eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › dostawa soli drogowej kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47080

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pruszków: dostawa soli drogowej kamiennej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., do kontaktów: Józef Moczuło, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7582063, 7582067, fax 022 7582063, 7582057, e-mail: dyrektor@mzo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pruszkow-mzo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Usługi komunalne; Inne:Usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soli drogowej kamiennej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba firmy - ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa soli drogowej kamiennej luzem w ilości 1500 ton o następujących parametrach: 1.Zawartość NaCl - min. 95,0% 2.Zawartość H2O - max. 1,0% 3.Zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie - max. - 3,0% 4.Zawartość antyzbrylacza (K4Fe(CN)6 - min 40 mg/kg 5.Zawartość jonów SO4 -2 - max. 2,0% 6.Granulacja: a.ziarna pow. 6 mm - max. 5% b.ziarna poniżej 1 mm - max. 50% Cena musi być wyrażona w zł, loco Pruszków, siedziba zamawiającego. Cena musi obejmować wszystkie koszty dostaw np. transport, ubezpieczenie, podatki itp. Zamawiający nie dopuszcza dostaw soli warzonej (wypadowej) ani mieszanki soli kamiennej i warzonej (wypadowej). Dostarczona sól musi posiadać odpowiednie dokumenty charakteryzujące jej właściwości. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do niniejszej specyfikacji; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! Jeżeli oferta jest składania przez więcej niż jednego wykonawcę np: podmiot działający w formie spółki cywilnej , konsorcjum firm - dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego z wykonawców. c)pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu firmy składającej ofertę (oryginał dokumentu), jeżeli ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy; d)w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania należy do oferty załączyć podpisane oświadczenie stanowiące zał.2 do specyfikacji. Zezwolenie na transport, z podaniem zasięgu terytorialnego roku; e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których wynika, że Wykonawca wykonał dostawy: - minimum 5 000 ton soli drogowej - należy wypełnić zał.3 do specyfikacji - należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te wykonane były należycie; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1500 ton 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.2.1.wykażą się doświadczeniem z którego wynika, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali lub wykonują dostawi o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. dostarczyli min. 5 000 ton soli drogowej kamiennej dla co najmniej trzech odbiorców. 6.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena - 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 10:15, 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6, i piętro sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.