Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Konin: termomodernizacja budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Koninie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Kaszuba, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.konin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie, Genowefa Kaszuba, Aleje 1 Maja 9/363, 62-510 KONIN, woj. Wielkopolskie, tel. 0-63-240-32-13, fax 0-63-240-32-23, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl, www.powiat.konin.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Koninie, Kaszuba, Aleje 1 Maja 9/363, 62-510 KONIN, woj. Wielkopolskie, tel. 0-63-240-32-13, fax 0-63-240-32-23, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl, www.powiat.konin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; instytucja samorządowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Koninie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Konin, Aleje 1 Maja 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Koninie realizowana w II etapach: I etap - obejmuje roboty rozbiórkowe dachu, roboty rozbiórkowe elewacji, docieplenie ścian, schody zewnętrzne, instalację odgromową. II etap - pozostałe roboty obejmujące roboty remontowo-budowlane dachu, docieplenie ścian,instalację odgromową oraz instalację centralnego ogrzewania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.00.00.00-7; 45.10.00.00-8;45.11.00.00-1;45.33 00.00-9 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki określone w art.22 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ)oraz w SIWZ. W przypadku ich niespełnienia wykonawca podlega wykluczeniu. Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze-nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2.2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. 5. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezento-wania wykonawcy z mocy prawa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Koninie realizowana w II etapach: I etap - obejmuje roboty rozbiórkowe dachu, roboty rozbiórkowe elewacji, docieplenie ścian, schody zewnętrzne, instalację odgromową. II etap - pozostałe roboty obejmujące roboty remontowo-budowlane dachu, docieplenie ścian,instalację odgromową oraz instalację centralnego ogrzewania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.00.00.00-7; 45.10.00.00-8;45.11.00.00-1;45.33 00.00-9 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000 zł, (słownie: siedemtysięcyzłotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45,ust.3 ustawy). Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 -wyklucza się z postępowania. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach winno obejmować co najmniej okres związania z ofertą tj. od dnia 06.10.2006r. do 04.11.2006 r 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki określone w art.22 ustawy(zał. nr 2 do SIWZ)oraz w SIWZ. W przypadku ich niespełnienia wykonawca podlega wykluczeniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę złożonych oświadczeń i dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, której dokona Komisja przetargowa. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia\ - \nie spełnia\. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz \Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia\ dostępny w siedzibie Starostwa - pok. 363 za kwotę - 15 zł + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 11:10, Starostwo Powiatowe w Koninie, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin, pok. 251.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs groomingu od podstaw"
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Terapeuta SPA & Wellness"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Spawanie rur spoinami czołowymi-proces spawania 135", "Spawanie blach spoinami czołowymi-proces spawania 135"
- zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Asystent nauczyciela przedszkola"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Remont chodnika w rejonie budynku 4A - Rehabilitacja, na terenie Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego DPS w Łodzi
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.