eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszcznodostawy sprzętu rehabilitacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47062

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Choszczno: dostawy sprzętu rehabilitacyjnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Eugeniusz Ziemczonek, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, e-mail: przetargi@spzozchoszczno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu rehabilitacyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Oddział rehabilitacji szpitala SP ZOZ w Choszcznie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do oddziału rehabilitacji szpitala SP ZOZ w Choszcznie wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ.Załącznik podzielony jest na siedem niepodzielnych pakietów. W każdym z pakietów podane są parametry wymagane urządzenia. Podane rubryki tabel należy wypełnić oraz podać nazwę aparatu (urządzenia), producenta, model i rok produkcji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące zaświadczenia i dokumenty. 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 2) wypełniony FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 3) oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wszelkie wymagane świadectwa, atesty i deklaracje konieczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz jakie musi posiadać oferowany przez wykonawcę towar a)dla wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004 roku, nr 93, poz.896, z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych, dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (DZ. U. z 2004 roku nr 251, poz.2514, a także potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN -.78/P - 84546, PN - 84/P - 84541, PN - P - 82011: 1996, PN - 76/P - 82002, PN 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 85/P - 84542, PN - 89/P - 82010/01 b)dla wyrobów pozostałych potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN 78/P - 84546, PN - 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 89/P - 82010/01, PN - P - 82011: 1996, PN - 89/P - 82010/01, 5) potwierdzenie zgłoszenia oferowanych wyrobów medycznych do Rejestru Wyrobów Medycznych. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 11.wykonawcapowinien zastrzec, nie później niż w terminie składania ofert, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. 2.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Ustawy - Prawo zamówień Publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia ponad 60 tys. euro lecz poniżej 137 tys. euro. Zamówienie obejmuje siedem niepodzielnych pakietów, a w szczególności: Pakiet nr 1 dostawa laseru biostymulującego szt 1. Pakiet nr 2 dostawa aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości szt 2. Pakiet nr 3 Dostawa łóżek rehabilitacyjnych z napędem elektrycznym szt 29, w tym 6 szt. o podwyższonym standardzie. Pakiet nr 4 Dostawa aparatu do magnetoterapii szt 2 Pakiet nr 5 Dostawa tangentora szt 1 Pakiet nr 6 Dostawa aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości szt. 2 Pakiet nr 7 Dostawa rotora do ćwiczeń biernych wymuszonych szt. 2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące zaświadczenia i dokumenty. 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 2) wypełniony FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 3) oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wszelkie wymagane świadectwa, atesty i deklaracje konieczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz jakie musi posiadać oferowany przez wykonawcę towar a) dla wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004 roku, nr 93, poz.896, z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych, dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (DZ. U. z 2004 roku nr 251, poz.2514, a także potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN -.78/P - 84546, PN - 84/P - 84541, PN - P - 82011: 1996, PN - 76/P - 82002, PN 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 85/P - 84542, PN - 89/P - 82010/01 b) dla wyrobów pozostałych potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN 78/P - 84546, PN - 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 89/P - 82010/01, PN - P - 82011: 1996, PN - 89/P - 82010/01, 5) potwierdzenie zgłoszenia oferowanych wyrobów medycznych do Rejestru Wyrobów Medycznych. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 11.wykonawca powinien zastrzec, nie później niż w terminie składania ofert, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kryteria oceny oferty: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania). Nazwa kryterium waga Cena 80% Okres gwarancji 20 % Razem: 100 % Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty. 1. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego: Punktacją objęty zostanie każdy pakiet oddzielnie Wzór na obliczenie ilości punktów za ofertę - pakiet w karcie indywidualnej oceny: Kc = wartość najniższej oferty : wartość oferty oferenta x 100 x 80 % x ilość członków komisji = Wno / Woo x 100 x 80 % Kog = okres gwarancji oferenta : okres najdłuższej gwarancji x 100 x 20 % x ilość członków komisji = Ogo / Ong x 100 x 20 % Wynik - łączna ilość punktów za ofertę: W = Kc + Kog = (Wno / Woo x 80 % + Ogo / Ong x 20 %) x ilość członków komisji Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty. 3. Wynik Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące zaświadczenia i dokumenty. 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 2) wypełniony FORMULARZ ASORTYMENTOWO - CENOWY według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oddzielnie na każdy pakiet, 3) oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wszelkie wymagane świadectwa, atesty i deklaracje konieczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz jakie musi posiadać oferowany przez wykonawcę towar a)dla wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004 roku, nr 93, poz.896, z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych, dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (DZ. U. z 2004 roku nr 251, poz.2514, a także potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN -.78/P - 84546, PN - 84/P - 84541, PN - P - 82011: 1996, PN - 76/P - 82002, PN 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 85/P - 84542, PN - 89/P - 82010/01 b)dla wyrobów pozostałych potwierdzające zgodność z Polskimi Normami: PN 78/P - 84546, PN - 84/P - 84543, PN - 84/P - 82010.06, PN - 89/P - 82010/01, PN - P - 82011: 1996, PN - 89/P - 82010/01, 5) potwierdzenie zgłoszenia oferowanych wyrobów medycznych do Rejestru Wyrobów Medycznych. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 11.wykonawcapowinien zastrzec, nie później niż w terminie składania ofert, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Okres gwarancji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzozchoszczno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: przelewem na konto Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2006, godzina 09:20, Budynek administracyjny Samodzielnego Publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej ul. Niedziałkowskiego 4A 73-200 Choszczno pokój nr 306.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dofinansowanie ze środków PFRON 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa laseru biostymulującego szt1. 1) Krótki opis: Dostawa laseru biostymulującego szt1 L.p. Parametry wymagane Warunek graniczny Parametry oferowane, opis, komentarz 1 Dotykowy, ciekłokrystaliczny wyświetlacz TAK 2 Baza jednostek chorobowych TAK 3 Programy wolne minimum 40 TAK 4 Podstawa jezdna (4 kółka z blokadą) TAK 5 Moc szczytowa 3000 W TAK 6 Energia impulsu 350 mJ TAK 7 Moc średnia 10,5 W TAK 8 Czas impulsu < 120 µs TAK 9 Zasilanie 230 V,50 Hz TAK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: Szt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: aparat do terapii impulsowym polem magnetycznym. 1) Krótki opis: L.p. Parametry wymagane Warunek graniczny Parametry oferowane, opis, komentarz 1 2-kanałowy aparat do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości TAK 2 2 niezależne kanały TAK 3 Procedur terapeutycznych wprowadzonych przez producenta TAK 4 Możliwość wprowadzenia do pamięci własnych procedur terapeutycznych TAK 5 Tryb \free\, w którym użytkownik może tworzyć swoje własne programy terapeutyczne i zmieniać parametry zabiegów TAK 6 Identyfikacja elektrod TAK 7 Średnia moc w impulsie(dla elektrody 140 mm):przy pracy jednokanałowej - 70 Wprzy pracy dwukanałowej - 2 x 40 W TAK 8 Średnia moc w impulsie ( dla elektrody 80 mm):przy pracy jednokanałowej - 32 Wprzy pracy dwukanałowej - 2 x 32 W TAK 9 Częstotliwość - 27,12 MHz TAK 10 Moc szczytowa w impulsie - 200 W TAK 11 Szerokość impulsu: w zakresie od 65 - 400 ms TAK 12 Częstotliwość powtarzania impulsów przy pracy jednokanałowej - 25 do 875 Hzprzy pracy dwukanałowej - 25 do 500 Hz TAK 13 Czas zabiegu : 0 - 60 min 14 Maksymalny pobór mocy 700 W TAK 15 Czas zabiegu : 0 - 60 min TAK 16 Zasilanie 230 V,50 Hz TAK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: szt. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa łóżek rehabilitacyjnych. 1) Krótki opis: III/A. Łóżko rehabilitacyjne z napędem elektrycznym - 23 szt. 1. WYMAGANE PARAMETRY Oferowane parametry 2. Szerokość całkowita łóżka max 965 mm TAK 3. Długość całkowita łóżka max 2160 mm TAK 4. Łóżko wielofunkcyjne, wielopozycyjne z pozycją fotelową TAK 5. Łóżko posiadające cztero segmentowe leże z czego trzy segmenty ruchome TAK 6. Elektryczna regulacja wysokości leża TAK 7. Minimalna wysokość leża od podłogi nie więcej niż 470 mm TAK 8. Maksymalna wysokość leża od podłogi nie mniej niż 800 mm TAK 9. Elektryczna regulacja oparcia pleców w zakresie min. 70 o z funkcją autoregresji TAK 10. Elektryczna regulacja segmentu uda w zakresie min. 30o TAK 11. Regulacja pozycji Trendelenburga i anty-Trendelenburga wspomagana sprężynami gazowymi z blokadą TAK 12. Regulacje poszczególnych funkcji elektrycznych łóżka regulowane z pilota przewodowego TAK 13. Możliwość blokowania poszczególnych funkcji elektrycznych łóżka TAK 14. Łóżko wyposażone w krążki odbojowe i listwy ochronne wzdłuż leża TAK 15. Łóżko wyposażone w szczyty wypełnione płytą odporną na wilgoć i uszkodzenia mechaniczne TAK 16. Łóżko wyposażone w centralną blokadę wszystkich kół TAK 17. Łóżko wyposażone w materac w tkaninie nieprzemakalnej Tak 18. Łóżko wyposażone w podwójną ramę ortopedyczną TAK 19. Łóżko wyposażone w haczyk do zawieszania worka fizjologicznego TAK 20. Wpis do rejestru wyrobów medycznych TAK 21. Deklaracja zgodności TAK III/B. Łóżko rehabilitacyjne z napędem elektrycznym o podwyższonym standardzie - 6 szt. 1. WYMAGANE PARAMETRY OFEROWANE PARAMETRY 2. Szerokość całkowita łóżka max 965 mm TAK 3. Długość całkowita łóżka max 2180 mm TAK 4. Łóżko wielofunkcyjne, wielopozycyjne z pozycją fotelową TAK 5. Łóżko posiadające cztero segmentowe leże z czego trzy segmenty ruchome TAK 6. Elektryczna regulacja wysokości leża TAK 7. Minimalna wysokość leża od podłogi nie więcej niż 470 mm. TAK 8. Maksymalna wysokość leża od podłogi nie mniej niż 800 mm. TAK 9. Elektryczna regulacja oparcia pleców w zakresie min. 70 o z funkcją autoregresji TAK 10. Elektryczna regulacja segmentu uda w zakresie min. 35o TAK 11. Elektryczna regulacja pozycji anty - Trendelenburga min 12 o TAK 12. Elektryczna regulacja pozycji Trendelenburga min 12 o TAK 14. Regulacje poszczególnych funkcji elektrycznych łóżka regulowane z pilota przewodowego oraz z centralnego panelu sterującego TAK 15. Możliwość blokowania poszczególnych funkcji elektrycznych łóżka 16. Łóżko wyposażone w krążki odbojowe TAK 17 Łóżko wyposażone w szczyty wykonane w technologii termoformingu TAK 18. Łóżko wyposażone w centralną blokadę wszystkich kół TAK 19 Łóżko wyposażone w materac w tkaninie nieprzemakalnej Tak 20 Łóżko wyposażone w podwójną ramę ortopedyczną TAK 21 3 szt. łóżek wyposażone będą w poręcze boczne TAK 22 Łóżko wyposażone w haczyk do zawieszania worka fizjologicznego TAK 23 Wpis do rejestru wyrobów medycznych TAK 24 Deklaracja zgodności TAK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20. 3) Wielkość lub zakres: Lącznie 239 sztuk łóżek, w tym 6 szt.o podwyższonym standardzie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. warunki gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa aparatu do terapii polem magnetycznym średniej częstotliwości. 1) Krótki opis: Lp. Parametry urządzenia wymagane wartości parametru Oferowane wartości parametrów 1 Dwa niezależne kanały Tak 2 Cztery gniazda do podłączeń aplikatorów Tak 3 72 programy standardowe i 183 programy wolne Tak 4 Możliwość podłączenia aplikatorów szpulowych:śr. 80 cm, śr. 50 cm, śr. 30 cm oraz płaskich. Tak 5 Leżanka z aplikatorem śr. 80 cm przesuwanym elektromechanicznie. Tak 6 Częstotliwość: 0,5-100 Hz Tak 7 Intensywność: 5-100%(co 5%) Tak 8 Czas zabiegu: 1-99 min Tak 9 Zasilanie 230 V,50 Hz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: szt.2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Tangentor z dodatkowym systemem podgrzewania, filtracji i dezynfekcji wymuszonego obiegu wody. 1) Krótki opis: L.p. Parametry wymagane Warunek graniczny 1 Wyrób przenośny (na kółkach z hamulcami) TAK 2 Uchwyty transportowe TAK 3 Wymienne dysze TAK 4 Zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho TAK 5 Manometr TAK 6 Termometr elektroniczny (na wyświetlaczu pulpitu) TAK 7 Sterowanie elektroniczne TAK 8 Zespół dezynfekcji układu pompującego TAK 9 Zawór regulacji ciśnienia TAK 10 Wąż zasysający TAK 11 Pompa jednofazowa o mocy 0,88 kW TAK 12 Wyłącznik ciśnieniowy TAK 13 Pompa filtracji 1,5 kW TAK 14 Zbiornik przelewowy min. 1100 l TAK 15 Filtr piaskowy 765mm o wys. 1500 mm TAK 16 System podgrzewania wody TAK 16 Automatyczna stacja uzdatniania wody wraz z czujnikiem przepływu - zakres pomiaru chloru 0.0 -4.0 mg/l - zakres pomiaru pH 5-9 - wskazania wartości pomiarowych dla chloru i pH na wyświetlaczu alfanumerycznym i diodowym- zasilanie 85-265 V/AC (48-63 Hz)/ DC 40-60V- pobór mocy 10 VA TAK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: szt.1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości. 1) Krótki opis: L.p. Parametry wymagane Warunek graniczny Parametry oferowane, opis, komentarz 1 2-kanałowy aparat do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości TAK 2 2 niezależne kanały TAK 3 Procedur terapeutycznych wprowadzonych przez producenta TAK 4 Możliwość wprowadzenia do pamięci własnych procedur terapeutycznych TAK 5 Tryb \free\, w którym użytkownik może tworzyć swoje własne programy terapeutyczne i zmieniać parametry zabiegów TAK 6 Identyfikacja elektrod TAK 7 Średnia moc w impulsie(dla elektrody 140 mm):przy pracy jednokanałowej - 70 Wprzy pracy dwukanałowej - 2 x 40 W TAK 8 Średnia moc w impulsie ( dla elektrody 80 mm):przy pracy jednokanałowej - 32 Wprzy pracy dwukanałowej - 2 x 32 W TAK 9 Częstotliwość - 27,12 MHz TAK 10 Moc szczytowa w impulsie - 200 W TAK 11 Szerokość impulsu: w zakresie od 65 - 400 ms TAK 12 Częstotliwość powtarzania impulsów przy pracy jednokanałowej - 25 do 875 Hzprzy pracy dwukanałowej - 25 do 500 Hz TAK 13 Czas zabiegu : 0 - 60 min 14 Maksymalny pobór mocy 700 W TAK 15 Czas zabiegu : 0 - 60 min TAK 16 Zasilanie 230 V,50 Hz TAK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: szt. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. Okres gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa rotora do ćwiczeń biernych wymuszonych. 1) Krótki opis: Rotor do kinezyterapii do pasywnej i aktywnej terapii kończyn górnych i dolnych. Wymagania techniczne Lp. Wymagania wymagania graniczne TAK, NIE parametry oferowane 1. Producent podać 2. model typ podać 3. kraj pochodzenia podać 4. Odpowiednie certyfikaty TAK 5. Autoryzacja serwisu potwierdzona certyfikatem TAK 6. Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych podać numer Parametry ogólne 7. Urządzenie do rehabilitacji ruchem pasywnym lub aktywnym TAK 8. Urządzenie do rehabilitacji kończyn dolnych i górnych TAK 9. Dodatkowa stabilizacja przedramion TAK 10. Stabilizacja łydek TAK 11. Regulacja wysokości TAK 12. Regulacja położenia w poziomie TAK 13. Regulacja promienia obrotu TAK 14. Możliwość podłączenia i pracy z komputerem PC TAK 15. Paski mocujące łydki TAK 16. Paski mocujące stopy TAK 17. Zastosowanie w pozycji siedzącej na krześle lub wózku inwalidzkim TAK 18. Stosowanie zarówno okresowo jak i w sposób ciągły TAK 19. Pomiar czasu terapii TAK 20. Przejrzysty, ciekłokrystliczny wyświetlacz funkcji TAK 21. Aparat dla dorosłych i dzieci TAK 22. Bieżący pomiar pulsu w programie kardiologicznym TAK 23. Bieżący pomiar ilości obrotów terapii TAK 24. Bieżący pomiar zużytej energii TAK 25. Bieżący pomiar osiąganego dystansu TAK 26. Bieżąca kontrola stopnia reakcji na spastykę BIOFEEDBACK TAK 27. Bieżąca kontrola symetrii terapii BIOFEEDBACK TAK 28. Bieżąca kontrola kierunku rotacji TAK 29. Program do rehabilitacji ortopedycznej TAK 30. Program do rehabilitacji neurologicznej TAK 31. Program do rehabilitacji kardiologicznej TAK 32. Raportowanie wyników ćwiczenia TAK 33. Funkcja ułatwiająca postawienie stóp TAK 34. Funkcja wspomagania mięśni TAK 35. Funkcja terapii przy braku jednej kończynyj TAK 36. Funkcja dostosowania ilości obrotów TAK 37. Funkcja automatycznej zmiany kierunku TAK 38. Funkcja terapii programem symetrii 39. Funkcja wykrywania aktywności pacjenta TAK 40. Kółka transportowe TAK 41. Prosta dezynfekcja opisać Parametry regulowane 42. Wybór programu TAK 43. Kierunek rotacji TAK 44. Czułość reakcji na spastykę TAK 45. Kierunek spastyki TAK 46. Wizualizaja BIOFEEDBACK TAK 47. Prędkość ruchu obrotowego ruchu biernego (regulacja płynna) podać zakres 48. Siła oporu silnika (regulacja płynna) podać zakres 49. Kontrast i podświetlenie wyświetlacza TAK 50. Czułość mikrofonu wyłącznika akustycznego TAK 51. Czas ćwiczenia TAK 52. Promień obrotu kończyn dolnych (regulacja płynna) podać zakres 53. Rodzaj terapii kończyny górne lub dolne TAK Zabezpieczenia 54. Wyłącznik sieciowy w korpusie urządzenia TAK 55. Wyłącznik w sterowniku TAK 56. Wyłącznik akustyczny TAK 57. Symbol bezpieczeństwa podać 58. Klasa bezpieczeństwa podać 59. Własny wbudowany transformator 230 V - 24 V TAK 60. Sygnalizacja akustyczna przycisków i funkcji urządzenia TAK 61. Zasilanie prądem 230V~, 50/60 Hz TAK 62. Bezpieczniki prądowe TAK 63. Całkowicie obudowany mechanizm zamachowy TAK 64. System automatycznego wyłączania w stanie spoczynku TAK Pozostałe 65. Obsługa sterownika w języku polskim (menu w języku polskim) TAK 66. Instrukcja obsługi w j.polskim (z dostawą) TAK 67. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowany przez sprzedawcę TAK 68. Certyfikat serwisu na terenie kraju TAK 69. Wymiary podać 70. Masa podać 71. Poziom hałasu do 70 dB TAK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: szt. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres gwarancji 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.