Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: druk i dostawa recept lekarskich Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kujawsko - Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: Katarzyna Knopik, Beata Nitka, Ewa Śledzikowska, Tadeusz Podczarski, Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252763, 3252837, fax 052 3252709, 3252762, e-mail: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nfz-bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Katarzyna Knopik, Beata Nitka, Ewa Śledzikowska, Tadeusz Podczarski, ul. Słowackiego 3, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252763, 3252837, fax 052 3252709, 3252762, e-mail: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl, www.nfz-bydgoszcz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Katarzyna Knopik, Beata Nitka,, ul. Słowackiego 3, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252763, 3252837, fax 052 3252709, 3252762, e-mail: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl, www.nfz-bydgoszcz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dostawa recept lekarskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Bydgoszcz przy Al.Mickiewicza 15, ul. Słowackiego 3, Toruń przy ul. Grudziądzkiej 46/48, Włocławek przy ul. Kilińskiego 16. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Druk i dostawa recept lekarskich wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2004 r. w sprawie recept lekarskich ( Dz. U. nr 213, poz. 2164 ) : - różowych kodowanych i numerowanych na leki odurzające - 1 000 bloczków, - białych kodowanych i numerowanych - 200 000 bloczków 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wzory recept, na papierze oferowanym wraz z opisem papieru oraz zabezpieczenia kodu kreskowego ( trzy egzemplarze recept białych i trzy egzemplarze recept różowych z wtórnikiem) - będące podstawą oceny spełnienia warunków co do przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.13.00.00 - Usługi w zakresie drukowania druków ścisłego zarachowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Druk i dostawa recept lekarskich wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2004 r. w sprawie recept lekarskich ( Dz. U. nr 213, poz. 2164 ) : - różowych kodowanych i numerowanych na leki odurzające - 1 000 bloczków, - białych kodowanych i numerowanych - 200 000 bloczków 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamowienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamowień publicznych i SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o następujące wymogi: - wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, - wykonawca winien wykazać zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 3 zamowień o podobnym rodzaju (druk druków ścisłego zarachowania z zabezpieczeniem kodowym) i wielkości jak w niniejszym postępowaniu - Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełnione i podpisane oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamowieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkow, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamowień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamowień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych dostaw / usług w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych dostaw / usług winien uwzględnić zakres wykonanych zamowień (rodzaj kodowanych druków ścisłego zarachowania), ich wielkość ( lub wartość ) z dokładną nazwą, adresem, nr telefonu zleceniodawcy, datą wykonania
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego - Bydgoszcz, ul. Słowackiego 3, III piętro pokój nr 305.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- Teczki ofertowe A4 z logiem WZNJ
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





