eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA, DOSTAWY I WYDAWANIA POSIŁKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Luboń: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA, DOSTAWY I WYDAWANIA POSIŁKÓW
Numer ogłoszenia: 47099 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. gen. dyw. Tadeusza Kutrzeby , ul. Dąbrowskiego 2a, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 813 04 42, faks 0-61 813 04 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ids.poznan.pl/sp3l/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA, DOSTAWY I WYDAWANIA POSIŁKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA, DOSTAWY I WYDAWANIA TRZECH POSIŁKÓW DZIENNIE DLA OK. 25 DZIECI W WIEKU 3-4 LAT ZE ŚRODOWISK OBJĘTYCH DZIAŁANIAMI POMOCY SPOŁECZNEJ, UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LUBONIU, W RAMACH PROJEKTU >NIEZAPOMINAJKA - PAMIĘTAMY O NAJMŁODSZYCH<. POSIŁKI WINNY BYĆ PRZYGOTOWANE NA BAZIE PRODUKTÓW NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA ZGODNIE Z NORMAMI HACCP. W OKRESIE OBJĘTYM PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SZACUJE SIĘ, ŻE ŚWIADCZENIEM USŁUG BĘDZIE OBJĘTYCH ŁĄCZNIE OKOŁO 506 DNI. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa pkt II.1.3 w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę/dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; - dysponują kuchnią do przygotowywania posiłków w żywieniu zbiorowym z opinią właściwej, sprawującej bieżący nadzór Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną dopuszczającą kuchnię do przygotowywania posiłków w żywieniu zbiorowym oraz dysponują, co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do realizacji zamówienia z decyzją właściwej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, sprawującej bieżący nadzór nad środkiem transportu dopuszczającą ten środek transportu do przewożenia żywności w zamkniętych pojemnikach. - dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi co najmniej od 3 lat uprawnienia/kwalifikacje do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz jednym technologiem żywienia opracowującym 10 dniowe jadłospisy. 3).są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 PLN; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ); E).polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ids.poznan.pl/sp3l/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. gen. dyw. Tadeusza Kutrzeby, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 2a, 62-030 Luboń, pok. sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:55, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. gen. dyw. Tadeusza Kutrzeby, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 2a, 62-030 Luboń, pok. sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: REALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEST ZWIĄZANA Z WSPÓŁFINANSOWANIEM PROJEKTU ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.