eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych oraz elementów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Zabrze: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych oraz elementów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 46950 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, faks 0-32 2717470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych oraz elementów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na sukcesywną dostawę materiałów laboratoryjnych oraz elementów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej, w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przemiotem zamówienia będą dostawy materiałów laboratoryjnych oraz elementów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej, w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 42.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, na łączną kwotę brutto co najmniej 50 000 PLN, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada potencjał techniczny do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada osoby zdolne do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (znajdujące się w formularzu cenowym oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipis.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr płaski z włókna szklanego GF/A, O 50mm, LABO PLUS nr 1820-050 *; 100 szt. Filtry 150mm kwarcowe WHATMAN lub równoważne; 200 szt. Filtry 47mm teflon z pierścieniem, pory 0,2-0,45?m, WHATMAN lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 200 szt. Filtry 47mm, kwarcowe WHATMAN lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 200 szt. Filtry strzykawkowe 0,45 um; 100-500 szt. Filtry strzykawkowe PTFE, 0,2?m, średnica. 13mm lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 200 szt. Igły medyczne 0,7mm; 200 szt. Kapsle aluminiowe XRF, 40 mm, do formy do kształtowania pastylek; 1000-2000 szt. Końcówki 1-5ml do pipety HT, EPPENDORF lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 250 szt. Końcówki 1ml do pipety HT, EPPENDORF lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 150 szt. Końcówki do pipet automatycznych 10-100?l EPPENDORF lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 500 szt. Końcówki do pipet automatycznych 1-10ml EPPENDORF lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 500 szt. Końcówki do pipety Eppendorf Research 100-1000?l lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 2000 szt. Końcówki do pipety Eppendorf Research 1-10ml lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 500 szt. Końcówki do pipety Eppendorf Research 20-200?l lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 2500 szt. Patyczki higieniczne; 5-10 op. Pojemniki do moczu, poj. 60ml, niesterylne, Aptaca Nuova S.r.l lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 200 szt. Pojemniki jednorazowe ok. 50ml; 500-2000 szt. Sączki bibułowe twarde 12,5cm ; 2 op. Sączki ilościowe twarde średnica 150mm, 84g/m2 MUNKTELL lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 100 szt. Sączki laboratoryjne twarde, papierowe, bezpopiołowe, min O 15cm; 2-5 op. Sączki nitroceluloza, nr kat 11306-50N, Sartorius lub równoważne (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 1 op. Septy do vialek 8mm Silicone Blue PTFE White*; 500 szt. Septy Thermogreen LB-2, nr kat. 221-35507-01, Shim Pol *; 1 szt. Strzykawki jednorazowe 10ml; 200-500 szt. Strzykawki jednorazowe 20ml; 100 szt. Strzykawki medyczne 5ml ; 200 szt. Szalki Petriego 50mm, tworzywo PE; 1100-1500 szt. Wata kosmetyczna ; 3 op. Woreczki strunowe wymiary: 8x14cm, 12x20cm, 25x44cm; 1 op. * Techniczne parametry poszczególnych analiz wymagają zastosowania ww. elementów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 38.00.00.00-5, 33.14.11.15-9, 38.43.71.10-1, 42.51.43.10-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.16.15-4, 15.99.42.00-4, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elementy eksploatacyjne do aparatury laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Air filter EDXRF ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 op. Air filter WE021074 ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 op. Air filter WE022567 ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER*; 1-2 op. Cewka do ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 op. Cross-flow nebulizer bez komory mgielnej ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 szt. Czujnik konduktometryczny typ CD-2, HYDROMET lub równoważny (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 1 szt. Czujnik temperatury typ CT2B-121, HYDROMET lub równoważny (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 1 szt. Elektroda pH-metryczna typ ERH-111, HYDROMET lub równoważny (jakości nie gorszej niż wymieniony produkt); 1 szt. GVF16-004 GC-MS Ferrules, Vespel/Graphite (85/15%), 1/16in to 0,4mm, nr kat. 072663, nr AGO-8677; Shim-Pol*; 1 Kolumna kapilarna ZB-5MS Guardian 30m, 0,25mm; 0,25um; Shim-Pol*; 1 szt. Liner do OCI PTV 2010, nr kat. 221-49300; nr oferty 3342/RZ/2010; Shim-Pol *; 1 Nakrętki NUT; SSNE 16/012; 5szt w op. *; 1 op. O-ring Kit E6000 ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 op. O-ring Sampler Kit E6000 do ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER*; 1-2 op. O-ring; 036-11201; 10szt w op., Shim-Pol *; 1 op. Palnik kwarcowy ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 op. Polyethylene Tubing 0,58mm x 0,99mm ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-2 op. PVC Flowmeasured pump tubes black/black 0,76mm ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-5 op. PVC pump tube black/white ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 1-5 op. Sampler Cone-Nickel ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 3-6 szt. Skimmer Cone-Nickel ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER *; 3-6 szt. Soczewka jonowa I przesłona ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER*; 1 komplet Tip Kit Elan ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER*; 1-2 op. Tygon tubing 2-stop 0,51mm orange/yellow (rurki do standardu wewnętrznego) ICP MS Elan DRC 6100, PERKIN ELMER*; 1-5 op. Uszczelka do wyparki; nr 048021; Donserv *; 1 szt. * Konieczne jest zastosowanie oryginalnych części, które zapewnią kompatybilność zakupionych części z posiadaną aparaturą i poprawność pracy urządzeń (jest to szczególnie istotne w przypadku metod akredytowanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-0, 42.51.43.10-8, 42.51.43.20-1, 19.52.00.00-7, 31.71.15.00-8, 42.39.00.00-6, 31.67.00.00-3, 35.12.15.00-3, 44.42.50.00-7, 44.53.16.00-7, 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.