,- zł. Wykonane w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i terminowo ukończone (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z nich). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi dokumenty, że będzie dysponował potencjałem technicznym przewidzianym do realizacji zamówienia w niezbędnej ilości by zrealizować zamówienie w terminie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone w czasie wykonywania robót. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę do pełnienia funkcji Kierownika budowy z podaniem doświadczenia zawodowego. Należy wykazać, że proponowana osoba pełniła funkcję Kierownika budowy/Kierownika robót na minimum trzech zadaniach polegających na prowadzeniu robót dociepleniowych zewnętrznych systemem STOPTER. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy przedstawią w ofercie opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaparafowany projekt umowy. Wypełniony formularz Oferta. W przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Wypełniony kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące przypadki: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: 1.1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, 1.2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania, 1.3) jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie, 1.4) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 1.5) jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących: - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, - wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, - konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy, - konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu wykonania umowy: 2.1) zmiany technologiczne wywołane w szczególności: - niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, - koniecznością wykonania robót zamiennych w miejsce robót, które są ujęte w dokumentacji projektowej, a okazały się zbędne i nie wpływają na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy, 2.2) zmiany osobowe: - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym, 2.3) zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy: - zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach przedmiotu umowy, - zmiana zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych jeżeli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego, - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy przy czym zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 3. Pozostałe zmiany: 3.1) rezygnacja z części robót na skutek obmiaru powykonawczego lub autorskiej zmiany projektu budowlanego (w sytuacji gdy nie zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych) z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót, 3.2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT .W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku , 3.3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek lub inne zmiany będące następstwem zmian umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie i wytycznych dotyczących realizacji przedmiotu umowy, 3.4) wydłużenie okresu gwarancji o dowolny okres.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim; 08-300 Sokołów Podlaski; ul. Wolności 23; e-mail: ag@powiat-sokolowski.pl., lub w BIP Powiatu, zakładka Specyfikacje do przetargów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim, ul. Wolności 23, pokój nr 109 - Biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania po otrzymaniu dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- Zakup i dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej w ramach zadania pn. "Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług i doposażenie baz magazynowych niezbędnych do realizacji zadań OL i OC
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia zasobów magazynowych w ramach zadania pn. "Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług i doposażenie baz magazynowych niezbędnych do realizacji zadań OLiOC
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2025/2026" (3 zadania)
- Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim w 2026 r."
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
- Dzierżawa stacji uzdatniania wody.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19
- Przebudowa i remont jadalni, kuchni wraz z pomieszczeniami przyległymi, świetlicy, toalet oraz klatki schodowej w Szpitalu Uzdrowiskowym nr IV Dom Zdrojowy
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul. Ludwiki Wawrzyńskiej 12 w Zabrzu
- Wykonanie remontu sanitariatów z wymianą instalacji wody zimnej i hydrantowej, przebudową przyłącza wodociągowego, montażem zestawu pompowego ppoż. oraz zmianą lokalizacji rozdzielacza c.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





