eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinZakup energii elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Szamocin: Zakup energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 469436 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383966 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 67 2848003, faks 67 2848065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ. Gmina Szamocin - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Szamocinie Zespół Szkół w Szamocinie Zespół Szkół w Lipiej Górze Gminne Przedszkole Publiczne w Szamocinie Miejsko-Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty Gmina Szamocin oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 i 2 będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy, dla większości punktów poboru, odbywa się po raz kolejny. Zamawiający posiada rozdzielone umowy kompleksowe. Szczegółowe informacje dotyczące kolejnej zmiany sprzedawcy znajduje się w zał. nr 2 do projektu umowy (zał. Nr 7.3.2 do SIWZ). Dotychczasowym sprzedawcą energii jest PGE Obrót S.A. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 i 2: Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 588 322,00 kWh. (W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 294 161,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 294 161,00 kWh.) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załącznik nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi: Taryfa Cxx: 1 310 908,00 kWh (W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 655 454,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 655 454,00 kWh). Taryfa Gxx: 1 668,00 kWh (W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 834,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 834,00 kWh). Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2/6.3.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 oraz 2 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny (Zamawiający do większości punktów posiada rozdzielone umowy kompleksowe). Obecnym sprzedawcą energii jest PGE Obrót S.A. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2, 6.2.2 i 6.3.2)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup energii elektrycznej-oświetlenieuliczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Enea SA, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Pozań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164436,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180293,93

  • Oferta z najniższą ceną: 180293,93 / Oferta z najwyższą ceną: 187421,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup energii elektrycznej-pozostałe obiekty taryfa CXX i GXX

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE OBRÓT S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 543143,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 416421,92

  • Oferta z najniższą ceną: 416421,92 / Oferta z najwyższą ceną: 443875,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.