Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Tychy: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Stadionu Miejskiego Tychy
Numer ogłoszenia: 47110 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tyski Sport S.A. , ul. Barona 30, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 733 01 86, faks 32 733 01 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Stadionu Miejskiego Tychy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Stadionu Miejskiego Tychy. Planowane zużycie energii elektrycznej - 1 000 MWh a) miejsce dostawy energii elektrycznej: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7 b) grupa taryfowa B21 c) rodzaj przyłączenia - przyłącze średniego napięcia 6 kV, d) zasilanie rezerwowe ze stacji M0721 - 2000 kW, zasilanie podstawowe z ZK SN - 2000 kW, e) pomiar energii elektrycznej - układ pomiarowo-rozliczeniowy przystosowany do zmian dostawców, f) celem rozliczania kosztów energii elektrycznej zamontowano układ pomiarowy składający się z dwóch liczników jeden na potrzeby zasilania podstawowego, jeden na potrzeby zasilania rezerwowego, g) zamawiający przyłączony jest do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja, h) wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu zobowiązany będzie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzona po raz pierwszy, i) usługi dystrybucyjne nie są objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, j) wybrany wykonawca będzie obowiązany do poinformowania operatora sieci dystrybucyjnej o zawarciu umowy dostawy energii, k) dostawa energii odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm.) i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz taryf dla energii elektrycznej wykonawcy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca załączy aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki wystawiona na Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli fakt opłacenia polisy, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie tej składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300 000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tyski-sport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tyski Sport S.A., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Tyski Sport S.A., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Zadanie 1: Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED wraz z robotami bud. w SP nr 10 . Zadanie 2: Wymiana opraw oświetlen. na energooszczędne typu LED wraz z robotami bud. w ZS nr 4.
- Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja podcieni wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych części wschodniej w MDK nr 2 przy ul. Elfów."
- Rozbudowa ul. Przemysłowej od ul. Metalowej do ul. Urbanowickiej w Tychach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy II
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku
- Kompleksowe dostarczenie energii cieplnej (obejmujące przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej)
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.