Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: zadanie T1/III - Inżynier Projektu dla C1, C2, C3, C4, C5, C6 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Kamiński +48 71 34-09-801 tomasz.kaminski@mpwik.wroc.pl, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3409500, fax 071 3723720, e-mail: ri-przetargi@mpwik.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie T1/III - Inżynier Projektu dla C1, C2, C3, C4, C5, C6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera, zgodnie z zawartym Kontraktem Inżyniera i postanowieniami Warunków Kontraktowych dla Budowy, dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC czerwona książka, drugie wydanie angielsko-polskie 2004 r., tłumaczenie pierwszego wydania 1999) przy realizacji Kontraktów na Roboty Budowlane I. Zadanie C1 - które obejmuje roboty budowlane realizowane od ul. Na Ostatnim Groszu do ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu, polegające na: 1. Czyszczeniu i cementowaniu magistrali wodociągowej Dn 1000 i Dn 1200 o łącznej długości ok. 1300 m 2. Renowacji metodą rura w rurę magistrali wodociągowej Dn 800 o łącznej długości ok. 270 m 3. Budowie komory zasuwowej 4. Budowie odwodnienia 5. Remoncie komór zasuwowych - 3 szt. 6. Remoncie studni odwodnieniowej. 7. Wymianie odpowietrzników - 5 szt. 8. Wymianie przepustnic Dn 1200 - 7 szt., Dn 800 - 3 szt., Dn 600 - 3 szt. 9. Montażu klapy zwrotnej, 10. Wymianie i montażu zasuw Dn 400 - 2 szt. , Dn 300 - 2 szt., Dn 80 - 5 szt. 11. Likwidacji części komór zasuwowych i odpowietrznikowych - 7 szt. 12. Organizacji ruchu zastępczego 13. Organizacji, utrzymaniu i likwidacji zaplecza Wykonawcy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody, Roboty będą realizowane przez okres około 13 miesięcy. II. Zadanie C2 - które obejmuje roboty budowlane realizowane w ul. Na Grobli na odcinku od rzeki Oławy przy moście Oławskim do ul. Rakowieckiej we Wrocławiu, polegające na: 1. Czyszczeniu i cementowaniu magistrali wodociągowej Dn 1000 i Dn 1200 o łącznej długości ok. 1400 m, 2. Wymianie odcinka magistrali Dn 1000 długości ok. 30 m z rur żeliwnych na rury stalowe, 3. Renowacji i wymianie kształtek i zasuw, 4. Remoncie komór zasuwowych, 5. Odtworzeniu nawierzchni, jezdni, chodników i trawników 6. Organizacji ruchu zastępczego, 7. Organizacji, utrzymania i likwidacji zaplecza Wykonawcy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody, Roboty będą realizowane przez okres około 9 miesięcy. III. Zadanie C3 - które obejmuje roboty budowlane realizowane na odcinku od ZPW Mokry Dwór, ulicami: Starodworską, Zagłębiowską, Leonarda da Vinci, Grota-Roweckiego, do ul. Armii Krajowej we Wrocławiu, polegające na: 1. Czyszczeniu i cementowaniu magistrali wodociągowej ? 1000 i ? 1200 o łącznej długości ok. 6553 mb, 2. Czyszczeniu magistrali wodociągowej i 1200 i fi 1400 i wprowadzeniu do jej wnętrza drugiej rury (relining) o łącznej długości ok. 3247 mb, 3. Renowacji i wymianie kształtek, przepustnic i zasuw, 4. Remoncie komór przepustnicowych i zasuwowych, 5. Remoncie estakady (konstrukcji wsporczej rurociągów), 6. Odtworzeniu nawierzchni, jezdni, chodników i trawników, 7. Organizacji ruchu zastępczego, 8. Organizacji, utrzymaniu i likwidacji zaplecza Wykonawcy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody. Roboty będą realizowane przez okres około 30 miesięcy. IV. Zadanie C4 - które obejmuje roboty budowlane realizowane na odcinku od Księża Wielkiego, ulicami: Zagłębiowską, Bytomską, Armii Krajowej, Wiśniową, Hallera, do ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu, polegające na: 1. Czyszczeniu i cementowaniu magistrali wodociągowej fi 1200 o łącznej długości ok. 7040 mb, 2. Czyszczeniu magistrali wodociągowej fi 1200 i wprowadzeniu do jej wnętrza drugiej rury (relining) o łącznej długości ok. 2300 mb, 3. Renowacji i wymianie kształtek, przepustnic i zasuw, 4. Remoncie komór przepustnicowych i zasuwowych, 5. Zabezpieczeniu zieleni, 6. Odtworzeniu nawierzchni, jezdni, chodników i trawników, 7. Organizacji ruchu zastępczego, 8. Organizacji, utrzymaniu i likwidacji zaplecza Wykonawcy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody. oraz 9. Wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego dla etapu III ( na podstawie uzgodnionej ze ZDiK we Wrocławiu koncepcji organizacji ruchu zastępczego, etap III ) i uzgodnieniu go ze ZDiK we Wrocławiu. Roboty będą realizowane przez okres około 24 miesięcy. V. Zadanie C5 - które obejmuje roboty budowlane realizowane w ul. Nowowiejskiej na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Jedności Narodowej oraz w ul. Piastowskiej we Wrocławiu. Remont będzie polegał na: 1. Czyszczeniu i cementowaniu magistrali wodociągowej fi 900 (1242 mb w ul. Nowowiejskiej oraz 72mb w ul. Piastowskiej), 2. Przebudowie układu zasilania sieci rozdzielczej, 3. Przebudowie sieci rozdzielczej wraz z przyłączami (około 340m sieci o przekrojach fi od 80 do 200), 4. Wymianie armatury tj. zasuw, przepustnic, odpowietrzników na sieci magistralnej i odgałęzieniach, 5. Odbudowie odwodnień, 6. Odbudowie nawierzchni naruszonej podczas wykonywania prac remontowych, 7. Organizacji, utrzymaniu i likwidacji zaplecza Wykonawcy. Roboty będą realizowane przez okres około 16 miesięcy. VI. Zadanie C6 - które obejmuje roboty budowlane prowadzone w ulicach Rakowieckiej i ul. Słowackiego we Wrocławiu, polegające na: 1. Czyszczeniu i cementowaniu magistrali wodociągowej ? 900 o długości około 1 940mb w ul. Rakowieckiej i około 420mb w ul. Słowackiego oraz syfonów fi 1000 i 1400 na rzece Oławie o łącznej długości około 200mb, 2. Wymianie kształtek, przepustnic i zasuw, 3. Remoncie komór przepustnicowych i zasuwowych, 4. Odtworzeniu nawierzchni jezdni, chodników i trawników, 5. Organizacji ruchu zastępczego, 6. Organizacji, utrzymaniu i likwidacji zaplecza Wykonawcy. Roboty będą realizowane przez okres około 16 miesięcy. Inżynier będzie wykonywać swoje obowiązki wynikające z Kontraktu Inżyniera w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Instytucją Pośredniczącą II szczebla (IPZ II, której funkcję pełni Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej), stosując się do ich zaleceń i obowiązujących rozporządzeń. Inżynier będzie odpowiedzialny za zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie Kontraktami na Roboty Budowlane zgodnie z zakresem szczegółowym zadań i obowiązków. Termin wykonania zamówienia obejmuje etap mobilizacji Inżyniera, etap realizacji Zadań: C1, C2, C3, C4, C5, C6 i okres nadzoru Inżyniera nad Okresami Zgłaszania Wad. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowa informacja w kolejnych punktach ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia - 2.887.104,32 zł, określona na podstawie szacunkowej wartości zamówienia z dnia 20 czerwca 2006r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 40.000 zł w formach określonych w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, - pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Jeżeli ofertę składaliby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji lub aktualny odpis z właściwego rejestru wszystkich uczestników konsorcjum, - pełnomocnictwo do działania w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne ispołeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie oraz potencjał): a) posiadać średnie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie na temat średniej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, b) posiadać średnią liczebność personelu kierowniczego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 3 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie na temat średniej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, c) złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje inspektora nadzoru w ramach wykonywania zamówienia, posiadają odpowiednie, wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r . w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. d) wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia niezbędną ilość personelu. W składzie zespołu będą wskazane co najmniej następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności obejmujących co najmniej: Specjalista: Wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: Specjalista kluczowy nr 1 - Lider zespołu specjalista do zarządzania Zadaniem - doświadczenie zawodowe minimum 5 letnie, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym, - doświadczenie w koordynacji i zarządzaniu na stanowisku Kierownika Projektu lub Inżyniera Projektu co najmniej jednym zakończonym przedsięwzięciem budowlanym realizowanym w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN wraz z podatkiem VAT Specjalista kluczowy nr 2 - Inspektor nadzoru - specjalista w zakresie robót drogowych - doświadczenie zawodowe minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru, lub min. 2 lata jako inspektor nadzoru i minimum 3 lata jako kierownik budowy, w tym przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia budowlanego polegającego w szczególności na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, - odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa Specjalista kluczowy nr 3 - Inspektor nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych - doświadczenie zawodowe minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru, lub min. 2 lata jako inspektor nadzoru i minimum 3 lata jako kierownik budowy, w tym przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia budowlanego polegającego na budowie obiektu kubaturowego, - odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa Specjalista kluczowy nr 4 (2 osoby) - Inspektor nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych - doświadczenie zawodowe minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru, lub min. 2 lata jako inspektor nadzoru i minimum 3 lata jako kierownik budowy, w tym przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia budowlanego polegającego na budowie sieci zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, - odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW potwierdzający stawiane warunki. Na potwierdzenie wymaganych kwalifikacji dla osób, które będą pełnić funkcje inspektora nadzoru należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich, wymaganych prawem uprawnień do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. e) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera na robotach o wartości łącznej co najmniej 5 000 000 PLN wraz z podatkiem VAT, na przedsięwzięciach budowlanych w sektorze wodno-ściekowym, w tym zewnętrznej sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnie roczne przychody netto ze sprzedaży nie mniejsze, niż 3 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, Informacja, o której mowa powyżej określona w walucie innej niż PLN będzie przeliczana na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania tj. w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE oraz w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego. 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 8.1.1).a), 8.1.2).b) i 8.1.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W odniesieniu do pkt. 8.1.2 a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 UPZP. 2) dokumenty o których mowa w wpkt. 2.1) a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o których mowa w pkt. 2.1) c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis zamieszczony w pkt. 2.2) stosuje się odpowiednio 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. UWAGA! Za dzień wszczęcia postępowania uważa się dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA! Informacja, o której mowa powyżej określona w walucie innej niż PLN będzie przeliczana na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania tj. w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE oraz w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego. Zakończone przedsięwzięcie budowlane - Kontrakt, dla którego wystawione zostało Świadectwo Wykonania lub równoważny dokument dla całości Robót i Inżynier potwierdził Oświadczenia Końcowe Wykonawcy, a oba te dokumenty zostały zaakceptowane przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: szczegółowa informacja zawarta w punkcie opis warunków udziału w postępowaniu (powyżej)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamawiający będzie dokonywał płatności na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę po dostarczeniu przez Inżyniera faktury, w zależności od zaawansowania rzeczowego i finansowego realizacji Kontraktu na Roboty Budowlane (oddzielnie dla każdego z Kontraktów na Roboty Budowlane), nie częściej, niż raz na trzy miesiące. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego - świetlica nad pompownią centralną.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Projektu realizowanego przez MPWiK Sp. z o. o. we Wrocławiu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej we Wrocławiu - Etap II - nr 2004/PL/16/C/PE/031 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Budowa drogi gminnej ulicy Cedrowej w miejscowości Mosty, gmina Kosakowo
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcją placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. lądowa
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Świadczenie usługi pełnienia kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla Zadania pn.: "Adaptacja budynku "Szary Dom" na cale muzealne wraz zagospodarowaniem wokół budynku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





