Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Warszawa: Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2013r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6
Numer ogłoszenia: 470090 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30 , strona internetowa http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2013r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na odnowieniu pustostanów w zakresie branży ogólnobudowlanej, instalacji centralnych oraz elektrycznej zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Prace zlecane będą sukcesywnie w miar potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie zleceń jednostkowych.Zlecenie jednostkowe będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, terminu realizacji oraz szacunkowe wynagrodzenie. Termin realizacji pojedynczego zlecenia będzie wynosił od 14 do 28 dni licząc od dnia wprowadzenia na budowę - w zależności od zakresu robót do wykonania w danym lokalu. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane Wykonawcy osobiście lub faksem.Wprowadzenie na budowę podczas którego nastąpi przekazanie Wykonawcy kluczy do lokalu, nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia.Zamawiający może wystawić nie więcej niż 7 zleceń jednostkowych w ciągu tygodnia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00 - Odnawianie .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego ( nr postępowania ZP/PN/RB/22/2013 oraz została podpisana umowa nr TZ/56/13 w dniu 14.08.2013r. na odnowieniu pustostanów w zakresie branży ogólnobudowlanej, instalacji centralnych oraz elektrycznej w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości AN-1 i 6. Nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (data podpisania umowy 14.08.2013r).Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych,wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające były przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia uzupełniającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Usługi Remontowo-Budowlane i Transportowe Jerzy Suchecki :SU-DACH, Tołstoja 1 lok.66, 01-910 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 184.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu Auli oraz remont Sali Bobrzyńskiego w budynku Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Jagiellońska 15
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
- modernizacja wraz z scaleniem wolnego lokalu mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 7/2 i 7/2A w Stargardzie
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
więcej: Odnawianie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.