Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Piątnica: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 46956 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy , ul. Szkolna 29, 18-421 Piątnica, woj. podlaskie, tel. 086 2192932, faks 086 2192932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa oleju napędowego w ilości 36.000 litrów z bezpośrednim tankowaniem na stacji paliw do zbiorników pojazdów Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. ust.1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków pod względem formalnym i merytorycznym analizując złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty w tym poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie: 1) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, 2) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi, 3) Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków z Urzędu Skarbowego, 4) Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek ZUS..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) Kopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Kopia koncesji na działalność objętą zamówieniem poświadczona za zgodność z oryginałem. 4) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego organu podatkowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Podpisany formularz wzoru umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Marża - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpiatnica.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół
ul. Szkolna 29
18-421 Piątnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół ul. Szkolna 29 18-421 Piątnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.