Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Myślibórz: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń, etap III
Znak sprawy: PCPR/206/2012/7.1.2/4
Numer ogłoszenia: 470106 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 747 23 03, faks 0-95 747 23 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń, etap III Znak sprawy: PCPR/206/2012/7.1.2/4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej dla uczestników projektu POMOCNA DŁOŃ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej; Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez powiatowe centra pomocy rodzinie w zakresie następujących części: Część I. Szkolenia z zakresu: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości dla uczestników z OSP Dębno. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.1 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część II. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe z aktywnym poszukiwaniem pracy dla uczestników z OPS Myślibórz. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.2 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część III. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, ABC przedsiębiorczości, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część IV. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe dla uczestników z PCPR Myślibórz. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.4 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część V. Szkolenia z zakresu: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla uczestników z OPS Myślibórz. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.5 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamawiający informuje, iż wskazane w szczegółowych opisach szkoleń ilości osób z poszczególnych miejscowości jak i same miejscowości są orientacyjne i mogą ulec zmianie z uwagi na ciągłą rotacje uczestników projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż w ramach oferowanej części dysponuje lub będzie dysponować: Część I a) co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie tematyki związanej z obsługą kas fiskalnych oraz przygotowaniem do zawodu sprzedawcy-kasjera, b) co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) z zakresu ABC przedsiębiorczości. Część II co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie doradztwa zawodowego. Część III a) co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie doradztwa zawodowego, b) co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) z zakresu ABC przedsiębiorczości, c) co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Część IV co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie doradztwa zawodowego. Część V co najmniej jedną osobę, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wskazał tę samą osobę dla szkoleń określonych powyżej pod warunkiem spełnienia przez nią warunków określonych dla każdego szkolenia/kursu. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; dokument pełnomocnictwa jeśli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) zmieni się harmonogramu projektu w zakresie terminu realizacji zamówienia, 2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych. 3. Strony dopuszczają zmianę kadry (osoby trenera,instruktora,szkoleniowca) bez konieczności sporządzania aneksu do umowy zgodnie z § 2 ust. 1 pkt b umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatmysliborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 12:50, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, Sekretariat ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu jest właściwe mocą Porozumienia z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie przeprowadzenia procedury zamówień publicznych w ramach projektu Pomocna dłoń, do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących jednostek: 1) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu (PCPR Myślibórz), 2) Ośrodka Pomocy Społecznej w Boleszkowicach (OPS Boleszkowice), 3) Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie (OPS Dębno), 4) Ośrodka Pomocy Społecznej w Myśliborzu (OPS Myślibórz), 5) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogródku Pomorskim (GOPS Nowogródek Pomorski). 2. Umowa z Wykonawcą będzie zwarta na czas określony tj. do dnia 31.12.2012r., jednakże wszystkie szkolenia powinny zostać zakończone najpóźniej do dnia 20.12.2012 r. 3. Tak, w ramach projektu projektu pn. Pomocna dłoń współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej; Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości dla uczestników z OPS Dębno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia z zakresu: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości dla uczestników z OPS Dębno 1. Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych: - ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 10 osób; zamieszkujących miejscowości Cychry, Mostno, Więcław, Krześnica, Sarbinowo, Warnice, Oborzany, Smolnica, Dolsk, Dyszno, Różańsko, Grzymiradz. - czas trwania szkolenia: 60 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, - zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: I. BLOK KASJER: - praca kasjera, organizacja i wyposażenie stanowiska pracy kasjera, predyspozycje kasjera, zachowanie, konwersacja, oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności, tajemnica służbowa, zakres czynności, stanowisko kasowe - wyposażenie, rodzaje zabezpieczeń, - obsługa kas fiskalnych, regulacje prawne dotyczące kas fiskalnych, kryteria i warunki jakim muszą odpowiadać kasy fiskalne, charakterystyka, budowa i tryb pracy kasy fiskalnej, - ewidencja obrotu kasy, dokumenty kasowe, dokonywanie wypłat i wpłat, wymiana zużytych i uszkodzonych znaków pieniężnych, zasady przeliczania, sortowania i pakowania, oznaczenia opakowań, różnice kasowe, przechowywanie pozostałości kasowej, - wybrane zagadnienia z prawa bankowego, waluty obce, - falsyfikaty, zasady i tryb postępowania w przypadku ujawnienia falsyfikatu, - metody zabezpieczania polskich znaków pieniężnych, znak wodny, włókna ochronne, nitki ochronne, konfetti, znaki optyczne, folia metaliczna, elementy witrażowe, efekt kątowy, znaki utajnione, - Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych format, druk obustronny, nazwa państwa, nazwa jednostki pieniężnej, oznaczanie serii i numerów, data emisji, podpisy osób upoważnionych do sygnowania papierów wartościowych, papier, farba, techniki drukarskie, szata graficzna Elementy plastyczne, wartość nominalna, data emisji, karbowanie monet, Fałszerskie techniki zastępcze II. BLOK SPRZEDAWCA - psychologia sprzedaży, istota i rodzaje sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, nawiązanie kontaktu z nabywcą, identyfikacja potrzeb klienta, reakcja na odmowę klienta w procesie sprzedaży, sprzedaż dostosowana do osobowości nabywcy, techniki komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży, obsługa i kontakty po sprzedaży, negocjacje sprzedaży i radzenie sobie ze stresem, - organizacja i techniki sprzedaży, wnętrze punktu sprzedaży, zasady ekspozycji towarów, kształtowanie asortymentu, reklamacja i obowiązujące przepisy w zakresie rękojmi i gwarancji, rejestracja sprzedaży, dowody sprzedaży i korekty, odpowiedzialność materialna sprzedawcy, kształtowanie stylu firmowego, dobór i tworzenie strategii reklamowych, charakterystyka towarów - towaroznawstwo, - sprzedaż wysyłkowa. - BHP w obiekcie handlowym, podstawy przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, - Obsługa programu subiekt - ćwiczenia z bloku sprzedawca III. BLOK MAGAZYN - magazyn i organizacja pracy w magazynie, elementy logistyki, magazyn i wyposażenie, obowiązki magazyniera, zabezpieczenie magazynu, podział zapasów, elementy towaroznawstwa w gospodarce magazynowej, opakowanie towarów i ich oznakowanie, przechowywanie i magazynowanie towarów - dokumentacja magazynowa oraz obieg dokumentów i towarów - odpowiedzialność materialna, inwentaryzacja, postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic w przyjęciu na stan magazynu - BHP w obiekcie magazynowym, - obsługa programów komputerowych: (np. Symfonia - handel, Magazyn WA-PRO lub Smart) Fakturowanie, książka przychodów, ewidencja towarów, środki trwałe - podstawy. 2. ABC przedsiębiorczości - ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 34 osoby; - szkolenie może odbywać się w 2 grupach (2 grupy x 14 h) - czas trwania szkolenia: 28 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, nie dłużej niż 7 godzin dziennie; - zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: - zakładanie, prowadzenie i zasady rozliczeń działalności gospodarczej, - zasady marketingu, marketing-mix, - analiza otoczenia SWOT i TOWS, - public relations, - zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej: kredyty bankowe, fundusze strukturalne, inne źródła finansowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe z aktywnym poszukiwaniem pracy dla uczestników z OPS Myślibórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe z aktywnym poszukiwaniem pracy dla uczestników z OPS Myślibórz Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 28 osób zamieszkujących w niżej wymienionych miejscowościach: Sulimierz - 1 osoba Sarbinowo - 1 osoba Rościn - 1 osoba Kierzków - 1 osoba Czerników - 1 osoba Myśliborzyce - 1 osoba Głazów - 1 osoba Tarnowo - 1 osoba Golenice- 1 osoba Pniów - 1 osoba Ławy - 1 osoba Myślibórz - 17 osób Czas trwania szkolenia: 12 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: - analiza potrzeb, - oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, - moje mocne i słabe strony, - test preferencji i predyspozycji zawodowych, - rynek pracy, - samoocena i autoanaliza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo zawodowe, ABC przedsiębiorczości, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, ABC przedsiębiorczości, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice. 1. Doradztwo zawodowe Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 15 osób zamieszkujących niżej wymienione miejscowości: - Boleszkowice - 6 osób - Reczyce - 1 osoba - Chwarszczany - 2 osoby - Wysoka - 2 osoby - Chlewice - 2 osoby - Porzecze - 1 osoba - Kaleńsko - 1 osoba Czas trwania szkolenia: 15 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, Szkolenie ma się odbywać się w grupie 15 osobowej, Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: - analiza potrzeb, - oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, - moje mocne i słabe strony, - test preferencji i predyspozycji zawodowych, - rynek pracy, - samoocena i autoanaliza. 2. ABC przedsiębiorczości Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 5 osób; zamieszkujących niżej wymienione miejscowości: - Boleszkowice - 1 osoba - Chlewice - 2 osoby - Porzecze - 1 osoba - Chwarszczany - 1 osoba Szkolenie ma odbywać się w grupie 5 osobowej, Czas trwania szkolenia: 30 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom; Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: - zakładanie, prowadzenie i zasady rozliczeń działalności gospodarczej, - zasady marketingu, marketing-mix, - analiza otoczenia SWOT i TOWS, - public relations, - zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej: kredyty bankowe, fundusze strukturalne, inne źródła finansowania. 3. Trening kompetencji i umiejętności społecznych Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 15 osób; zamieszkujących niżej wymienione miejscowości: - Boleszkowice - 6 osób - Reczyce - 1 osoba - Chwarszczany - 2 osoby - Wysoka - 2 osoby - Chlewice - 2 osoby - Porzecze - 1 osoba - Kaleńsko - 1 osoba Czas trwania szkolenia: 15 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom; Szkolenie będzie odbywać się w grupie 15 osobowej Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: - trening twórczego myślenia: kształtowanie otwartości na nowe doświadczenia, kształtowanie pomysłowości i giętkości mówienia, kształtowanie wrażliwości intelektualnej, kształtowanie samodzielności w planowaniu i wykonywaniu pracy - komunikacja interpersonalna: jak mówić i być słuchanym, komunikacja werbalne i niewerbalna, techniki mówienia, przeszkody w sprawnej komunikacji - skuteczne poszukiwanie pracy: analiza umiejętności zawodowych, źródła informacji i techniki poszukiwania pracy, sztuka autoprezentacji zawodowej, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie dokumentów - radzenie sobie w trudnych sytuacjach: uwarunkowania osobowościowe a podatność na stres, przyczyny i źródła stresu, podstawowe techniki relaksacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla uczestników z PCPR Myślibórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zakresu: Doradztwo zawodowe dla uczestników z PCPR Myślibórz Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 49 osób, w tym 35 osób niepełnosprawnych w tym : 8 osób z niesprawnością psychiczną w stopniu lekkim, znacznym i umiarkowanym oraz 7 osób z niesprawnością fizyczną Miejsce zamieszkania uczestników: Mostkowo - 2 osoby Myślibórz - 14 osób Barlinek - 10 osób (+ 1 opiekun) Czerników - 1 osoba Chłopowo - 2 osoby Golenice- 1 osoba (+ 1 opiekun) Dębno- 12 osób (+ 2 opiekunów) Krześnica - 1 osoba Wierzbówek- 1 osoba Oborzany- 1 osoba (+ 1 opiekun) Chwarszczany- 1 osoba (+ 1 opiekun) Dąbrowa - 1 osoba Sitno - 1 osoba Golczew - 1 osoba Czas trwania szkolenia: 49 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, Zajęcia mają się odbyć indywidualnie dla każdego uczestnika Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: - analiza potrzeb, - oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, - moje mocne i słabe strony, - test preferencji i predyspozycji zawodowych, - rynek pracy, - samoocena i autoanaliza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla uczestników z OPS Myślibórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia z zakresu: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla uczestników z OPS Myślibórz Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 28 osób, zamieszkujących niżej wymienione miejscowości: Sulimierz - 1 osoba Sarbinowo - 1 osoba Rościn - 1 osoba Kierzków - 1 osoba Czerników - 1 osoba Myśliborzyce - 1 osoba Głazów - 1 osoba Tarnowo - 1 osoba Golenice- 1 osoba Pniów - 1 osoba Ławy - 1 osoba Myślibórz - 17 osób Czas trwania szkolenia: 10 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: 1. charakterystyka i rodzaje przemocy w rodzinie, 2. ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, 3. przemoc gorąca i przemoc chłodna, 4. fazy cyklu przemocy, 5. strategie powstrzymywania przemocy, 6. zespół zaburzeń stresu pourazowego, 7. prawno - karna ochrona dziecka, 8. instytucja zatrzymania w polskim prawie karnym oraz związane z tym procedury, 9. fundusz alimentacyjny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby bieżącego wykonywania remontów w budynkach i obiektach budowlanych Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Myśliborzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń do druku oraz skanowania 3D stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Myślibórz w 2026 roku
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Modernizacja dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi powiatowej nr 2142Z w miejscowości Namyślin - Most km 0+048 - Namyślin I
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- Usługa organizacji spotkań psychoedukacyjnych oraz świadczenie usług psychologicznych dla kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz rodziców adopcyjnych z podziałem na 9 części
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i PCPR w Świdnicy, PUP w Świdnicy oraz PBGiK w Świdnicy z podziałem na zadania
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
- Kompleksowa usługa z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





