Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Lubaczów: Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną
w m. Horyniec - Zdrój woj. podkarpackie dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim
Numer ogłoszenia: 469756 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie , ul. Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632 94 60, faks 0-16 632 94 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlubaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną w m. Horyniec - Zdrój woj. podkarpackie dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną w m. Horyniec - Zdrój woj. podkarpackie dla uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną - w miejscowości Horyniec- Zdrój w woj. podkarpackim dla 4 uczestników projektu: Program aktywizacji społecznej w powiecie lubaczowskim - powinien odbyć się w terminie pomiędzy 30 listopada 2013 r., a 14 grudnia 2013 roku. Pobyt uczestników zaplanowano na 7 dni. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany liczby uczestników zajęć. Uczestnikami zajęć rehabilitacyjnych będą osoby niepełnosprawne z następującymi schorzeniami: upośledzenia narządu ruchu, schorzenia onkologiczne, choroby układu moczowo - płciowego. Wykaz osób Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w cenie zamówienia ww. zadań: 1) Zakwaterowanie: - zakwaterowanie i pobyt w obiekcie wypoczynkowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych położonym w miejscowości Horyniec-Zdrój dla 4 Uczestników Projektu w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w oddzielne łóżka jednoosobowe z pościelą. - wyżywienie dla uczestników w ciągu 7 dni z uwzględnieniem diet dostosowanych do stanu zdrowia (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja) również w dniu przyjazdu i odjazdu, co najmniej 1 ciepły posiłek, stołówka/restauracja w ośrodku. Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków w naczyniach jednorazowych. Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu wyjazdu w postaci suchego prowiantu na czas podróży. 2) Usługi rehabilitacyjne: - bezpłatna całodobowa opieka medyczna, - 2 badania lekarskie ( na początku i na końcu zajęć) - zabiegi rehabilitacyjne oraz ćwiczenia poprawiające sprawność ruchową mają być dostosowane według zaleceń lekarza, na podstawie o informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną, Baza zabiegowa ośrodka powinna obejmować, co najmniej zbiegi: masaże, magnetoterapia, elektroterapia, laseroterapia, fizykoterapia. - w cenie zajęć Uczestnik Projektu ma mieć zapewnione 5 godzin rehabilitacji w tym 2 zabiegi, 1 masaż, oraz ćwiczenia poprawiające sprawność ruchową- odbywające się przez 6 dni, - Kadrę gwarantująca prawidłową realizację programu zajęć w zakresie usług rehabilitacyjnych i medycznych w tym opiekuna koordynującego pobyt grupy na zajęciach, - wydanie zaświadczeń o ukończeniu zajęć rehabilitacyjnych z terapią psychologiczną, przekazanie Zamawiającemu listy odbioru tych zaświadczeń. 3)Terapia psychologiczna: - zajęcia z psychologiem dla 4 osób niepełnosprawnych w wymiarze 2 godziny w ciągu 6 dni, mających na celu m.in. Budowanie relacji interpersonalnych, otwieranie się na innych, aktywizacja społeczna i zawodowa, kreowanie własnego wizerunku. - Baza szkoleniowa w której odbywać się będą zajęcia grupowe powinna znajdować się na terenie ośrodka , - prowadzenie dziennika zajęć z psychologiem oraz listy obecności, po zakończeniu przekazanie ich zamawiającemu - Zapewnienie dla każdego uczestnika materiałów dydaktycznych, długopisu, notesu lub zeszytu. 4) Kadra - koordynator grupy będący do stałej dyspozycji grupy oraz do kontaktu z zamawiającym, koordynator jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (co najmniej 20 zdjęć ) i przekazanie ich Zamawiającemu, - psycholog do przeprowadzenia zajęć grupowych, posiadający wykształcenie wyższe kierunkowe oraz kwalifikacje poparte, co najmniej 2 letnim doświadczeniem, - Kadry niezbędnej do realizacji zadań z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych, 5) Wykonawca opłaca taksę klimatyczną za wszystkich Uczestników jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka, 6) Wykonawca zapewni ewentualne przejazdy Uczestników w trakcie trwania pobytu(w tym wyjazdy na wycieczki) 7) Oznaczenie dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia sal, w których odbywać się będą zajęcia itp. Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL 8) Wykonawca musi posiadać ważny wpis do rejestru ośrodków oraz rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonych przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez właściwego miejscowo wojewodę oraz wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego miejscowo wojewodę zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 Nr 127 poz., 721 z późn zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez właściwego miejscowo wojewodę zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 Nr 127 poz., 721 z późn zm.) 2. Aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego miejscowo wojewodę zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 Nr 127 poz., 721 z późn zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlubaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - dostawa wyposażenia
- Prace fumigacyjne cerkwi pw. św. Paraskewy w Zespole Cerkiewnym w Nowym Bruśnie - Oddziale Muzeum Kresów w Lubaczowie
- "Przebudowa części pomieszczeń piwnic w budynku głównym Liceum Ogólnokształcącego w Lubaczowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja" - część nr 1.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.