eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup i dostawa wyprawek edukacyjnych dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Zielona Góra: Zakup i dostawa wyprawek edukacyjnych dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 469694 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda , ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyprawek edukacyjnych dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyprawek edukacyjnych dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie podzielone jest na 2 części: 1. Zakup i dostawa książek 2. Zakup i dostawa przyborów szkolnych Na część 1 postępowania składają się: 1. Repetytorium gimnazjalisty język polski; Rokicka Mariola; wydawnictwo edukacyjne GREG - 40 szt. 2. Repetytorium gimnazjalisty matematyka; wydawnictwo edukacyjne GREG 40 szt. 3. Streszczenia lektur Gimnazjum; wydawnictwo edukacyjne GREG - 40 szt. 4. Słownik Ortograficzny Ucznia, praca zbiorowa; oprawa miękka; Wydawnictwo Greg -40 szt. 5. Gimnazjum. Powtórka - Test humanistyczny; Anna Rygmaczewska, Olga Mazur - 40 szt. 6. Gimnazjum. Powtórka Test matematyczno-przyrodniczy, Lapis Włodzimierz; Wydawca: Publicat - 40 szt. W przypadku trudności wynikających z braku danej książki, Wykonawca może zaproponować książkę o zbliżonej tematyce. Na część 2 postępowania składają się: 1. Zeszyt w kratkę A5 - 80 kartek brulion - 40 szt. 2. Zeszyt A4 a kratkę - 80 kartek - 40 szt. 3. Karteczki samoprzylepne - 76x76 - 40 szt. 4. Linijka 20 cm - 40 szt. 5. Długopis automatyczny niebieski - 40 szt. 6. Cienkopisy kolorowe (4 szt.) - 40 kpl. 7. Gumka do mazania - 40 szt. 8. Ołówek HB - 40 szt. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości są szacunkowe i mogą ulec niewielkim zmianom, do wysokości posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 12.12.2012 r. Zamówienie należy do starczyć do siedziby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Zielonej Górze, przy ul. Zamenhofa 1. W cenie poszczególnych produktów należy także ujęć koszt dostawy. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektu Nowe perspektywy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 90 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 30.19.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:15, miejsce: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa książek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących książek: 1. Repetytorium gimnazjalisty język polski; Rokicka Mariola; wydawnictwo edukacyjne GREG - 40 szt. 2. Repetytorium gimnazjalisty matematyka; wydawnictwo edukacyjne GREG - 40 szt. 3. Streszczenia lektur Gimnazjum; wydawnictwo edukacyjne GREG - 40 szt. 4. Słownik Ortograficzny Ucznia, praca zbiorowa; oprawa miękka; Wydawnictwo Greg - 40 szt. 5. Gimnazjum. Powtórka - Test humanistyczny; Anna Rygmaczewska, Olga Mazur - 40 szt. 6. Gimnazjum. Powtórka Test matematyczno-przyrodniczy, Lapis Włodzimierz; Wydawca: Publicat - 40 szt. W przypadku trudności wynikających z braku danej książki, Wykonawca może zaproponować książkę o zbliżonej tematyce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa przyborów szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących przyborów szkolnych: 1. Zeszyt w kratkę A5 - 80 kartek brulion - 40 szt. 2. Zeszyt A4 a kratkę - 80 kartek - 40 szt. 3. Karteczki samoprzylepne - 76x76 - 40 szt. 4. Linijka 20 cm - 40 szt. 5. Długopis automatyczny - niebieski - 40 szt. 6. Cienkopisy kolorowe 4 szt. - 40 szt. 7. Gumka do mazania - 40 szt. 8. Ołówek HB - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.