eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Zielona Góra: 2/Ż/2012
Numer ogłoszenia: 469260 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Łużycka 2, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298240, faks 068 3270591.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/Ż/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: buraki-10000kg,cebula-7500kg,kalafior-200kg,kapusta biała-11800kg,kapusta czerwona-8000kg,marchew-20000kg,ogórki św-500kg,pomidory św-700kg,por-5500kg,seler-5500kg,ziemniaki-140000kg,kapusta kiszona-11000kg,ogórek kiszony-4000kg,jabłka-4000kg,pieczarka-100kg..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.11.13 - 01.12.11.13 03.22.14.20 - Kalafior 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.12.40 - 01.12.12.40 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.11.21.00 - 01.11.21.00 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 01.12.13.21 - 01.12.13.21 03.22.12.60 - Grzyby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolno-Ogrodnicze Andrzej Ignaszak, Czajków 2, 62-812 Jastrzębniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264517,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199744,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 261920,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ust. standardach jakościowych, a wartość zamóweinia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.