Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Łódź: Świadczenie usług wystawowych dzieł sztuki dla Muzeum Sztuki w Łodzi do wystawy -Themersonowie i awangarda-
Numer ogłoszenia: 470400 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsztuki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wystawowych dzieł sztuki dla Muzeum Sztuki w Łodzi do wystawy -Themersonowie i awangarda-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy specjalistyczny drogowy i lotniczy transport dzieł sztuki do wystawy -Themersonowie i awangarda-, zgodnie ze -transport przywozowy z Hanoweru (1 lokalizacja), Paryża (2 lokalizacje), Nowego Jorku (1 lokalizacja), Londynu (1 lokalizacja) i Jerozolimy (1 lokalizacja) do siedziby Muzeum Sztuki w Łodzi -transport wywozowy z siedziby Muzeum Sztuki w Łodzi do Hanoweru (1 lokalizacja), Paryża (2 lokalizacje), Nowego Jorku (1 lokalizacja), Londynu (1 lokalizacja) i Jerozolimy (1 lokalizacja)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.11.00 - Usługi wystawowe świadczone przez muzea 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 79.92.00.00 - Pakowanie i podobne usługi 63.52.40.00 - Usługi przygotowywania dokumentów transportowych 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: -licencję na krajowy transport drogowy- licencje na wykonywanie krajowego przewozu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 nr 125 poz. 1371, ze zm.); -licencję na międzynarodowy transport drogowy - licencje na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 nr 125 poz. 1371, ze zm.). -koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - świadectwo broni Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował na rzecz publicznych instytucji muzealnych usługi transportu przywozowego i wywozowego do co najmniej 2 wystaw. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: kadrą - minimum 2 osób z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pakowaniu dzieł Sztuki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: przynajmniej dwoma samochodami typu kontener na poduszkach powietrznych, wyposażonych w izotermiczną zabudowę przestrzeni ładunkowej z urządzeniami klimatyzacyjnymi, z możliwością zapisu warunków klimatycznych, pneumatycznym zawieszeniem nadwozia, z windami samochodowymi i systemem alarmowym, z możliwością mocowania skrzyń do burt. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na łączną kwotę co najmniej 500 000,00 EURO w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wskazane w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający ma prawo stosować kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: a) za niewykonanie zlecenia w terminie, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto za zlecenie, za każdy dzień zwłoki, b) za każdorazowo stwierdzone nienależyte wykonanie zlecenia, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto danego zlecenia; c) za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy, w tym ze względu na brak przedłożenia gwarancji określonej w § 6 ust. 2, zapłaci on karę umowną w wysokości 50% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1. 2. W przypadku poniesienia szkody przewyższającej karę umowną, Zamawiający może żądać odszkodowania uzupełniającego. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie wykona usług związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie danego zlecenia, Zamawiający ma prawo wykonania zlecenia zastępczego na jego koszt. 4. Naliczone przez Zamawiającego kary umowne, jak również koszty o których mowa w § 4 ust. 4, będą każdorazowo potrącone z należności wynikających z faktur wystawionych przez Wykonawcę. § 5 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) w przypadku konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy lub spełnienia wymogów związanych ze zmianą przepisów prawa; b) w przypadku zmiany przez prawodawcę wysokości podatku od towarów i usług w ten sposób, że do wartości netto zostanie doliczona kwota podatku VAT wg nowo wskazanych stawek. c) w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, d) w przypadku zmiany kwoty przeznaczonej na zamówienie z przyczyn obiektywnych, e) zmiany osób wyznaczonych do koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, f) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; g) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy: - zmiany dzieł na liście dzieł; - zmiany miejsc transportu; - zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Sztuki w Łodzi - kancelaria
Łódź ul. Więckowskiego 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Sztuki w Łodzi - kancelaria Łódź ul. Więckowskiego 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- usługa szkoleniowa w zakresie kierowca wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania
- Usługa szkoleniowa pn. podstawy kompetencji cyfrowych
- Budowa zatoki autobusowej oraz chodnika wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Brzustowiec w ciągu DW 728 - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach z terenu gminy Ostroróg
- Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych z terenu gminy Ostroróg
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI POSIEDZENIA ŚWIĘTOKRZYSKIEJ RADY INNOWACJI
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- "Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach".
- Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.