eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaŚwiadczenie usług opiekuńczych w latach 2013-2014 na rzecz Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Wschowa: Świadczenie usług opiekuńczych w latach 2013-2014 na rzecz Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie
Numer ogłoszenia: 470622 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366024 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Klasztorna 3, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5402525, faks 065 5404898.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych w latach 2013-2014 na rzecz Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych do których należy zaliczyć: a) utrzymanie czystości w pomieszczeniu mieszkalnym i użytkowym z którego korzysta osoba objęta pomocą a także sprzętu i urządzeń sanitarnych, b) zapewnienie bezpiecznego poruszania się w miejscu pobytu lub zamieszkania, c) utrzymanie w bieżącej czystości naczyń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, dbanie o higienę żywności, d) pranie bielizny osobistej, odzieży, ścierek i ręczników, e) pranie bielizny pościelowej (pod warunkiem posiadania pralki) lub zanoszenie bielizny do pralni, f) prasowanie odzieży, g) zakup leków, podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego, pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów, usług pralniczych itp. a następnie bieżące rozliczanie się z osobą objętą pomocą. h) przygotowywanie posiłków, uwzględniających zalecone diety lub dostarczanie jednego gorącego posiłku z punktu zbiorowego żywienia, udzielanie pomocy przy jego spożywaniu, i) zmiany bielizny pościelowej, j) przynoszenie węgla, drzewa, palenie w piecu, k) przynoszenie wody, l) załatwianie pilnych spraw urzędowych i terminowe opłacanie zobowiązań finansowych, ł) organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym, m) pomoc przy opiece nad zwierzętami domowymi, n) troska o fizyczne zabezpieczenie mienia i bezpieczeństwo osoby. 2. Zapewnienie podstawowej opieki higieniczno - medycznej, a mianowicie: a) kąpanie, mycie, czesanie, ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny osobistej przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, b) układanie chorego w odpowiednio przygotowanym łóżku, c) zapobieganie powstawaniu odleżyn, d) wykonywanie czynności pielęgnacyjnych zaleconych przez lekarza, podawanie leków, smarowanie, okłady - zamawianie wizyt lekarskich, e) utrzymywanie niezbędnego kontaktu z lekarzem, bezzwłoczne reagowanie w przypadku pogorszenia się stanu zdrowia. 3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez pracodawcę. 4. Miejscem świadczenia usług opiekuńczych jest stałe miejsce zamieszkania lub czasowego pobytu osoby której przyznano pomoc w zakresie usług opiekuńczych. 5. W przypadku rozwiązania umowy o pracę z opiekunką domową pracodawca jest zobowiązany sprawdzić czy opiekunka rozliczyła się z podopiecznym z pieniędzy pobranych na zakupy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PersonalCare IHV Sp. zo.o Spółka Komandytowa, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Ws, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 757739,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 686880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 686880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 789912,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.