Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Modliborzyce: przebudowa dachu na części budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 3, 6, 7, 8) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Modliborzyce, do kontaktów: Maria Łukasik, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, fax 015 8717102, e-mail: gminamodliborzyce@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.modliborzyce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dachu na części budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 3, 6, 7, 8). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół w Modliborzycach, ul. Ogrodowa 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części dachu na budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 3,6 ,7, 8) polegająca na wykonaniu termoizolacji stropodachu, przytwierdzeniu kotwami stalowymi rozprężnymi istniejącego dachu wykonanego z płyt korkowych, pokrytych papą i podwaliny 16x8 cm. Do podwalin mocować krokwie 8x 16 cm w rozstawie co 90 cm. Długość koetw min 250 mm. Impregnacja elementów drewnianych dachu preparatem trójfunkcyjnym FOTOS- M2, OGNIOCHRON lub TYTAN wg. wskazań producenta aż do osiądnięcia stopnia nierozprzestrzenienia ognia. Istniejące kominy rozebrać i wybudować nowe z cegły klinkierowej. Wymurowane czapy kominowe obrobić blachą powlekaną w kolorze pokrycia dachu o średnicy 150 mm. Obróbki dachu wykonać blachą stalową powlekaną w kolorze pokrycia. Dach pokryć blachą trapezową w kolorze brązowym. Roboty powinny być wykonane z materiałów Wykonawcy, zgodnie z przedmiotem robót, projektem budowlanym, który jest do wglądu w siedzibie zamawiającego pokój nr 14, pozwoleniem na budowę, przepisami BHP oraz zasadami sztuki budowlanej. Budynek Zespołu Szkół stanowi kompleks budynków jedno i dwukondygnacyjnych wzajemnie się przenikających o zabudowie segmentowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a. formularz ofertowy, b. kosztorys ofertowy, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i połeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą trzech miesięcy wstecz do dnia terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalności gospodarcza prowadzona jest w formie spółki, h. wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania wraz z kserokopią uprawnień i zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, i. wykaz sprzętu (niezbędnego do wykonania zamówienia) jakim dysponuje Wykonawca, j. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostaną wykonane należycie, k. oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,, l. dowód wpłaty wadium - kserokopia, ł. informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, n. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu ablo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy (tj. 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres i ilość robót zgodnie z przedmiotem robót 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ist. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Winno być ono wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadając wymagane przepisami praw uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, - nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny złożonych przez Wykonawców dokumentów systeem spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy, b. kosztorys ofertowy, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i połeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą trzech miesięcy wstecz do dnia terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalności gospodarcza prowadzona jest w formie spółki, h. wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania wraz z kserokopią uprawnień i zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, i. wykaz sprzętu (niezbędnego do wykonania zamówienia) jakim dysponuje Wykonawca, j. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamóienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostaną wykonane należycie, k. oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,, l. dowód wpłaty wadium - kserokopia, ł. informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, n. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu ablo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy (tj. 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres - od Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędu Gminy lub za zaliczeniem pocztowym (30 zł i koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 11:00, budynek Urzędu Gminy w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, p. nr. 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Remont pokrycia dachu w MSP7 w Knurowie
- ZZP.260.1.17.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na konserwacji dźwigarów Stadionu Motor Lublin Arena
- Remont pokrycia dachowego budynku szpitala w Zakładzie Karnym w Potulicach, D/Kw.2232.4.2025.KG
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.