To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Lubaczów: Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim
Numer ogłoszenia: 469924 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341050 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632 94 60, faks 0-16 632 94 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. 2. Szkolenia prowadzone będą w następujących zakresach tematycznych: a) Auto CAD/ Mechanikal w wymiarze 50 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. b) Podstawy obsługi komputera wraz z korzystaniem z Internetu w wymiarze 120 godz. lekcyjnych dla 11 osób niepełnosprawnych. c) Pracownik ds. kadrowych i płacowych w wymiarze 116 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. d) Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. e) Bukieciarz - florysta w wymiarze 130 godz. lekcyjnych dla 4 osób niepełnosprawnych. f) Ceramika i garncarstwo w wymiarze 60 godz. lekcyjnych dla 8 uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Krowicy Samej. g) Fryzjer w wymiarze 110 godz. lekcyjnych dla 2 osób niepełnosprawnych. h) Cukiernik w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. i) Kucharz małej gastronomii w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. j) Konserwator z uprawnieniami gr I w wymiarze 80 godz. lekcyjnych dla 6 osób niepełnosprawnych. k) Technolog robót wykończeniowych w budownictwie w wymiarze 100 godz. lekcyjnych dla 1 osoby niepełnosprawnej. 3. Warsztaty Trening kompetencji społecznych dla grupy 8 uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Krowicy Samej w wymiarze 16 godzin. 4. Konsultacje (w formie warsztatów) z psychologiem i doradcą zawodowym - 31 osób niepełnosprawnych (I grupa 15 osób, II grupa 16 osób) w wymiarze 16 godzin lekcyjnych dla każdej grupy ( w tym 8 godz. spotkania z psychologiem i 8 godz. spotkania z doradcą zawodowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania szkoleń i warsztatów na w miejscowościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Sale szkoleniowe powinny być dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. Sale wyposażone muszą być, co najmniej w rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze, itp. 6. Wykonawca ma obowiązek: a) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń wyżywienia (obiad dwudaniowy, deser, serwis kawowy, w wyjątkowych przypadkach indywidualna dieta podyktowana stanem zdrowia uczestników projektu), b) zwrotu kosztów dojazdów dla osób mieszkających poza miastem Lubaczowem, c) ubezpieczenia osób biorących udział w dniach szkolenia, d) zapewnienia materiałów dydaktycznych, w tym co najmniej trzech pozycji książkowych dla każdego ze szkoleń oraz jednej pozycji książkowej dla warsztatów z doradcą zawodowym i jednej dla warsztatów/konsultacji z psychologiem, e) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników badających zagadnienia określone przez Zamawiającego. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- dlaKadr.pl Dorota Podymniak, ul. Powstańców Warszawy 40, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76032,00
Oferta z najniższą ceną: 76032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111520,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Przebudowa części pomieszczeń piwnic w budynku głównym Liceum Ogólnokształcącego w Lubaczowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
- Zakup serwerów NAS z wyposażeniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.