eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karnice › odnowa z adaptacją świetlicy środowiskowej w Cerkwicy



Ogłoszenie z dnia 2006-09-08

POZYCJA 46997

OGŁOSZENIE O KONCESJI NA ROBOTY BUDOWLANE - roboty budowlane Karnice: odnowa z adaptacją świetlicy środowiskowej w Cerkwicy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Karnice, do kontaktów: Eliza Watrakiewicz, Janusz Ławruszko, ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3877221, 3877229, fax 091 3868219, e-mail: pgife.ug.karice@wp.pl. Adres internetowy: www.karnice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis koncesji 1.1) Nazwa nadana koncesji przez zamawiającego: odnowa z adaptacją świetlicy środowiskowej w Cerkwicy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Cerkwica, gmina Karnice, powiat gryficki, województwo zachodniopomorskie. 1.3) Określenie przedmiotu koncesji: Remont budynku świetlicy wraz z adaptacją. 1.4) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oświadczenie, o przeprowadzeniu wizji lokalnej ( załącznik nr 3) 7. Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.1 - 5.7 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 2) Całkowita wielkość lub zakres: I etap: roboty dekarskie - rozbiórka pokrycia z papy - warstwa piersza i następna warstwa, wymiana deskowania dachu, wymiana desek czołowych,wymiana pokrycia murów ogniowych,pasów pod - i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów, krawędzi balkonów, wymiana rynien, wymiana zużytych rurspustowych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarestwową, II etap: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana okien drewnianych na okna PCW, wykucie z muru ościeznic drewnianych i stalowych, montaż ościeżnic drewnianych, montaż skrzydeł drzwiowych zewnętrznych, elewacja i elementy zewnętrzne - naprawienie uszkodzonych w murze powierzchni, przecieranie tynków zwykłych na kominach ponad dachem płaskim, docieplenie scian z cegły płytami styropianowymi, docieplenie ościeży z cegły płytami styropianowymi, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, malowanie elewacji farbą emulsyjną zewnętrzną, wykonanie opaski betonowej na podłożu gruntowym przy budynku, obrzeża betonowe, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej, zamontowanie ławek parkowych stalowych z siedzeniami z listew drewnianych, III etap: roboty budowlane wewnętrzne - przymurowanie kominów, dostawa i zamontowanie kominka żeliwnego, obmurowanie kominka żeliwnego, obłożenie obudowy kominka, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie posadzki z płytek, wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej, gruntowanie podłoża, wykonanie posadzki z płytek, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i słupach, gruntowanie podłoży powierzchni pionowych, licowanie ścian płytkami, malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, zeskrobanie i zmycie farby z sufitu, położenie gładzi gipsowej, gruntowanie ścian i sufitu, malowanie powierzchni wewnętrznej z gruntowaniem, instalacje elektryczne - wymiana przewodów wtykowych lub kabelkowych, wymiana podtynkowych gniazd, wymiana wyłącznika, przełącznika, przycisku na cegle, wymiana opraw świetlówkowych, grzejniki elektryczne konwektorowe, wymioana termy elektrycznej, instalacje sanitarne - wymiana baterii umywalkowej, wymiana zlewozmywaka emaliowanego, wymiana umywalki porcelanowej z syfonem z tworzywa, wymiana ustępu z miską porcelanową, przeczyszczenie podejścia odpływowego

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wizja lokalna - wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. (wzór oświadczenia, o przeprowadzeniu wizji lokalnej - załącznik nr 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Od czasu otwarcia ofert do czasu zawarcia umowy Wykonawca może skontaktować się z Zamawiającym, z zachowaniem zasady pisemności. 2. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert. Prośba o wyjaśnienie oraz odpowiedź powinny być składane z zachowaniem pisemności postępowania. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. 3.Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 Prawa zamówień publicznych i niezwłocznie zawiadomi o tym wszystkich, którzy złożyli oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oświadczenie, o przeprowadzeniu wizji lokalnej ( załącznik nr 3) 7.Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty, o których mowa mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 2) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (art. 91 Prawo zamówień publicznych) i następujących innych kryteriów; - cena waga 100 % ______________ Razem 100 % 3) Informacje administracyjne 3.1) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2006 godzina 11:30. 3.2) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, Działanie 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.