eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Radomsko: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 469406 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania - Pakiety 1-16 Pakiet nr 1 - Środek do dezynfekcji wyrobów medycznych kontaktujących się z uszkodzonymi tkankami Pakiet nr 2 - Środek do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi. Pakiet nr 3 - Środek do dezynfekcji powierzchni wolnych od zanieczyszczeń Pakiet nr 4 - Środek do dezynfekcji dużych powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym. Pakiet nr 5 - Chirurgiczna i higieniczna dezynfekcja rąk Pakiet nr 6 - Higieniczna dezynfekcja rąk w wybranych obszarach Pakiet nr 7 - Płyn antyseptyczny do higienicznego mycia rąk i ciała Pakiet nr 8A - Środek do dezynfekcji inkubatorów, aparatury medycznej - Bezalkoholowa pianka Pakiet nr 8B - Środek do dezynfekcji inkubatorów, aparatury medycznej - Suche chusteczki Pakiet nr 9 - Środek do dezynfekcji małych, trudno dostępnych powierzchni Pakiet nr 10 - Środek do dezynfekcji pola operacyjnego Pakiet nr 11 - Środek do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, szczepieniami u noworodków Pakiet nr 12 - Środek do dezynfekcji endoskopów Pakiet nr 13 - Środek do dezynfekcji głowicy przezprzełykowej Pakiet nr 14 - Bezalkoholowe chusteczki Pakiet nr 15 - Preparat do mycia wstępnego wyrobów medycznych oraz sprzętu medycznego Pakiet nr 16 - Środek do dezynfekcji próbek kału w laboratorium.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć: - kopię koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, lub oświadczenie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (koncesja/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego), - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem treści przedstawionym w Załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1 . Produkty lecznicze - Załącznik nr 7 - oświadczenie Wykonawcy Dla produktów dezynfekcyjnych ujętych w Pakietach nr 5,6,10,11 Zamawiający wymaga by spełniały wymagania i zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne / Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz.271/ oraz aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie dotyczącym tych produktów 2 Wyroby medyczne - Załącznik nr 7 - oświadczenie Wykonawcy Preparaty dezynfekcyjne ujęte w Pakietach nr 1,8a,8b,9,12,13,14,15 muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych / Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz.679 z późn. zm./ oraz aktów wykonawczych do niej , które mają zastosowanie do tych produktów, muszą być wprowadzone do obrotu z obowiązującymi przepisami . Preparaty z tych pakietów muszą posiadać znak CE. 3 Produkty biobójcze - Załącznik nr 7 - oświadczenie Wykonawcy Preparaty dezynfekcyjne ujęte w Pakietach nr 2,3,4, 16 muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych / tj. z 2007 r. Nr 39 poz.252 z późn. zm./ oraz aktów wykonawczych do niej , które mają zastosowanie do tych produktów, muszą być wprowadzone do obrotu zgodnie z wymogami tej ustawy. 4 Kosmetyki - Załącznik nr 7 - oświadczenie Wykonawcy Preparaty dezynfekcyjne ujęte w Pakiecie nr 7 muszą spełniać następujące wymagania: zgłoszenie preparatu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzanych do Obrotu prowadzonego przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi. 5. Dla środków dezynfekcyjnych ujętych w Pakiecie nr 2 Zamawiający wymaga dodatkowo, by były zgodne z normą PN EN 14885 6 etykiet potwierdzających spełnienie przez preparaty wymagań techniczno-użytkowych , zawierające informacje w języku polskim dotyczące: - nazwy handlowej produktu i nazwy producenta - przeznaczenia preparatu - zakresu działania - czasu działania na pełne spektrum - rodzaju i pojemności opakowań - parametrów stosowania - spełnienia norm - sposobu przygotowania roztworu roboczego 7 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przy pierwszej dostawie kompletu kart charakterystyk substancji niebezpiecznych (zgodnych z aktualnymi przepisami prawa) dla wszystkich dostarczanych w ramach umowy środków do dezynfekcji - w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej, na adres e-mail. : bhp@szpital.biz.pl UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert i wykonywania umowy przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, np. Formularza Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i deklaracji zgodności oraz innych dokumentów potwierdzających wymogi szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (na dokumencie należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. Wypełniony Formularz Cenowy, załącznik nr 1 i Formularz Ofertowy załącznik nr 2 oraz zaakceptowany Projekt umowy są to załączniki do niniejszej SIWZ 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W sytuacji, w której pełnomocnik działa na podstawie innego pełnomocnictwa lub pełnomocnictw (tzw. ciąg pełnomocnictw), wówczas takie pełnomocnictwo(-a) winno zostać załączone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36 Zamówienia Publiczne pok.1099.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36 Sekretariat Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.