To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Gdańsk: Dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 46 - 2017; data zamieszczenia: 03.01.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162837 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0. 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa spektrometru dichroizmu kołowego. dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego dalej aparaturą. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Wykonawca dostarczy aparaturę do Katedry Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 207 B. 5.Dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale III SIWZ. 6.Dostawa obejmuje: 1.) montaż/instalację i uruchomienie aparatury wraz z oprogramowaniem, 2.) sprawdzenie działania aparatury, 3.) dostarczenie wszelkich materiałów eksploatacyjnych koniecznych do uruchomienia aparatury, 4.) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi aparatury i jej oprogramowania (dla 10 osób), w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zrealizuje następujące czynności: 1.) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy, jednak nie dłuższy niż określony w rozdziale III SIWZ, 2.) poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu oraz opłat celnych przedmiotu dostawy (jeżeli podlegają ocleniu), 3.) aparatura zostanie wniesiona i przekazana Zamawiającemu, do miejsca wskazanego w pkt 4 rozdziału II SIWZ, 4.) dostarczy wraz z fakturą podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół odbiorczy oraz podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w pełnej wersji. 8.Aparatura musi: 1.) być fabrycznie nowa, tzn. nie używana przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jej poprawnego działania, pełnowartościowa, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, 2.) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na aparaturze, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1645 z późn. zm.), 3.) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.): a) mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) mieć dołączoną dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 9. Gwarancja: 1.) gwarancja na okres nie krótszy niż: 12 miesięcy. Wykonawca może zapewnić dłuższy okres gwarancji. 2.) pozostałe warunki gwarancji i czasu reakcji serwisu zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy - załącznika nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej aparatury, w przypadku: 1.) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej aparatury a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2.) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jej użycie. 11. W przypadkach określonych w pkt 10 Przedstawiciel Zamawiającego sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania aparatury, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego dostarczenia aparatury zgodnej ze złożoną ofertą. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu aparatury wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABL&E-JASCO Polska Sp. z o.o., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 396060,00
Oferta z najniższą ceną: 396060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 396060,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do kontroli celno-skarbowej - analizator siarki
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.